Hoe kan je je code goed beveiligen tegen hackers?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

01/08/2007 16:41:00
Quote Anchor link
Beste phphulpers,

Weet iemand hoe ik het beste men php code kan beveiligen tegen hackers, ik wil dat om alles veiliger te maken (bijv. Het login pagina, dat valt zo te hacken.) Hoe kan ik dat nou het beste doen om dat tegen te gaan?

Ik werk al met een beveiliging, die ik heb gevonden op de volgende tut:
http://phphulp.nl/php/scripts/3/1058/

Dat werkt lekker, maar ik wil de boel echt goed beveiligd hebben. Mss nog met .htacces?

Alexander de Jong
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 12:57:08
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

03/08/2007 01:48:00
Quote Anchor link
bump
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/08/2007 01:52:00
Quote Anchor link
Lees deze PDF maar eens goed door ;-0
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

03/08/2007 10:02:00
Quote Anchor link
dat is zeker een hele goede pdf dankje Jan!!
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/08/2007 10:02:00
Quote Anchor link
Ja, verplichte kost ;-)
 
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

10/08/2007 23:01:00
Quote Anchor link
O sorry jan, ik ben even vergeten een dank af te leggen.

Astublieft vergeef me. ;)

Hartelijk bedankt. En deze had ik al via google gevonden. Maar dit bestand heeft meer pagina's dan de orginele tutorial op phpfreakz dat word maar weer printen.

En ben nog op zoek naar een goede sql class.

Maar ik zoek dus even verder. Maar nu eerst een rot klus (layout voor het eerst in divs en css zetten.)

Mr de jong
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.