Hoe installeer ik MYSQL?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

05/04/2004 21:57:00
Quote Anchor link
Ja ik ben dus net begonnen met PHP maar ik zie dus over al staan van "configureer ff je informatie dus database naam, wachtwoord, etc. etc." en "upload deze tabel ff in je mysql database"! Allemaal mooie scripts online maar ze doen het natuurlijk allemaal niet :S Kan iemand me uit leggen hoe en waar ik moet beginnen?! Misschien is een tutorial wel handig Bas?

Groeten,
Een upcoming PHP freak --> Michiel
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 19:41:01
 
Arend a

Arend a

05/04/2004 22:52:00
Quote Anchor link
Ah.

"Ze doen het niet!" is een kreet die je maar moet verbannen uit je vocaulaire.

1) Waarom doet het het niet?
2) Wat is mijn foutmelding, en zou dit mogelijk een antwoord geven op vraag 1?
3) Ik weet vraag 1 misschien, maar ik kom er nog niet uit: ik ga het aan mijn vrienden van phphulp.nl vragen: wat zou ik ze moeten vertellen om het script te begrijpen, en welke foutmeldingen moet ik meesturen voor het oplossen van dit probleem?

Er bestaan een hoop scripts die door blije amateurs gemaakt zijn, en hoewel respect voor het maken van het script: ook veel prutswerk. Verwacht niet te hoge kwaliteit plug en play scripts: leer een bij een guestbook zelf scripts schrijven. Leer hoe je een webserver lokaal opzet en je lokaal je php scripts kan schrijven en testen.

En kijk naar onze fantastische php en mysql howto, te vinden bovenaan deze site.

Happy coding,

Adje
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.