help bij activerings code bij criminals

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Robin .

robin .

16/01/2008 20:05:00
Quote Anchor link
hallo,.....
het is geluk om de criminals te maken.
alleen heb ik nog 1 probleem.
als ik een account aan maakt en dan word er een activerings code gestuurt.
en dan komt die bij me email aan en dan klik je op de link en dan staat er
activerings code incorrect
hoe kan ik dat oplossen
of kan ik zonder activerings code doen dan vind ik eigenlijk wel makelijker :D
grzz robin
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 20:41:26
 
Hipska BE

Hipska BE

16/01/2008 20:18:00
Quote Anchor link
waarom wil iedereen een criminals maken?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/01/2008 20:20:00
Quote Anchor link
De pagina die de activeringscode controleert bevat een fout. Je zou een klein stukje script kunnen laten zien van die pagina (niet meer dan 100 regels).
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

16/01/2008 20:21:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 16.01.2008 20:18:
waarom wil iedereen een criminals maken?


Waarom wil iedereen een criminals maken?

Welke naab gaat er tegenwoordig nou een crimEnals MAKEN?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Robin .

robin .

16/01/2008 20:26:00
Quote Anchor link
maar ik weet toch niet waar die fout zit
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/01/2008 20:26:00
Quote Anchor link
Jawel, je kunt in de pagina opzoeken waar "activeringscode incorrect" voorkomt.
 
Robin .

robin .

16/01/2008 20:27:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
body style="background: #AA3C3C; margin: 0px;">
<table align="center" width=100%>
<?php /* ------------------------- */

  if(isset($_GET['id'],$_GET['code'])) {
    print "  <tr><td class=\"subTitle\"><b>Activatie</b></td></tr>\n";

    $id                        = $_GET['id'];
    $code                    = $_GET['code'];
    $dbres                    = mysql_query("SELECT `login` FROM `[temp]` WHERE `area`='signup' AND `id`='$id' AND `code`='$code'");

    if($data = mysql_fetch_object($dbres)) {
      mysql_query("UPDATE `[users]` SET `activated`=1,`signup`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'");
      mysql_query("DELETE FROM `[temp]` WHERE `id`='$id'");
      print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Activatie voltooid, je kunt nu inloggen</td></tr>\n";
    }

    else
      print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Incorrecte activatie-code...</td></tr>\n";
  }

  else {
    if($msgnum != -1) {
      print "  <tr><td class=\"subTitle\"><b>Aanmelden</b></td></tr>\n";
      if(isset($msgnum) && $msgnum != -1)
        print "  <tr><td class=\"mainTxt\">\n    {$message[$msgnum]}\n  </td></tr>\n";


dit goed?[/code]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door robin .
 

16/01/2008 20:27:00
Quote Anchor link
Gebruik en , is je al eerder verteld.
 
Robin .

robin .

16/01/2008 20:28:00
Quote Anchor link
o dat wist ik neit hoe je dat gebruike bedankt
 
Robin .

robin .

16/01/2008 20:29:00
Quote Anchor link
wat moet ik er dan in veranderen?
mod-edit::
Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen". Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan. Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten. Gebruik het Afbeelding knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door robin .
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

16/01/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Dat is inderdaad het juiste stukje, maar OMG! Ik heb geloof ik nog nooit zoveel fouten in zo'n klein stukje gezien.
 
- -

- -

16/01/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Robin, leer die edit knop te vinden in plaats van steeds een nieuw berichtje te maken: bumpen...

BUMPALERT:
Bumpalert!
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.
 
Robin .

robin .

16/01/2008 20:31:00
Quote Anchor link
kan je het verbeteren voor me?
 
- -

- -

16/01/2008 20:33:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 16.01.2008 20:31:
Dat is inderdaad het juiste stukje, maar OMG! Ik heb geloof ik nog nooit zoveel fouten in zo'n klein stukje gezien.


Lol. Zeg eens eerlijk Jan, had je dan verwacht dat deze criminals zelf was gemaakt?

*Hulp @ €25,- per uur*
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

16/01/2008 20:33:00
Quote Anchor link
Nee?

Op http://php.net/ kunnen ze dat wel!
 
Frank -

Frank -

16/01/2008 20:33:00
Quote Anchor link
` [ ] { }
En ziedaar een rijtje tekens die niet in je SQL thuis horen. Gooi die troep weg, eventueel samen met de rest van het script...

Leer toch eens SQL, dat is al vaker gezegd. Voor dit soort scripts is dat onmisbaar, alles draait namelijk om de database. Hoe de data uit de database gaat weergeven op het scherm, dat is een bijkomend probleempje, dat stelt niet zo veel voor.
 
Robin .

robin .

16/01/2008 20:35:00
Quote Anchor link
wat bedoel je?

en warom bumpen het is toch nog het zelfde onderwerp?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

16/01/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Ik zou eerst eens php leren. scripten is niet het kunnen jatten/downloaden van scripts, maar het zelf maken!

Edit:
Ben je nou echt zo dom als dat je je voor doet? Kun je niet lezen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 
Douwe

Douwe

16/01/2008 20:45:00
Quote Anchor link
Hey robin,
Tommy en een paar anderen in je andere topic zitten erg kinderachtig te doen..., maarja daar is niks aan te doen.
Wat ik je aanraad is het volgende:
1. Ga geen criminals-script maken gebruiken, het is verschrikkelijk 'uit', en de gratis te downloaden script zijn heel makkelijk te hacken.
2. Ga zelf PHP en HTML (en natuurlijk aanverwante talen als SQL, CSS) leren, zo kun je zelf een website (en desnoods criminals-script) maken, en hoef je niet te werken met andermans scripts waar je (zeker zonder iets geleerd te hebben) niets van begrijpt.
3. Lees het Bump-modeditje even goed. Bumpen is het posten van twee berichten achter elkaar, zonder dat er in de tussentijd iemand iets heeft gepost. Dit is alleen toegestaan na 24 uur. Dit kun je makkelijk voorkomen door inplaats van een nieuw bericht te typen, te klikken op het Afbeelding-icoontje boven je post, dan kun je je reeds gemaakte post aanpassen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.