Header keuze

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer / full-stack

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie binnen de zakelijke dienstverlening zijn wij op zoek naar een Software Developer met goede kennis van zowel Java als front-end technieken als Angular. Het betreft een organisatie bestaande uit ongeveer 100 mensen die klaar staan voor ruim twee duizend klanten. De organisatie staat bekend om het feit dat zij met hun kwalitatief goede dienst een van de snelste zijn. Dit valt op in de markt en dit bewerkstelligen zij door alles zoveel mogelijk te automatiseren. IT, en software development in het bijzonder, wordt als erg belangrijk gezien. Het complexe applicatie landschap is geheel maatwerk en geschreven

Bekijk vacature »

Mobile (iOS) Developer / Permanent contract / RELO

Bedrijfsomschrijving Are you an ambitious Mobile iOS developer and seeking for a unique job opportunity in The Netherlands? Then seek no more! This growing company in The Hague is currently growing rapidly and therefore looking for extra iOS developers. At this moment they are with 40 persons but due to the fact they are now opening offices in London and New York as well, they need extra hands for their development team. The company develops groundbreaking applications for the international telecommunications market. They have several products which help both private and business users worldwide. There is an international development team

Bekijk vacature »

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Randstad is een pionier in de hr-dienstverlening. Sinds de oprichting in 1960 zijn wij uitgegroeid tot dé grootste hr-dienstverlener in de wereld. Onze missie is om de wereld van werk te ontwikkelen. Dit doen wij voor iedereen die met werk te maken heeft: onze klanten, kandidaten, medewerkers en de maatschappij als geheel. In de hele wereld, en zeker ook in onze thuismarkt Nederland. Door onze passie voor mensen te combineren met de kracht van de hedendaagse technologie en innovatie, ondersteunen we mensen en organisaties bij het realiseren van hun ware potentie. Dit noemen we human forward. Randstad Groep Nederland

Bekijk vacature »

Full Stack Developer Javascript Angular (JS)

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een internationale organisatie in Rotterdam en heeft meerdere vestigingen wereldwijd. De IT afdeling in Rotterdam verzorgt diensten voor deze landen. Ter versterking van het team zijn zij op zoek naar een ervaren Full Stack Developer. De IT afdeling bestaat uit 3 systeembeheerders en 3 developers. Samen met 3 andere Developers ontwikkel je aan het ERP pakket. De organisatie is te omschrijven als no-nonsense, ondernemend en informeel. Naast de locatie in Nederland hebben ze verschillende locaties in het buitenland. Functieomschrijving Full Stack Developer Het onderhouden en verder inrichten van het ERP pakket middels Javascript, Angular (JS), SOAP,

Bekijk vacature »

Database Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een gerenommeerde HR Cloud Solutions provider met miljoenen gebruikers. Hun platformen helpen klanten om Human Capital Management (HCM) ambities waar te maken en bieden payroll oplossingen voor de verloning van ongeveer 25% van alle Nederlandse werknemers. Als Database Developer kom je te werken binnen het Integratie API team. Binnen het domein is een Database opgezet volgens het EAV model, echter is het lastig om hier data uit te halen. Het doel van het team is dan ook, om efficiënt data uit de Database te halen en dit zo begrijpelijk mogelijk te presenteren aan de andere team.

Bekijk vacature »

Java Developer / Webservices / Overheid

Bedrijfsomschrijving De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling die zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Het bedrijf is gevestigd in hartje Utrecht met het Centraal Station op loopafstand en een parkeergarage naast het pand. Bij deze stabiele organisatie gaat men uit van kwaliteit hoogwaardige softwarediensten. Je zal hier als Java Ontwikkelaar geen projecten tegenkomen waar je uit commercieel oogpunt jouw werk zo snel mogelijk af moet leveren. Uiteraard zal je hier wel het beste uit jezelf moeten halen, maar hierbij ligt het zwaartepunt

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

We’re Hiring! A UPS Application Developer Tech Lead *REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as

Bekijk vacature »

Junior Developer C#

Je maakt een vliegende start van je carrière bij Coolblue, door meteen mee te werken in een team. Wat doe je als Junior Developer C# bij Coolblue? Als Junior Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een van de development teams. Omdat je jezelf graag nog verder wilt ontwikkelen, kijk je veel met je collega’s mee en volg je verschillende trainingen. Maar in de sprints pak je ook je eigen stories op, om meteen Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Ook junior developer C# worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit

Bekijk vacature »

Lead Software Developer Sorteer platform (NL)

Lead Software Developer Sorteer platform (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Technisch Lead impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door technisch sturing te geven aan het team en ontwikkeling van onze Cloud IT-platformen en Open Source software-oplossingen gebouwd in C#. Dit vraagt om een rolmodel en tech leiderschap". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Lead Software Developer ben je de tech lead van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere Developers en Solution Consultants. Je zult verantwoordelijk worden voor het technisch richting geven aan een of meerdere

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een mooie en innovatieve multinational in de regio Utrecht. Ze staan bekend om de hoge kwaliteit van dienstverlening en streven ernaar dit continu te verbeteren. Om dit te kunnen doen zijn zij opzoek naar een Software Developer. Als C# .NET Developer ga je aan de slag met het ontwikkelen van bedrijf kritische software en applicaties. Zo zijn er applicaties en software die van belang zijn voor de bedrijfsvoering, de medewerkers van de organisatie, maar ook voor het klantenbestand van de organisatie. Het landschap is zowel functioneel als technisch en daarmee erg breed. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Cobol Programmeur tijdelijk

Functieomschrijving Ben jij een Cobol programmeur en wil je een toffe opdracht uitvoeren bij een hele bekende overheidsinstelling in Den Haag? Heb je naast ontwikkelen ervaring met ontwerpen en verbeteren van Cobol omgevingen? Reageer dan snel! Ontwikkelen en onderhouden van de Cobol applicatie omgeving; Het ontwikkelen en bouwen van applicaties in een web-omgeving; Verbeteren van de efficiency en kwaliteit van de systemen; Achterhalen requirements; Je draagt zorg voor heldere systeemdocumentatie en instructies. Functie-eisen Een afgeronde HBO opleiding; Minimaal 3 - 5 jaar werkervaring met Cobol; Ervaring met IBS2000, IBM/Power7 en DDS zijn een pré; Je kan goed zelfstandig maar ook

Bekijk vacature »

Workforce Time Management Solution Manager

Cargill JOB PURPOSE AND IMPACT The WTM Solution Manager will be the information technology solution owner sponsor for all global initiatives within the Workforce Time Management (WTM) portfolio. In this role, you will ensure proper governance and key stakeholders are engaged, providing solution oversight of scoping and delivery work and act as an equity partner to ensure delivery excellence. You will be responsible for building, sustaining and enhancing the solution capabilities, including driving modernization, standardization and differentiation where appropriate, achieving buy in for innovation and transformation investments, bringing the outside in and consulting with our functional leaders to develop meaningful

Bekijk vacature »

PLC Programmeur

Vind jij het leuk om machines tot leven te wekken door het programmeren van PLC's? Dan is dit de functie die bij jou past! Organisatie Vanuit Dordrecht werkt de organisatie aan projecten binnen de machinebouw. Hoewel ze een wat kleinere organisatie zijn, hebben ze mooie turn-key oplossingen voor internationale klanten binnen de food-, non-food- en chemische industrie. Vanuit de locatie in Dordrecht worden de machines opgebouwd en vervolgens bij de klant in bedrijf gesteld. Doordat ze momenteel groeiende zijn, zijn ze opzoek naar versterking voor het programmeren, testen en aansturingen van de systemen. Sfeer De organisatie is van oudsher een

Bekijk vacature »

IT-Traineeship junior software programmeur

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Web-development

Bedrijfsomschrijving Onze klant levert kwaliteitsdienst binnen zijn sector, het niveau van de Nederlandse sector is internationaal bekend! De organisatie richt zich op het waarborgen van deze kwaliteit en voorziet een groot aantal klanten in het MKB van jaarlijkse keuringen. Je komt te werken binnen een team van ongeveer 10 medewerkers waarbij de focus ligt op de doorontwikkeling en het implementeren van oplossingen in het applicatielandschap. Binnen deze organisatie werken ze met diverse Scrum/Agile teams, het is dan ook belangrijk dat je ervaring hebt met deze werkwijze en het leuk vindt om op deze manier te werk te gaan. Het betreft

Bekijk vacature »
Joey Drieling

Joey Drieling

15/08/2010 17:40:52
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een layout nou heb ik 3 verschilende header mogelijkheden maar kan niet kiesen welke vinden julie het beste.

Header 1: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_1.png
Header 2: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_2.png
Header 3: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_3.png

Bas Kreleger:
Titel aangepast, keuze schrijf je met een z.
Gewijzigd op 15/08/2010 17:43:21 door Bas Kreleger

PHP hulp

PHP hulp

14/04/2021 19:24:39

Marc Calis

Marc Calis

15/08/2010 17:52:22
Quote Anchor link
Persoonlijk vind ik keuze 1 mooi, maar ik heb geen designer oog, ....

Pim -

Pim -

15/08/2010 17:56:57
Quote Anchor link
3 vind ik niet zo strak en met 1 worden je ogen naar buiten gelokt. 2 dus

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

15/08/2010 20:57:34
Quote Anchor link
Resize ze even voor het web, je verwacht dat ik echt ga wachten omdat jij niet weet hoe je een bestand moet comprimeren.

15/08/2010 21:00:27
Quote Anchor link
Overdatum puntNL op 15/08/2010 20:57:34:
Resize ze even voor het web, je verwacht dat ik echt ga wachten omdat jij niet weet hoe je een bestand moet comprimeren.

Of je kunt een snellere verbinding nemen.... :-X

@TS'er:
Ligt er ook maar net aan wat je nog meer op je pagina wilt.

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

15/08/2010 21:44:02
Quote Anchor link
Ik ga het weer lekker ingewikkeld maken: ik vind 3 toch het beste.

Joey Drieling

Joey Drieling

15/08/2010 22:11:33
Quote Anchor link
@OverdatumpuntNL
Ik internet via mijn PDA en hij laad de plaatjes gewoon snel!

@Karl Karl
In de header komt links het logo en rechts een inlogbox. In de grijze balk komt de hoofd navigatie, en links in de content komt een menubox en rechts buiten de content komt een Skyscraper advertentie.

@Dalando De Zuil
Je maakt het nu wel ingewikkeld ja ;)

Header 2 is mijn eerste keuze daarna 3 en dan 1.

Okay welke van mijn 2 Favorieten 2 of 3?

Crude Oil

Crude Oil

16/08/2010 10:50:28
Quote Anchor link
Mijn lijstje zou zijn 1-3-2
Bij 2 heb ik het gevoel dat er links en rechts iets mist

Johan Dam

Johan Dam

16/08/2010 13:39:04
Quote Anchor link
Als je de groene balk goed vult met je logo / banner / login, dan denk k dat 3 het mooiste word, zoals het nu is zou ik zeggen.. de 2e.

Niek s

niek s

16/08/2010 14:49:24
Quote Anchor link
Er is geen 4 :(

Joey Drieling

Joey Drieling

16/08/2010 16:32:21
Quote Anchor link
Ik zal straks als ik thuis ben ff bij alle 3 de header vullen met logo/banner/loginbox.

Jens V

Jens V

16/08/2010 16:44:56
Quote Anchor link
1 - 3 - 2 is mijn keuze. 2 is te smal, 3 roept inderdaad naar ook content links en rechts... 1 ziet er mij het beste uit.

Niels K

Niels K

16/08/2010 16:51:16
Quote Anchor link
Ja ik zou ook voor 1 gaan..

Hipska BE

Hipska BE

16/08/2010 17:14:50
Quote Anchor link
Ik zou ook 2 of 1 nemen. 3 klopt gewoonweg niet.

Joey Drieling

Joey Drieling

16/08/2010 20:56:33
Quote Anchor link
Ik heb het aan gevuld met logo advertenties en loginbox en menu elementen, let daar veder niet echt op dat moet nog uitgewerkt worden het gaat om de header.

Header 1: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_1.1.png
Header 2: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_2.1.png
Header 3: http://h1.ripway.com/rakoda/header/Header_3.1.png

2 en 3 blijven mijn favoriet.

Niels K

Niels K

16/08/2010 20:57:37
Quote Anchor link
Nu zou ik voor 3 gaan..

Hipska BE

Hipska BE

16/08/2010 21:01:45
Quote Anchor link
Idd, in dit geval zou ik 1 als minst goeie kiezen. Ik twijfel nog tussen 2 en 3, maar wie kijkt er dan ook naar sites op zo'n brede resolutie? :p Het menselijk oog kan beter om met lange site's dan brede site's.

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

16/08/2010 21:14:12
Quote Anchor link
Nogsteeds 3 =)

Joey Drieling

Joey Drieling

16/08/2010 21:26:18
Quote Anchor link
Ik ga denk ook voor 3 hij is wel breed maar vind toch mooier.

P.S.
Header 3 was mijn eerste header 1 en 2 heb ik er na gemaakt
Gewijzigd op 16/08/2010 21:27:00 door Joey Drieling

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.