href #intern locatie linken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 22:19:13
Quote Anchor link
ik weet niet of dit mogelijk is ik vind niets terug op het internet

onderstaande code toont een lijst met categorieën
nu wil ik dat de response toont op een anker plaats in de pagina. maar dit lukt niet
meestal werk ik via de Get functie dat ik terug ophaal bij pagina reload.
dit zou ook mogen maar dan moet de reload automatisch ook naar die #favorieten moeten gaan.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php

$query
= mysqli_query($link,"SELECT DISTINCT cat_naam,cat_id FROM categorie ORDER BY cat_naam ASC");
while ($row = mysqli_fetch_array($query))
{

$link = ucfirst(htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_naam'])));
  $cat_id = htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_id']));
echo  "<a href='#favorieten?Cat_ID=".$cat_id."' >".$link."</a>&nbsp | &nbsp;";
}

?>
Gewijzigd op 02/12/2016 22:46:41 door Chris Bosmans

PHP hulp

PHP hulp

22/06/2025 09:47:24

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:11:21
Quote Anchor link
Je hebt wel een <a name="favorieten"> ?

Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:12:56
Quote Anchor link
ik heb een naam favorieten
Code (php)
1
<section id="favorieten" >

Toevoeging op 02/12/2016 23:17:33:

als ik dit weg haal dan werkt de href wel maar kan ik niet mijn id er uit halen

Code (php)
1
?Cat_ID=".$cat_id.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php

$query
= mysqli_query($link,"SELECT DISTINCT cat_naam,cat_id FROM categorie ORDER BY cat_naam ASC");
while ($row = mysqli_fetch_array($query))
{

$link = ucfirst(htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_naam'])));
  $cat_id = htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_id']));
echo  "<a href='#favorieten' >".$link."</a>&nbsp | &nbsp;";
}

?>

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:23:53
Quote Anchor link
Maar een href verwijst altijd naar een <a name="...">. In dit geval naar <a name="favorieten">.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:24:25 door - Ariën -

Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:27:08
Quote Anchor link
ok ariën, wat wil je dan zeggen dat de verwijzing in mijn pagina niet goed is?
<section id="favorieten" >
of waar moet ik die name dan bijzetten

snap het niet echt wat je wil zeggen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:39:06
Quote Anchor link
Ah... Ik zie dat die name niet meer nodig is overigens. In HTML5 is het inderdaad een id-attribute die je aan elk element kan hangen. Was mij eerlijk gezegd even niet bekend.
Zo vaak gebruik ik blijkbaar geen anchor's ;-)

Heb je een werkzaam voorbeeld die we kunnen zien?
Gewijzigd op 02/12/2016 23:40:49 door - Ariën -

Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:43:23
Quote Anchor link
dan naar favorieten

de nr 4 die hij toont is mij categorie nr van winkels

Toevoeging op 02/12/2016 23:45:34:

bij elke categorie klikt hij naar top van mijn
<id>

maar zou graag hebben dat hij de catergie toont waar ik op klik en dan de inhoud laat zien
Gewijzigd op 03/12/2016 00:15:58 door chris Bosmans

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:48:14
Quote Anchor link
Om te beginnen zou ik je cloaked frame weghalen. Dat is altijd een drama voor direct linken. Verder zijn frames techniek die je tegenwoordig ook niet meer moet gebruiken, omdat het geen nut heeft en veel nadelen kent.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:48:50 door - Ariën -

Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:50:04
Quote Anchor link
heb template downloaded en ben nu wat aan aanpassen

wat bedoel je met de cloaked frame?

bedoel je sections -> frames?

heb dit via een bootstrap template site gehaald? dus dacht dat dit toch wat up to date is?
Gewijzigd op 02/12/2016 23:53:51 door chris Bosmans

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:52:03
Quote Anchor link
Je frame op je index-file. Check je HTML-source maar.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:52:17 door - Ariën -

Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:56:09
Quote Anchor link
- Ariën - op 02/12/2016 23:52:03:
Je frame op je index-file. Check je HTML-source maar.

ok ben aan kijken maar ik denk dat frame onder iets anders zie staan?
zelfs zoek functie vind frame niet terug?
sorry

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:58:14
Quote Anchor link
Dan vermoed ik dat die frame door je hosting wordt aangemaakt, waar jij je domein hebt aangevraagd. Het beste is gewoon om dit via DNS te regelen. Dan heb je een directe koppeling tussen domein en server.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:58:56 door - Ariën -

Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:59:33
Quote Anchor link
ah
ok
inderdaad
probeer anders

www.boscup.myds.me/boscup

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/12/2016 00:05:35
Quote Anchor link
Ik zou in ieder geval aan myds.me vragen of ze een virtual host aanbieden, zodat je via de DNS bij je domeinprovider naar hun IP-adres kan verwijzen via een A en e.v.t AAAA record.

Over je probleem, die trailing-slash aan het eind hoort niet in je URL. Geen idee waar die vandaan komt. Misschien doe je iets in .htaccess om die erbij te schrijven? Als ik die weghaal: www.boscup.myds.me/boscup#favorieten

Dan kom ik bij Portfolio uit. Dus hij scrollt al wel.
Gewijzigd op 03/12/2016 00:07:08 door - Ariën -

Chris Bosmans

chris Bosmans

03/12/2016 00:12:08
Quote Anchor link
Ariën de scroll werkt daar zit het probleem niet echt

het is gewoon het volgende elke categorie heeft een ID code (in de sql DB)
die code heb ik nodig om mijn favo te tonen (de 4 is voor winkels en hij toont mijn winkels onder de catergorie

normaal gebruik ik een index.php?catid=....
en dan met de _get[] haal ik die catid op en kan ik de sql gegevens ophalen
maar als ik de pagina herlaad blijft hij op de bovenkant van de pagina hangen (foto) en scroll hij niet automatisch naar de sectie favo..

dus wou ik een manier vinden om via de Href de id code op te halen en dat de pagina niet verandert van plaats

Toevoeging op 03/12/2016 00:16:48:

- Ariën - op 03/12/2016 00:05:35:
Ik zou in ieder geval aan myds.me vragen of ze een virtual host aanbieden, zodat je via de DNS bij je domeinprovider naar hun IP-adres kan verwijzen via een A en e.v.t AAAA record.

myds is van mij synology ik zal eens uitzoeken of dit nog anders gaat.
Gewijzigd op 03/12/2016 00:15:26 door chris Bosmans

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.