Het blur effect + div 'echt' centreren.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/11/2007 08:40:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje opzoek naar de oplossing voor dit probleem. Mijn community verplicht je om in te loggen om het forum te kunnen lezen. Om dit te laten werken heb ik een logindiv die dan in het midden van het scherm komt en die je dus verplicht om in te loggen als je het forum wil lezen.

Het eerste probleem is dat ik graag een blur effect wil hebben zodat de rest van de pagina blur is behalve de div die ik gewoon normaal wil hebben.

het tweede probleem is dat als je scrolt de div gewoon blijft staan. Hetgeen wat ik wil bereiken is dat deze div altijd in het midden blijft staan. Anders kunnen mensen simpelweg gewoon naar beneden scrollen en het alsnog lezen.

iemand die de oplossing voor me heeft?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 14:17:30
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/11/2007 08:57:00
Quote Anchor link
Een blur Kevin?? OF een opacity? (deels doorschijnend?)

Een div echt centreren?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#inlogdiv{
    position: absolute;
    height:500px;
    width:500px;
    top:50%;
    left:50%;
    margin:-250px auto auto -250px;
    background-color:#953522;
    }
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/11/2007 09:10:00
Quote Anchor link
bedankt voor je andwoord,
ik zal hem straks even uitproberen.

En ja, ik bedoel echt een blur. Dit effect heb ik al vaker gezien op websites. Hier moest je dan ook inloggen om de content te kunnen lezen. Hoe ze deze blur berijken weet ik niet omdat de bron gecodeerd was.

Ik heb wel al een oplossing in ajax gevonden, maar heb geen idee hoe ik hem moet toepassen.

http://www.telerik.com/support/kb/article/b454K-tbt-b454T-ceh-b454c-ceh.aspx
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.