Hoe verberg ik 'Wachten op domeinnaam' bij Ajax

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

G Jansma

G Jansma

27/05/2020 20:21:50
Quote Anchor link
Is het mogelijk om 'Wachten op domeinnaam' te verbergen?

Afbeelding

Ik heb wat jQuery code gemaakt met checkboxen en een Ajax request maar bij elke wijziging van checkbox komt er links onderin 'Wachten op ...' te staan. Niet heel fraai. Is het mogelijk om dat te verbergen?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:47:48
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/05/2020 20:26:57
Quote Anchor link
Plak er een sticker op ;-)

Nee, verbergen is niet de oplossing, wel het probleem oplossen.
Maar heb je al gekeken bij de webdeveloper-tools van je browser, en met name de 'waterfall' van alles wat geladen wordt? Misschien zit er een trage verwijzing in de weg?
Gewijzigd op 27/05/2020 20:41:03 door - Ariën -
 
G Jansma

G Jansma

27/05/2020 23:29:23
Quote Anchor link
Haha, voor alle bezoekers een sticker dan maar.

Ik had gehoopt dat je dat kon verbergen, maar het is dus puur een snelheidsdingetje? In Firefox krijg ik ze niet te zien, maar in Chrome wel (waar ze grijs zijn en meer opvallen). Ik gebruik Wordpress en de admin-ajax.php die ze gebruiken blijkt erg langzaam. Alhoewel in een eigen testomgeving zonder Wordpress ook wel meldingen krijg, maar die is volgens de waterfall beduidend sneller.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/05/2020 23:34:26
Quote Anchor link
Het kan zijn dat je in Wordpress een hoop plugins hebt, die de boel vertragen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.