Hoe leer ik nu het beste PHP?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Raoul -

- Raoul -

08/06/2012 23:11:45
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 04/06/2012 22:48:27:
Zo, de popcorn staat al klaar hoor...


Ik denk dat er ondertussen al haar op je popcorn staat...
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 15:52:03
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/06/2012 23:15:09
Quote Anchor link
- Raoul - op 08/06/2012 23:11:45:
Ozzie PHP op 04/06/2012 22:48:27:
Zo, de popcorn staat al klaar hoor...


Ik denk dat er ondertussen al haar op je popcorn staat...


Ozzie PHP op 08/06/2012 22:47:07:
...en heb ik maar in de vuilnisbak gekieperd.


:)
 
Bas de jong

Bas de jong

21/10/2012 13:47:48
Quote Anchor link
hoi niels ik alles net gelezen ,
ik vindt de manier waarop je het leerproces van de hersenen beschrijft interessant.
Met name het stukje dat je op tijd je rust moet nemen .
zelf heb ik de neiging om te lang door te gaan met lezen en proberen,dit heeft er al een paar keer toe geleid dat ik niet eens meer de krant kon lezen (hele week last van gehad)
Dus naar aanleiding van jouw verhaal en mijn persoonlijke ervaring op het gebied van te lang doorgaan adviseer ik iedereen die dit leest om goed op te letten wat je grenzen zijn!!

neem je rust en doseer je sessies
groet aan allen
 
Niek Kasius

Niek Kasius

10/03/2013 08:10:40
Quote Anchor link
ik heb deze topic niet helemaal gelezen, maar deze site is schijnbaar een paar jaar geleden vernieuwd zie ik.
Alleen snap ik niet dat die oude scripts die zowiezo toch al niet meer werken in deze tijd en de cripts waar je vooheen al voor gewaarschuwt werd dat ze niet deugde toch nog steeds op de site staan. ik denk dat je geen provider meer kunt vinden die nog php 4 ondersteund. Dus weg die troep en nieuwe php5 en hogere scripts plaatsen, want op de oude troep word niet meer gereageerd.
Pas op dit is niet als kritiek o0ver de layout en zo bedoelt, maar dit zijn wel feiten.
 
Jerry D

Jerry D

16/11/2013 19:55:15
Quote Anchor link
Goed artikel, iedereen die iets wil leren zou het moeten lezen.
 
Jan Parasie

Jan Parasie

06/02/2016 09:51:58
Quote Anchor link
Ik vond dit wel een leerrijk stuk. Ben op mijn 48ste begonnen met het leren van PHP in de hoop ooit vanuit Azië hiermee in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien. heb al verschillende cursussen volledig uitgedaan.
The new Boston, met 200 video tutorials, W3 php school, Solo learn.... Ik dacht steeds dat ik te oud was om dat allemaal te onthouden, als ik de code lees, dan snap ik het meeste. Maar nu begrijp ik meer waarom het er zo traag ingaat. Kan er ook iemand raad geven, hoe ik best verder ga in PHP. want de basis heb ik ondertussen wel door, maar ik vermoed dat er meer nodig is alvorens dit professioneel te kunnen gaan gebruiken. Bestaat er ergens goede lectuur php voor gevorderden of zo? Zijn er eventueel mensen die me verder op weg willen helpen om het echt goed te leren.We kunnen daar eventueel wel iets tegenover zetten.En trouwens leuk deze site ontdekt te hebben.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.