[Help] Website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 18:05:42
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn website.
Dit is mijn eerste website dat ik aan het maken ben maar
heb wat tips nodig wat ik nog zou kunnen veranderen
en of het niet zeer slecht is heh.

endan nog een vraag is : als je naar auto.html gaat dan zie je een
option box met een search button is dat dan met php dat ik dat moet doen?
als ik naar golf bijvoorbeeld zoek mogen enkel de golf wagens tevoorschijn komen

hopelijk krijg ik wat hulp

http://chrisjte.oni.cc
bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

22/05/2025 02:57:19

- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 18:12:36
Quote Anchor link
Ik vind het véél te donker.

31/07/2010 18:17:53
Quote Anchor link
Visitekaartje als logo is kut.
Site is donker.
Naam van auto's is geen goede kleur, slecht contrast.
Footer is veel te hoog.
Overzicht van auto's is niet echt geweldig.
En ja, dat zoeken is handig om het met php te doen.

Michael -

Michael -

31/07/2010 18:19:21
Quote Anchor link
Ik vind 't ook te donker.
Als je die auto's in een database hebt staan, kun je die selectbox inderdaad met php doen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
if(isset($_POST['automerk']))
{

mysql_query('SELECT automerk,kleur,prijs FROM autos WHERE automerk = "'.mysql_real_escape_string($_POST['automerk']).'"');
//error afhandeling
//kijken of er iets is gevonden
//tonen

}
else
{
//alles laten zien
}
?>
Gewijzigd op 31/07/2010 18:19:44 door Michael -

Niek s

niek s

31/07/2010 18:54:32
Quote Anchor link
Ik vind het niet "te" donker, maar een verkeerde kleur combinatie.
Allereerst is rood op zwart eigenlijk "not done". Erg slecht te lezen, en niet alleen voor slechtziende of kleurenblinde mensen.
Wellicht een wat lichtere letterkleur gebruiken.

En verder: Het logo. Haal het weg.. Asjeblieft :( Die is wel echt lelijk...

Oh, en Auto's schrijf je niet met een dubbele quote :P

Milo S

Milo S

31/07/2010 19:34:10
Quote Anchor link
- Logo:
Maak daar gewoon tekst van of zet een echt net logo neer niet het visite kaartje.
- Lettertyp:
Zorg voor duidelijk leesbare letters en kleur.
- Footer
Maak hem zo dat hij standaard aan de onderkant staat dit is wat lastiger als je denkt maar het lukt denk wel.

Menu kan van mijn part uit de footer zoveel content heb je niet, maak anders een knop naar boven maar 2 keer het menu vind ik zonde en lelijk. Verder kan je naar mijn idee de website beter helemaal php maken, alleen html is lastig, met php kan je include gebruiken etc.

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 19:40:24
Quote Anchor link
Ik heb het naar auto's vervangen nu :p
en heb de site nu wat lichter gemaakt
en de logo is verwijdert..

heb je nog tips over de design of wat nog beter kan en ben al een tijdje aan het denken voor
de table met de autos in php te doen via mysql database dan zodat je Select * from tblAuto
maar het probleem is in html kan je ze allemaal netjes in table per 5 naast elkaar zetten en dan eronder ook 5 autos"s enzoverder maar kweetnie hoe je dit zou kunnen doen via php .. als je dan select * from tblAuto doet denk ik dat alle informatie gewoon onder elkaar komt.

31/07/2010 19:42:32
Quote Anchor link
Hoe je de data opvraagt heeft niks te maken met hoe je het laat zien.

Milo S

Milo S

31/07/2010 19:57:47
Quote Anchor link
Ik heb even snel wat dingen aangepast naar hoe ik het zou doen, kijk maar wat je er mee doet ;)
http://www.party-vision.nl/vanLoocke.png

31/07/2010 20:03:15
Quote Anchor link
Bij jouw ziet het er net uit alsof dat menu niet gebruikt mag worden.

- SanThe -

- SanThe -

31/07/2010 20:06:35
Quote Anchor link
Foute DNS.

31/07/2010 20:08:22
Quote Anchor link
SanThe Nvt op 31/07/2010 20:06:35:
Foute DNS.

Gratis kut host.

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 20:10:36
Quote Anchor link
is nog maar mijn eerste website en het is maar proberen
dus tips zijn welkom :)

van Milo S ziet het er goed uit dan ? :)

bedankt.

en waarom is het alsof de menu niet gebruikt mag worden ? :p
ze staan toch heel bovenaan

31/07/2010 20:12:50
Quote Anchor link
Jens van loocke op 31/07/2010 20:10:36:
is nog maar mijn eerste website en het is maar proberen
dus tips zijn welkom :)

van Milo S ziet het er goed uit dan ? :)

bedankt.

en waarom is het alsof de menu niet gebruikt mag worden ? :p
ze staan toch heel bovenaan

Omdat die ook al zo ontzettend donker is.

Jens van loocke

jens van loocke

31/07/2010 20:24:03
Quote Anchor link
zal ik aanpassen
en wat zou nog aangepast moeten worden als je het nu ziet?

Toevoeging op 31/07/2010 21:13:20:

Ik heb nu de kleuren aangepast
en de buttons bovenaan zijn nu duidelijker hoop ik

zijn er nog tips en voor de autolijst , dit vind ik zelf niet zo goed
maar weet niet goed hoe ik het zou doen

bedankt

Victor Php

Victor Php

31/07/2010 21:31:23
Quote Anchor link
Ten eerste zou ik op de homepage van het woord 'auto' een link maken.
Ik weet ook niet waarom, maar ik klik er automatisch op ;-)

Op de autolijst pagina zit de tekst tegen de rand aan. Is ook niet zo mooi.

En Karl zegt:
En ja, dat zoeken is handig om het met php te doen.

Jens van loocke

jens van loocke

01/08/2010 00:44:57
Quote Anchor link
ja de auto.html is nog niet goed
maar heb geen idee hoe ik het zou doen :)

thanks
enja auto heeft nu een link :p
en bij het zoeken van de auto bij auto.html
ik weet niet juist hoe het te combineren met php en mysql om het in een table te krijgen zoals nu het geval is in html.
als je gegevens gaat opvragen van mijn database dan zullen alle gegevens onder elkaar komen zonder design dacht ik : select * from tblauto where automerk="golf"

endan zullen alle gegevens onder elkaar komen maar weet niet hoe dit in een tabel automatisch te doen
en bij auto.html weet niet juist hoe ik de design zou aanpakken.

alvast bedankt

Michael -

Michael -

01/08/2010 04:40:58
Quote Anchor link
Jens van loocke op 01/08/2010 00:44:57:
ik weet niet juist hoe het te combineren met php en mysql om het in een table te krijgen zoals nu het geval is in html.
als je gegevens gaat opvragen van mijn database dan zullen alle gegevens onder elkaar komen zonder design dacht ik : select * from tblauto where automerk="golf"

endan zullen alle gegevens onder elkaar komen maar weet niet hoe dit in een tabel automatisch te doen

Gebruik in ieder geval geen * maar typ gewoon alle velden die je echt nodig hebt. Ook al heb je ze allemaal nodig dan kun je ze beter alsnog allemaal typen want dat is sneller en makkelijker ivm foutmeldingen dan *.

Ik had je al een voorbeeldje gegeven, maar misschien kan je hier meer mee dan:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<?php
$sql
= "SELECT automerk,kleur,prijs FROM tblauto";
$sql .= " WHERE automerk = '".mysql_real_escape_string($_POST['automerk'])."'";
$res = mysql_query($sql);
if($res)
{

if(mysql_num_rows($res) >= 1)
    {

echo '<table>
        <tr>
        <td>Automerk</td>
        <td>Kleur</td>
        <td>Prijs</td>
        </tr>'
;
        while($rij = mysql_fetch_assoc($res))
        {

echo '<tr>
            <td>'
.$rij['automerk'].'</td>
            <td>'
.$rij['kleur'].'</td>
            <td>'
.$rij['prijs'].'</td>
            </tr>'
;
        }

echo '</table>';
    }

else
        echo 'Niks gevonden';
}

else
    echo 'Foutmelding';
?>
Gewijzigd op 01/08/2010 04:42:03 door Michael -

Victor Php

Victor Php

01/08/2010 10:38:49
Quote Anchor link
En gebruik .htaccess
Ziet er mooier uit dan .html

Code (php)
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^auto$ auto.html

En dan toepassen op alle pagina's :)

Jens van loocke

jens van loocke

01/08/2010 10:56:40
Quote Anchor link
sorry heb geen ervaring met .htaccess hoe moet je dit dan doen?

een file met de naam .htaccess maken en daarin die code en gwn in je map steken van de website?

thanks

Lars Groot

Lars Groot

01/08/2010 12:19:28
Quote Anchor link
Karl, ik ben jou echt stront zat.

Je zeikt alleen maar over andere websites, terwijl jij volgens mij ook geen kwaliteit neer zet.

Ik vind de site nog een beetje te leeg...
Verder is de stijl wel redelijk mooi ;)

Succes,

Lars
Gewijzigd op 01/08/2010 12:19:44 door Lars Groot

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.