hover: rechts block beschrijving

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Dirk

Dirk

04/01/2007 12:37:00
Quote Anchor link
Hoi!

Ik ben een beetje aan het stoeien met css. Nu zou ik graag willen dat wanneer ik over een bepaald woord ga met de muis dat er rechts een klein blokje verschijnt met een korte beschrijving. Weet iemand hoe dat moet?

alvast hartelijk bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 07:03:47
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

04/01/2007 12:39:00
Quote Anchor link
Met javascript??

GR. mebus
 
Bart van der veen

bart van der veen

04/01/2007 12:40:00
Quote Anchor link
<acronym title="omschrijving van het woord">woord</acronym>

is volgens het meest simpelen, en dan ziet er net zo uit als bij bv een linkje
 
Dirk

Dirk

04/01/2007 12:44:00
Quote Anchor link
@mebus: Ik zou het graag in css willen hebben. Dan heb ik alle opmaak in css.

@bart: Ik bedoel eigenlijk met een hover. Dat reageert volgens mij wat directer en en valt meer op. Ik wil namelijk ook de achtergrond en lettertype enz.. kunnen aanpassen.
 
Bart van der veen

bart van der veen

04/01/2007 12:57:00
Quote Anchor link
dan wordt het toch javascript denk ik, maar met een functie kun je dat heel netjes doen. je gebruikt dan javascript voor het maken van de div en css voor de opmaak
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen
 
Bart van der veen

bart van der veen

04/01/2007 13:03:00
 
Dirk

Dirk

04/01/2007 13:08:00
Quote Anchor link
Ja dat bedoel ik!

Dan probeer ik het wel met java script!

Heel erg bedankt!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.