.htaccess op een windows?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

DDragonz

DDragonz

09/05/2007 17:29:00
Quote Anchor link
Hallo

Hoe kan ik een .htaccess op een windows server gebruiken of kan dit niet? (ik vraag dit gewoon ter informatie niet dat ik dit wil gaan doen). Zonder .htaccess op een windows server zou het al een stuk minder bruikbaar zijn. Geen mod_rewrite en geen redirection naar de error pagina's? Hoe word dit allemaal in een windows server gedaan?
Alvaste bedankt
DDragonz
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 13:12:08
 
Frank -

Frank -

09/05/2007 18:29:00
Quote Anchor link
Zie de handleiding van Apache (duhhh), geen enkel probleem!
 

09/05/2007 18:41:00
Quote Anchor link
Is de vraag of je Apache gebruikt. .htaccess onder Apache kan wel.
Onder IIS is het een ander verhaal. Vraag je hoster naar de mogelijkheden b.v.:
- ISAPI rewrite (ipv mod_rewrite)
- IISPassword (ipv HTTP-Auth)
 
DDragonz

DDragonz

09/05/2007 23:31:00
Quote Anchor link
Nhe is gewoon ter informatie (dan weet ik dat ik dus mijn site op ook windows systemen kan gebruiken). En idd op apache jha. Ik heb mijn antwoord dus danke.

Maar ik heb nu een andere vraag (ben bezig met het leren van de seo). Javascript gebruiken in een menu zou niet goed zijn. Maar hoe kan je dan anders een dropdown menu maken? Zoals http://www.wefact.nl/prodemo/Pro/menu.php# (vond ik een mooie menu-klik op instellingen om de dropdown tezien). Dit werkt ook met javascript? Maar kan ik dit maken zonder javascript?
Alvast bedankt
DDragonz
 
- -

- -

10/05/2007 08:07:00
Quote Anchor link
Quote:
WeFact Pro

Vul hieronder uw gegevens in om in te loggen in uw administratie:


Daar hebben we dus weinig aan ;)

Je kunt ook wel dropdown-menu's maken met CSS, Google: CSS dropdown menu
 
DDragonz

DDragonz

10/05/2007 14:58:00
Quote Anchor link
Ooh als je dat krijg moet je even intikken (in allebei de velden): demo
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.