Het hoort zo simpel te zijn..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ki ma

ki ma

29/04/2011 00:19:50
Quote Anchor link
Ik wil zoals ik altijd doe een tabel selecteren.
Maar op een miraculeuze wijze wil dit niet lukken, zie hier:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?
$get_data
= "SELECT * FROM p_elec WHERE art_id = '" . $art_id . "' ";
$sql_data = mysql_query($get_data) or die(mysql_error());
while ($row = mysql_fetch_object($sql_data)) {
$meerinfo = $row->meerinfo;
}

echo $meerinfo ;
?>

Maar nu krijg ik de error:
Table 'main.p_elec' doesn't exist

Terwijl hij toch echt bestaat zie de img:
Afbeelding

Ik zie wel dat er een soort van tab tussen zit met de tabel producten en de tabel p_elec, zou het hier aan liggen? Ik kan wel de producten uit tabel producten op deze manier uitlezen.

Ziet iemand de fout..
Gewijzigd op 29/04/2011 00:51:44 door Ki ma
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 22:40:21
 
Joey Drieling

Joey Drieling

29/04/2011 00:32:03
Quote Anchor link
op img staat p_elec jij hebt prod_elec staan in je query moet dat dan ook niet p_elec zijn.
Gewijzigd op 29/04/2011 00:33:48 door Joey Drieling
 
Ki ma

ki ma

29/04/2011 00:51:03
Quote Anchor link
Sorry ik had wat extra tabellen toegevoegd onder andere namen maar dit leverde geen resultaat op. oa prod_elec.
 
Arjan -

Arjan -

29/04/2011 00:55:25
Quote Anchor link
Dus?
 
Ki ma

ki ma

29/04/2011 01:02:24
Quote Anchor link
Er was geen verandering, ik heb nu even de begin post aangepast naar hoe het er nu voor staat. Zonder de fout.

Maar volgens mij doe ik niets verkeerd..
Of ligt het toch aan de tab die voor de tabel staat?

UPDATE:
Het had blijkbaar wel met de tab te maken. Ik heb via php een nieuwe tabel aangemaakt met de naam p_elec en deze verschijnt wel in de mysql zonder een tabje.

Maar nu weet ik nog niet hoe ik de tabel met het tabje kan bereiken, iemand een idee of weet iemand het nut daarvan?

Zie img:
Afbeelding
Gewijzigd op 29/04/2011 01:13:49 door ki ma
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/04/2011 06:28:37
Quote Anchor link
tabel exporteren met phpmyadmin, in sql-bestand tabelnaam aanpassen en opnieuw importeren?
 
Wouter J

Wouter J

29/04/2011 08:56:42
Quote Anchor link
ki ma op 29/04/2011 01:02:24:
Maar nu weet ik nog niet hoe ik de tabel met het tabje kan bereiken, iemand een idee of weet iemand het nut daarvan?

Ik denk dat dit geen tabje is, maar een spatie die je er per ongeluk neer hebt gezet. Bij PHPMyAdmin kan je dit zo wijzigen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.