header(location:

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »
Zackat

zackat

03/08/2006 23:57:00
Quote Anchor link
ik heb een formulier met method=post

<input type="radio" name="route" value="a13"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if (isset($_POST['route']) && $_POST['route'] == 'a13') {echo "checked";}?>
/>

nadat ik op de submit button geklikt heb, moet er een andere pagina getoond worden waarin een switch staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
switch ($_POST['route'])
{
case
"a13":

?>

Als ik de pagina met het formulier verstuur om naar een andere pagina te gaan krijg ik de melding:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.


--------------------------------------------------------------------------------

Invalid at the top level of the document.

Ik heb geen idee wat het kan zijn. Voordat ik het formulier verstuur kijk ik nog even of $_POST['route'] een waarde heeft, dat heeft tie.

In de top van mijn document met de switch staat dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php

echo'<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>'?>


en dat staat op al mijn pagina's.

Ik snap de XML fout niet...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zackat
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:01:19
 
Cake Masher

Cake Masher

04/08/2006 00:00:00
Quote Anchor link
waar is XML voor nodig in PHP?

Edit:

Is roete wel door een check heen gehaald??

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['route'])
{

  switch ($_POST['route'])
  {
  case
"a13":
  }
}

 else
 {
   echo "Route is niet ingevult.";
}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Cake Masher
 
Zackat

zackat

04/08/2006 00:08:00
Quote Anchor link
ja route is door een check gehaald.

dat xml verhaal, geen idee meer waarom ik dat gedaan heb, maar dat had dacht ik met IE ofzoiets te maken...
 
Zackat

zackat

04/08/2006 00:12:00
Quote Anchor link
om naar een andere pagina te gaan nadat route ingevuld is doe ik"

header("location:route.php");

dit is toch correcte syntax?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

04/08/2006 00:42:00
Quote Anchor link
Probeer het en je merkt het vanzelf
 
Zackat

zackat

04/08/2006 07:42:00
Quote Anchor link
heb ik geprobeerd, maar op een of ander manier wordt ik niet ge-redirect naar route.php maar blijf ik op dezelfde pagina staan, met de foutmelding zoals hier boven:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.


--------------------------------------------------------------------------------

Invalid at the top level of the document.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/08/2006 09:26:00
Quote Anchor link
Je echoot dit:

echo'
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
'

en daar mis ik een puntkomma achter het eind.
 
Zackat

zackat

04/08/2006 17:47:00
Quote Anchor link
Jan, je hebt gelijk, was niet afgesloten met puntkomma. Bedankt!

Ik word nu wel ge-redirect naar de andere pagina, maar krijg de melding: Notice: Undefined index: route

Ik controleer voordat er gesubmit wordt op $_POST['route'], deze is gevuld maar komt niet aan in de ge-redirecte pagina.

switch ($_POST['route']) in ge-redirecte pagina is leeg.

In ge-redirecte pagian ook nog een echo gedaan op $_REQUEST['route'], geeft dezelfde fout:
Notice: Undefined index: route

waarom is $route leeg? of waarom is dit niet bekend als variabele?
 
Niek s

niek s

04/08/2006 17:53:00
Quote Anchor link
omdat, als ik het goed begrijp, je $_POST['route'] moet gebruiken, en niet $route..

kan zijn dat ik je niet goed begrijp...
 
Zackat

zackat

04/08/2006 18:00:00
Quote Anchor link
$_POST['route'] heb ik in mijn switch staan, deze is leeg.

bedoel je dat ik $_POST['route'] in de $_REQUEST moet stoppen??

Zolang $_POST['route'] leeg blijft kom ik niet zo ver, ook als ik $_REQUEST gebruik. Hij komt leeg aan, dat is denk ik het probleem...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 
Zackat

zackat

04/08/2006 18:04:00
Quote Anchor link
Dit is de controle vooraf: $_POST['route'] is hier gevuld en brengt me op http:route/con_route_office.php en dan istie leeg :-(

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
    if(isset($_POST['route'])){
        header("location:http:route/con_route_office.php");
    }
}
else{
    echo 'niet gezet';

}

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 
Frank -

Frank -

04/08/2006 18:05:00
Quote Anchor link
Eerst met isset() controleren of een variabele, $_POST['route'] in dit geval, wel bestaat. Zo ja, dan ga je er iets mee doen. Zo nee, dan ben je snel klaar...
 
Zackat

zackat

04/08/2006 18:07:00
Quote Anchor link
Frank, je bedoelt waarschijnlijk datgene wat ik 1 minuut eerder gepost had?
 
Zackat

zackat

04/08/2006 19:33:00
Quote Anchor link
Ik heb m'n pagina's ingekort.

Deze pagina:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
error_reporting(E_ALL);

if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
    if(isset($_POST['route'])){
        header("location:http:route.php");
    }
}

?>


<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<BODY>
<form action="" name="" method="post">
<h3>Routebeschrijving</h3>

<input type="radio" name="route" value="a20"
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php if (isset($_POST['route']) && $_POST['route'] == 'a20') {echo "checked";}?>
/>
Met de auto, vanaf richting Utrecht (A20)<br/>

<input type="submit" name="submit" value="toon route" />
</form>

</BODY>
</HTML>

zou onderstaande pagina moeten oproepen en de tekst: Hier is mijn route echoen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
error_reporting(E_ALL);
?>


<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>

<BODY>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
      switch($_POST['route'])
      {
      case
'a20':
        echo"Hier is mijn route";
      }

    ?>

</BODY>
</HTML>

maar krijg de melding: Undefined index: route

snap er echt helemaal niets van. Wat is hier mis mee?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 
Gerben G

Gerben G

04/08/2006 20:18:00
Quote Anchor link
$_POST['route'] bestaat niet
 
Frank -

Frank -

04/08/2006 20:25:00
Quote Anchor link
Tip: Hou de logica en de output uit elkaar. Dat maakt je script een stuk overzichtelijker en beter onderhoudbaar. Voorbeeldje:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php
error_reporting(E_ALL);

if(isset($_POST['route'])){
      switch($_POST['route'])
      {
      case
'a20':
        $output = "Hier is mijn route";
        break;
      default:

        $output = "Onbekende route";
        break;
      }
}

else {
        $output = 'Geen waarde opgegeven';
}

?>

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<BODY>
<?php echo $output; ?>
</BODY>
</HTML>

Zowel de html-code als de php-code is zo een stuk overzichtelijker. Tevens kun je zo nooit problemen met sessies en/of cookies krijgen, die worden gebruikt en gezet in het gedeelte voor de output.
 
Zackat

zackat

04/08/2006 20:26:00
Quote Anchor link
waarom bestaat $_POST dan niet?

@Frank, bedankt. Het is een goeie tip.

Ik heb 2 pagina's waarbij output de route.php pagina is.

Het enige waar ik mee zit, is dat $_POST['route'] leeg is in de output pagina. De header () functie zorgt er toch voor dat $_POST['route'] beschikbaar is in het volgende script??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door zackat
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.