Het 1e Google!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

10/09/2010 17:34:38
Quote Anchor link
Ik had de website www.archive.org gevonden, en zag 'Web' staan. Toen ben ik er al snel achter gekomen, dat je dan vroegere versies van websites kon zien. En toen zag ik ook dit:

Het allereerste Google

Voor een complete lijst van alle versies / veranderingen die er op de google pagina zijn geweest, staat een linkje: klik.

Maar toen zag google er zo uit, en moet je zien wat het nu is! Dat is toch niet normaal, een zoekmachine die zo begon, en nu een miljardenbedrijf is...
Gewijzigd op 10/09/2010 17:36:15 door Dalando De Zuil
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 06:18:53
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

10/09/2010 20:10:03
Quote Anchor link
De Wayback Machine is inderdaad leuk speelgoed. PHPHulp staat er volgens mij ook in. Als je wilt weten hoe eerdere versies van deze site er uit zagen. Maar de Wayback Machine is gelukkig meer dan speelgoed.

Een paar weken terug moest ik voor een project met Prototype een script hebben die <select> netjes in een mooie dropdown veranderd. Ik kon er wel een paar vinden, maar slechts één had precies wat ik zocht. Helaas, elke website die naar het script verwees kwam op dezelfde dode pagina terecht. Toen heb ik de Wayback Machine gebruikt voor de URL en voilá, het script gevonden! :)

Overigens de eerste versies van Google waren beter dan die van nu, met dat achterlijke faden en zo. Als je op afbeeldingen wilt zoeken moet je wachten totdat de pagina is geladen. Wat een kul. Google hoort snel, simpel en direct toegankelijk te zijn. Niet dat ik vaak via de startpagina van Google zoek. Dat doe ik eigenlijk altijd met behulp van een 'slimme bookmark' waardoor mijn handelingen om te zoeken 'Ctrl + T' > 'google %zoekwoord%' > 'Enter' zijn. Nog sneller dan het zoekvenster van de browser gebruiken... :)
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

11/09/2010 20:49:57
Quote Anchor link
Inderdaat, PHPHulp staat er ook op :)

http://web.archive.org/web/20020207230730/http://phphulp.nl/
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.