Het testen van een CMS Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Kevin ahrens

kevin ahrens

30/01/2010 23:49:00
Quote Anchor link
Goedendag allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een CMS systeem in volledig MySQL en zoek nu mensen die willen helpen met het testen van mijn systeem en het leveren van ideeen. Dit wil ik gewoon via de reacties doen in deze topic. Maar je mag ook via email of PM een reactie sturen. Met het testen mag dus gebruik gemaakt worden van MySQL injection en andere zaken wat je kunt bedenken.

In het verloop van het testen komen er ook hier en daar steeds weer wat updates, dus mocht je het interessant vinden is het verstandig om wekelijks of misschien zelf wel dagelijks even te kijken naar updates.

Als alle ideeen zijn geïntegreerd zijn in deze website, en de website met volledig success is getest zonder enige fouten. Zal ik het gaan verkopen op sitedeals of mogelijke andere sites ( als ik die kan vinden ).

De website staat op lokale webserver dat online is van maandag tot en met vrijdag van 18.00 t/m 23.00u en zaterdag en zondag volledig online 24u.

De IP adress naar de CMS is: http://86.91.195.26:81/new/

Veel success met het testen en bedankt alvast.

Groeten Kevin Ahrens
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:40:23
 
Roel -

Roel -

31/01/2010 00:24:00
Quote Anchor link
Ziet er leuk uit :-)
 
Victor Php

Victor Php

31/01/2010 09:18:00
Quote Anchor link
In het controle paneel gaat er wat mis met de links... ;-)
 
Kevin ahrens

kevin ahrens

31/01/2010 11:46:00
Quote Anchor link
@Hoitthebest: Bedankt!

@Victor: Wat gaat er mis dan? Behalve dat alles is verwijdert...
 
Pim -

Pim -

31/01/2010 11:52:00
Quote Anchor link
Hé, wat grappig, je website is 80000px breed... Even beter inputwaarden controleren.
 
---- ----

---- ----

31/01/2010 11:52:00
Quote Anchor link
Ziet er indd leuk uit!,
Ik heb wat geplaatst op home
en daardoor is heel de home verneukt:S
Mischien kun je daar wat aan doen?
Ik heb zn loris ipsum text geplaatst ofsoiets xD
 
GI ACE

GI ACE

31/01/2010 12:17:00
Quote Anchor link
Foutje gevonden na dat ik had geprobeert een menu te verplaatsen:
http://i46.tinypic.com/24zvmoj.png

Verder: ziet er goed uit!
 
Kevin ahrens

kevin ahrens

31/01/2010 12:19:00
Quote Anchor link
@Pim: Ik heb gezorgd dat de charackers niet hoger dan 1024meer kunnen komen. Maar het is nog wel steeds mogelijk om te zorgen dat je 820px etc kan. Ik heb dit namelijk open gehouden zodat mensen ook simpel een input kunnen neerzetten en kan zorgen dat het naar eigen wens grootte kan worden.

@Jurriensz: Ik weet niet precies wat je verkeerd hebt gedaan?? Maar als je nieuwe pagina aanmaakt heb je een slotje er op zitten. Zodat je rustig alles kan aanpassen. Wanneer de pagina klaar is kun je het slotje (http://86.91.195.26:81/new/images/icons/lock_open.png) openmaken. Zodat het in de menu terecht komt.
 
Mark L

Mark L

31/01/2010 12:25:00
Quote Anchor link
Mijn firefox zegt de hele tijd dat je pagina zichzelf wil herladen, klopt dat?
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

31/01/2010 12:28:00
Quote Anchor link
Ik wou een pagina aanpassen en zette een quote in de titel en toen kreeg ik een aantal errors >< =D
 
Kevin ahrens

kevin ahrens

31/01/2010 12:28:00
Quote Anchor link
@GI ACE: Fixed! En bedankt.
 
Kevin ahrens

kevin ahrens

31/01/2010 12:32:00
Quote Anchor link
@Miloan: Welke pagina zat? Op elke pagina's heb ik een window.location = ''; gebruikt om te zorgen dat je word doorverwezen. Meschien dat het op firefox verkeerd gaat?

@Paradox: Waar zat je de pagina aan te passen? Ik heb alles met preg_match gecontroleerd en je zult geen rare tekens mogen kunnen gebruiken:
De volgende error zal je dan moeten zien: title don't exists out of A-Z 0-9 or _.

Mijn pregmatch: preg_match("^[a-zA-Z0-9_-]$^"
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

31/01/2010 12:35:00
Quote Anchor link
kevin schreef op 31.01.2010 12:32:
@Paradox: Waar zat je de pagina aan te passen? Ik heb alles met preg_match gecontroleerd en je zult geen rare tekens mogen kunnen gebruiken:
De volgende error zal je dan moeten zien: title don't exists out of A-Z 0-9 or _.

Mijn pregmatch: preg_match("^[a-zA-Z0-9_-]$^"

Waarom zou je geen quotes in titels mogen gebruiken!
Hoe zou je dan ooit een pagina die bv "Foto's" heet willen maken?


http://86.91.195.26:81/new/control/subpages.html

"Warning: strtolower() expects parameter 1 to be string, array given in C:\wamp\www\new\administrator\subpages.php on line 57

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in C:\wamp\www\new\administrator\subpages.php on line 59"
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter
 
Kevin ahrens

kevin ahrens

31/01/2010 12:51:00
Quote Anchor link
@Paradox: Ik heb de pagina subpages ook gefix.

Toevallig iemand ervaring met preg_match?? Ik wil even samengevat krijgen wat bij wat moet worden gecontroleerd. Zoals wat moet bij de titel worden gecontroleerd zoals A-Z0-9 en zoals Paradox al zei is het ook handig om een quote te kunnen gebruiken. misschien dat er een website bestaat waar dat soort regels opstaan??? Alvast bedankt.
 
---- ----

---- ----

31/01/2010 12:51:00
Quote Anchor link
gesloten k kan dr niet meer op??..
 
GI ACE

GI ACE

31/01/2010 12:53:00
Quote Anchor link
Lol, ik nog wel?
 
---- ----

---- ----

31/01/2010 12:54:00
Quote Anchor link
Nu weer wel xd
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

31/01/2010 14:11:00
Quote Anchor link
Ik vind de layout wat gebruikers onvriendelijk en simpel. Ik vind als iemand die niet echt computer technisch is dit moet gaan gebruiken, dat hij de hoop snel opgeeft. ik denk dat het dan dit idee al op de eerste pagina zal worden bij zijn instellingen:

metatags: "Huh?!", keywords en discription daarvan??? hmm en dan nog website path? hmm, ja wel gehoord van Ipad waar in de krant stond dat pad voor inlegkruisje stond. Zou dit dan het electronische inlgekruisje zijn?? Hmm. Nou laat maar ik kijk er een andere keer wel naar.

Maar goed denk niet dat het bovenstaande daadwerkelijk de bedoeling is voor jou klanten. Het eerste wat ik krijg te horen van mijn klanten is dat ze het onderhoud snel en makkelijk zelf willen doen en vooral niet te moeilijk. Een tipje van mij is dan ook een korte omschrijving erbij plakken wat uitleg geeft waarvoor het dient. Dingen die wij als webdesigners redelijk logisch vinden en vaak gebruiken zijn voor buitenstaanders vaak onbekend. Wij weten overigens ook niet allemaal waar wervel TH7 zich aan de achterkant van ons lijf bevindt. Daarvoor hebben we een dokter die dat uitlegt.

Verder viel ik nog even over het feit van de positionering van de pagina's in de menu's. Ik heb drie pagina's de positie 2 kunnen aangeven in menu manager. In dit script is dit netjes verwerkt. Misschien heb je er wat aan:
http://phphulp.nl/php/scripts/1/885/

verder is het wel redelijk

Mvg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
 
PHP Scripter

PHP Scripter

31/01/2010 14:20:00
Quote Anchor link
Misschien even een tijd check maken op het toevoegen van een pagina.
 
Kevin ahrens

kevin ahrens

31/01/2010 14:41:00
Quote Anchor link
@Harm Wesselink: Ik heb de tijd /datum van de aangemaakte content er al in staan. Heb alleen nog niet kunnen bedenken waarvoor ik het kan gebruiken. Dus waar verwacht jij waar ik dat eventueel voor kan gebruiken?
 
GI ACE

GI ACE

31/01/2010 18:05:00
Quote Anchor link
@ Nimtex: ik denk dat het meer om het systeem gaat dan de layout nu. Niet?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.