href #intern locatie linken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 22:19:13
Quote Anchor link
ik weet niet of dit mogelijk is ik vind niets terug op het internet


onderstaande code toont een lijst met categorieën
nu wil ik dat de response toont op een anker plaats in de pagina. maar dit lukt niet
meestal werk ik via de Get functie dat ik terug ophaal bij pagina reload.
dit zou ook mogen maar dan moet de reload automatisch ook naar die #favorieten moeten gaan.


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php

$query
= mysqli_query($link,"SELECT DISTINCT cat_naam,cat_id FROM categorie ORDER BY cat_naam ASC");
while ($row = mysqli_fetch_array($query))
{

  $link = ucfirst(htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_naam'])));
  $cat_id = htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_id']));
echo  "<a href='#favorieten?Cat_ID=".$cat_id."' >".$link."</a>&nbsp | &nbsp;";
}


?>
Gewijzigd op 02/12/2016 22:46:41 door Chris Bosmans
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 02:14:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:11:21
Quote Anchor link
Je hebt wel een <a name="favorieten"> ?
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:12:56
Quote Anchor link
ik heb een naam favorieten
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<section id="favorieten" >


Toevoeging op 02/12/2016 23:17:33:

als ik dit weg haal dan werkt de href wel maar kan ik niet mijn id er uit halen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
?Cat_ID=".$cat_id.


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php

$query
= mysqli_query($link,"SELECT DISTINCT cat_naam,cat_id FROM categorie ORDER BY cat_naam ASC");
while ($row = mysqli_fetch_array($query))
{

  $link = ucfirst(htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_naam'])));
  $cat_id = htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_id']));
echo  "<a href='#favorieten' >".$link."</a>&nbsp | &nbsp;";
}


?>
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:23:53
Quote Anchor link
Maar een href verwijst altijd naar een <a name="...">. In dit geval naar <a name="favorieten">.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:24:25 door - Ariën -
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:27:08
Quote Anchor link
ok ariën, wat wil je dan zeggen dat de verwijzing in mijn pagina niet goed is?
<section id="favorieten" >
of waar moet ik die name dan bijzetten

snap het niet echt wat je wil zeggen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:39:06
Quote Anchor link
Ah... Ik zie dat die name niet meer nodig is overigens. In HTML5 is het inderdaad een id-attribute die je aan elk element kan hangen. Was mij eerlijk gezegd even niet bekend.
Zo vaak gebruik ik blijkbaar geen anchor's ;-)

Heb je een werkzaam voorbeeld die we kunnen zien?
Gewijzigd op 02/12/2016 23:40:49 door - Ariën -
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:43:23
Quote Anchor link
dan naar favorieten

de nr 4 die hij toont is mij categorie nr van winkels


Toevoeging op 02/12/2016 23:45:34:

bij elke categorie klikt hij naar top van mijn
<id>

maar zou graag hebben dat hij de catergie toont waar ik op klik en dan de inhoud laat zien
Gewijzigd op 03/12/2016 00:15:58 door chris Bosmans
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:48:14
Quote Anchor link
Om te beginnen zou ik je cloaked frame weghalen. Dat is altijd een drama voor direct linken. Verder zijn frames techniek die je tegenwoordig ook niet meer moet gebruiken, omdat het geen nut heeft en veel nadelen kent.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:48:50 door - Ariën -
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:50:04
Quote Anchor link
heb template downloaded en ben nu wat aan aanpassen

wat bedoel je met de cloaked frame?

bedoel je sections -> frames?

heb dit via een bootstrap template site gehaald? dus dacht dat dit toch wat up to date is?
Gewijzigd op 02/12/2016 23:53:51 door chris Bosmans
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:52:03
Quote Anchor link
Je frame op je index-file. Check je HTML-source maar.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:52:17 door - Ariën -
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:56:09
Quote Anchor link
- Ariën - op 02/12/2016 23:52:03:
Je frame op je index-file. Check je HTML-source maar.


ok ben aan kijken maar ik denk dat frame onder iets anders zie staan?
zelfs zoek functie vind frame niet terug?
sorry
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2016 23:58:14
Quote Anchor link
Dan vermoed ik dat die frame door je hosting wordt aangemaakt, waar jij je domein hebt aangevraagd. Het beste is gewoon om dit via DNS te regelen. Dan heb je een directe koppeling tussen domein en server.
Gewijzigd op 02/12/2016 23:58:56 door - Ariën -
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

02/12/2016 23:59:33
Quote Anchor link
ah
ok
inderdaad
probeer anders

www.boscup.myds.me/boscup
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/12/2016 00:05:35
Quote Anchor link
Ik zou in ieder geval aan myds.me vragen of ze een virtual host aanbieden, zodat je via de DNS bij je domeinprovider naar hun IP-adres kan verwijzen via een A en e.v.t AAAA record.

Over je probleem, die trailing-slash aan het eind hoort niet in je URL. Geen idee waar die vandaan komt. Misschien doe je iets in .htaccess om die erbij te schrijven? Als ik die weghaal: www.boscup.myds.me/boscup#favorieten

Dan kom ik bij Portfolio uit. Dus hij scrollt al wel.
Gewijzigd op 03/12/2016 00:07:08 door - Ariën -
 
Chris Bosmans

chris Bosmans

03/12/2016 00:12:08
Quote Anchor link
Ariën de scroll werkt daar zit het probleem niet echt

het is gewoon het volgende elke categorie heeft een ID code (in de sql DB)
die code heb ik nodig om mijn favo te tonen (de 4 is voor winkels en hij toont mijn winkels onder de catergorie

normaal gebruik ik een index.php?catid=....
en dan met de _get[] haal ik die catid op en kan ik de sql gegevens ophalen
maar als ik de pagina herlaad blijft hij op de bovenkant van de pagina hangen (foto) en scroll hij niet automatisch naar de sectie favo..


dus wou ik een manier vinden om via de Href de id code op te halen en dat de pagina niet verandert van plaats

Toevoeging op 03/12/2016 00:16:48:

- Ariën - op 03/12/2016 00:05:35:
Ik zou in ieder geval aan myds.me vragen of ze een virtual host aanbieden, zodat je via de DNS bij je domeinprovider naar hun IP-adres kan verwijzen via een A en e.v.t AAAA record.


myds is van mij synology ik zal eens uitzoeken of dit nog anders gaat.
Gewijzigd op 03/12/2016 00:15:26 door chris Bosmans
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.