Hoe haal ik info van een site?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Gijs

gijs

12/01/2007 14:41:00
Quote Anchor link
Hallo,

Weet iemand hoe ik via een php script delen van info van een site haal?

Ik heb gelezen van regular expressions maar snap niet helemaal hoe ik slechts een deel kan selecteren, voorbeeld ik wil deze zin selecteren aan de3 hand van een constant begin zoals "ik heb" en het einde van de string is dan bijv. ", voorbeeld"

Alles daar tussen wil ik graag er uit knippen.

Kan iemand mij helpen of weet iemand een andere, makkelijker/betere manier?

Groetjes Gijs
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 15:48:35
 
Quote Anchor link
Ik heb eens een script gemaakt om het laatste scripts gedeelte van phphulp.nl op te halen. : http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/840/
Pas dat maar eens aan, dan kom je er wel(als je tenminste iets van php weet)
 
Gijs

gijs

12/01/2007 15:12:00
Quote Anchor link
Thanks, denk dat ik hier wel wat mee kan.

Groetjes Gijs
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.