Hoe kan ik dit het beste maken

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 10:32:54
Anchor link
Ik wil graag een pagina met altijd standaard 6 foto's en daar langs de text.

Graag wil ik de mogelijkheid hebben om via een andere pagina de foto te vervangen en de text in hetzelfde vakje.
Hoe kan ik dit het beste maken?? Ik ben nog niet zo goed met php.

Alvast super bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 19:08:52
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/04/2011 10:39:10
Anchor link
Quote:
Hoe kan ik dit het beste maken?? Ik ben nog niet zo goed met php.

PHP leren?
 
Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

08/04/2011 10:41:40
Anchor link
Of zoek op "php photo album" of iets in die trant.
 
Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 11:11:31
Anchor link
@ - Aar - = Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde Mentaliteit. Ik vroeg niet om commentaar. Dit kan mijn neefje van 10 ook wel bedenken en als antwoord geven.

@ Gerben Jacobs = Thanks zal eens even kijken en verder vermelden hoe ver ik ben gekomen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/04/2011 12:00:22
Anchor link
@Robby?
Het is een vrij normaal antwoord.
Jij vraagt hoe je dit het beste kan maken. Daarbij geef je aan dat je niet goed bent in PHP, dus is een antwoord om "PHP te leren" een volkomen correct antwoord.

Anders had jij je vraag maar anders moeten formuleren, dat je een script zoekt bijvoorbeeld.
Gewijzigd op 08/04/2011 12:00:57 door - Ariën -
 
Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 12:26:10
Anchor link
@aar : ok hartelijk dank voor je antwoord. Maar niet nuttig. Als ik het over php heb en een plan heb.Hiermee ben ik het aan leren wat ik nodig heb. Dus eigenlijk vind je het antwoord wat jij geeft al terug in mijn verhaal. Dus bedankt maar reageer met productieve antwoorden aub. En mensen die gaan zoeken naar een soortgelijke probleem krijgen altijd dit soort onnuttige antwoorden die ze door moeten lezen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/04/2011 12:35:06
Anchor link
je geeft aan dat je niet goed bent in PHP, dus wat weet je wel?

Statements? variabelen, functies? while en for?
Gewijzigd op 08/04/2011 12:35:48 door - Ariën -
 
Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 13:42:11
Anchor link
Aar iets zoals cushycms dus

<h1 class="cushycms" title="My Heading">Dit wordt dan bewerkbaar</h1>

en cushycms heeft een loginpagina die alle classes pakt met cushycms... dus ik wil een normale pagina en een adminpagina waar classes veranderd kunnen worden... Gerben die photoalbum is veelste veel instellingen die ik niet nodig heb. ik heb gewoon een texteditor nodig als backend. heb je nog misschien zoiets liggen?? dat je 2 pagina's hebt de ene die laat het zien en de ander die past alleen de classes aan.

Toevoeging op 08/04/2011 15:54:13:

pff veelste moeilijk allemaal wat ik wil is dit;

Naam:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo($naam1);?>

Naam:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo($naam2);?>


En dat ik op een andere pagina naam1 invul bijvoorbeeld jan en bij naam 2 piet dat er dan staat:
Naam: jan
Naam: piet
 
Pim -

Pim -

08/04/2011 16:03:18
Anchor link
In dit geval lijkt de opmerking 'PHP leren' nog best op zijn plaats, maar googlen naar een fotoalbum gaat uiteraard sneller.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

08/04/2011 16:35:16
Anchor link
Grappig: op http://www.pfz.nl/forum/topic/3582-hoe-kan-ik-dit-het-beste-maken/ geven ze ook al hetzelfde antwoord als Aar (& Pim)....
 
Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 16:43:15
Anchor link
Je ziet gewoon duidelijk dat het dezelfde aars ehm ik bedoel aar is.
wat een kut forum ik heb echt NIX aan jullie heeelemaaal nix het gaat niet om een foto album. het gaat om text die gewoon via een andere pagina moet worden veranderd.

zo zie je maar weer nederlandse php forums waar we vragen kunnen stellen die zuigen.
het heet PHP HULP . NL rot toch op man.
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

08/04/2011 16:47:15
Anchor link
We kunnen je geen hulp bieden als je de syntax niet snap van PHP. Leg eens duidelijk uit wat je wilt wellicht kunnen mensen je dan opweg helpen? Heb je google al geraadpleegd? Weet je de basis van PHP? Kun je uberhaut wel html?
 
Gerhard l

gerhard l

08/04/2011 16:50:48
Anchor link
En jullie zijn gewoon dezelfde members als phphulp dus eigenlijk zijn jullie gewoon kut members. (via pfz.nl)

als dat je logica is, zal je phpkennis indd wel 0 zijn, en ik weet wel 100% zeker dat iedereen hier er meer vanaf weet, maarja als jij direct zo op je teentjes getrapt bent moet je ook niet op forums iets posten.

ik vind je berichtje op pfz wel stoer trouwens, ik zou bijna niks meer durven te posten
 
Pim -

Pim -

08/04/2011 16:51:26
Anchor link
Waha, grappig.
Maar echt, ik kan me geen beter advies bedenken dan dat ik al gaf: ofwel echt php gaan leren ofwel een script googlen
 
Sander de Vos

Sander de Vos

08/04/2011 16:53:34
Anchor link
Als je echt doelgerichte professionele hulp wilt ga je maar lekker iemand inhuren ofzo. Je moet blij zijn dat er überhaupt op jou gereageerd wordt.

Leer eerst de basis van PHP, en kom dan terug als je nog vragen hebt.
 
Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 17:06:39
Anchor link
Nee ik heb het zonder jullie hulp toch gevonden. Echt ik heb geen flikker aan jullie commentaar. Hier in dit topic staat echt waar NIX. iemand die hier ook naar zoekt krijgt te zien dat hij maar PHP moet gaan leren. Dat lost mijn shit niet op door 5 uur lang naar video'tjes te kijken en er nog nix van te snappen.

Maar ik heb nu een voorbeeldje op google gevonden. en nogmaals aan jullie heb ik echt NIX.
 
Gerhard l

gerhard l

08/04/2011 17:07:16
Anchor link
geen dank , nice life
 
Pim -

Pim -

08/04/2011 17:09:18
Anchor link
Je hebt NIETS aan ons? Maar wat had je dan verwacht? Dat we aan de hand van je (vage) opmerkingen zo een kant en klaar script zouden uitspuwen?
 
Victor -

Victor -

08/04/2011 17:12:08
Anchor link
Ze hebben hier allemaal gesuggereerd om te googelen, dus eigenlijk heb je de oplossing hieraan te danken;)
 
Robby Alexander

Robby Alexander

08/04/2011 17:12:57
Anchor link
rot op man sukkel kijk eens bovenin je browser domme schaap: PHPHULP.NL PHP HULP
HULP voor mensen die gewoon hulp erin nodig hebben. waar staat deze site dan voor?
Ouwe meubelen, scheten en andere geboer is het hier en nix anders.

Webdesign & development » Beginnen met PHP

advanced? gevorderden? extreme-level?

Nee er staat toch echt:
BEGINNEN MET PHP !!!
 
Jordy nvt

Jordy nvt

08/04/2011 17:19:39
Anchor link
Je bent zelf de allergrootste sukkel, zeker zo'n 10 jarig klein kind dat niet weet hoe Google werkt en niks zelf wil uitproberen. Hier, een handige guide voor jou: http://lmgtfy.com/?q=php+fotoalbum.

Dus bespaar je de moeite, ga geen domme vragen stellen, ga al helemaal niet grof worden, en tot ziens!
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.