Hoe werkt JQuery Image Hover code

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Casper B

Casper B

11/02/2011 22:42:26
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik zit met het volgende probleem.
Op de jquery website, staat de plugin van een image hover, die ik erg graag op mijn website wil gaan gebruiken: http://plugins.jquery.com/project/imghover

Aangezien ik eigenlijk pas een week met Jquery in aanraking ben gekomen, ben ik er nog geen held in. Wat ik nou wil is het volgende;

Op mijn website heb ik allerlei tumbnails gemaakt waar previews van mijn projecten op staan afgebeeld. Wat ik precies wil is, wanneer je over een afbeelding "hovered" er een pattern over die desbetreffende afbeelding komt te liggen als het waren. (Deze pattern is dan ook voor alle afbeeldingen bedoeld.) Kan iemand mij toevallig helpen met de code van de website: http://plugins.jquery.com/project/imghover ?

Bij voorbaad dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Casper Desnee
Gewijzigd op 12/02/2011 10:19:30 door Casper B
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:09:01
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

03/05/2011 14:05:18
Quote Anchor link
Het staat vrij duidelijk op die pagina van jQuery beschreven.. Ik zou mezelf eerst wat bekender maken met jQuery.. en het dan alsnog implementeren.. Dingen gewoon "klakkeloos" overnemen leert men nix van...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.