.htaccess redirect

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jan R

Jan R

05/08/2021 10:44:05
Quote Anchor link
Hi

Ik heb 2 webpaginas die omzeggens identiek zijn.
Nu zou ik willen dat alle aanroepen van alle bestanden inclusief submappen doorgesluisd worden naar de andere pagina. De data kan ik daar opvangen via PHP. De tabel structuren zijn dezelfde.

Hier is mijn huidige .htaccess bestand
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
ErrorDocument 401 /fouten/fout401.html
ErrorDocument 403 /fouten/fout403.html
ErrorDocument 404 /fouten/fout404.html

Header add "disablevcache" "true"

RewriteEngine On

RewriteBase /
RewriteRule ^/redirect/van/(.*)$ /redirect/naar/$1 [R=301,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^domain.be
RewriteRule (.*) http://www.domain.be/$1 [R=301,L]

RewriteCond %{HTTPS} off
RewriteRule (.*) https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI}

De lijnen 9-10 heb ik toegevoegd maar er wordt niets doorgegeven.

Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring net .htaccess. Ik zoek maar iets op internet en pas het aan.

lijn 5 komt van de provider.

Jan
Gewijzigd op 05/08/2021 10:45:16 door Jan R
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:40:37
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/08/2021 10:51:54
Quote Anchor link
Kan je niet dit doen?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
Redirect 301 /redirect/van    /redirect/naar
Gewijzigd op 05/08/2021 10:52:14 door - Ariën -
 
Jan R

Jan R

05/08/2021 11:43:33
Quote Anchor link
Blijkbaar niet. Ik heb wel geprobeerd.

Let wel. Het adres in de adresbar mag niet wijzigen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/08/2021 12:13:24
Quote Anchor link
Dit is vaak een kwestie van e.e.a. testen.

Wijzig dit:

RewriteRule ^/redirect/van/(.*)$ /redirect/naar/$1 [R=301,L]

eens in:

RewriteRule ^redirect/van/(.*)$ https://www/domain.be/$1 [R=301,L]
 
Jan R

Jan R

05/08/2021 18:29:26
Quote Anchor link
Nee Ozzie werkt ook niet.
RewriteRule ^redirect/1/(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%/redirect/files/$1 [R=301,L] eveneens niet
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

05/08/2021 20:35:14
Quote Anchor link
Je probeert nu een redirect te combineren met een rewrite rule. Dat werkt nooit zo. Probeer die twee uit elkaar te houden, want de technologie is wezenlijk anders.

Redirect: server geeft cliënt een 30x HTTP-respons waarna de cliënt de nieuwe URL opvraagt.

Rewrite rule: server herschrijft client request onzichtbaar naar een ander request, zodat een andere service op de server het request kan afhandelen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/08/2021 22:09:16
Quote Anchor link
Jan R op 05/08/2021 18:29:26:
Nee Ozzie werkt ook niet.

Ik zie dat er een foutje in mijn code stond. Nogmaals:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
RewriteRule ^redirect/van/(.*)$ https://www.domain.be/$1 [R=301,L]


Als het niet werkt, haal dan eens die RewriteBase weg.

Als het niet werkt, wat werkt er dan niet? "Werkt niet" is een beetje nogal vaag.
 
Jan R

Jan R

06/08/2021 08:03:58
Quote Anchor link
@ozzie
beide geprobeerd. Lukt niet. Even vaag maar hoe moet ik het anders schrijven. Er wordt niets doorgesluisd.
@ward.
In mijn oorspronkelijk bericht schreef ik dan ook. Ik heb er geen verstand van :)
Hoe moet het dan wel?

Algemeen opnieuw proberen uitleggen wat ik wil
Ik heb 2 clubs met hun competitieresultaten
Nu wil ik dat welk bestand/pagina ik ook opvraag deze automatisch doorsluisd naar de andere map zodat ik niet steeds op 2 plaatsen moet vernieuwen of aanmaken en include gebruiken
De bestanden zijn dus dezelfde of verwijzen via include naar het andere momenteel maar dat is omslachtig.

Ik wil dus als ik vraag naar www.clubresultaten.be/club2/index.php alles intern maar niet op de adresbar hij www.clubresultaten.be/club1/index.php gaat lezen en uitvoeren.
In mijn php bestand kijk ik dan welke club het is en dan gebruik ik een prefix voor de tabellen.

Deze werkwijze zou volgens mij ook moeten werken met 3, 4 of zelfs met 100 clubs :) enige probleem. Ik krijg het niet werkende.

Jan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/08/2021 09:28:28
Quote Anchor link
Vanwaar gebruik je genummerde directories, en vermoedelijk ook dubbele code?
Toch even benieuwd.

DRY:
Don't
Repeat
Yourself
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

06/08/2021 10:27:48
Quote Anchor link
Je zou de url kunnen ontleden en zien welke club van toepassing is.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php
$url
= 'http://www.clubresultaten.be/club2/index.php';
$parse = parse_url($url);
echo '<pre>' . print_r( $parse, TRUE ) . '</pre>';

$path = explode( '/', $parse['path'] );
echo '<pre>' . print_r( $path, TRUE ) . '<pre>';
echo '<pre>' . $path[1] . '</pre>';
?>


<?php
$url
= 'http://www.clubresultaten.be/club1';
$parse = parse_url($url);
echo '<pre>' . print_r( $parse, TRUE ) . '</pre>';

$path = explode( '/', $parse['path'] );
echo '<pre>' . print_r( $path, TRUE ) . '<pre>';
echo '<pre>' . $path[1] . '</pre>';
?>


<?php
$url
= 'http://www.clubresultaten.be';
$parse = parse_url($url);
echo '<pre>' . print_r( $parse, TRUE ) . '</pre>';

$path = explode( '/', $parse['path'] );
echo '<pre>' . print_r( $path, TRUE ) . '<pre>';
echo '<pre>' . $path[1] . '</pre>';
?>


https://www.php.net/manual/en/function.parse-url.php
Gewijzigd op 06/08/2021 10:28:51 door Adoptive Solution
 
Jan R

Jan R

06/08/2021 11:03:14
Quote Anchor link
- Ariën - op 06/08/2021 09:28:28:
Vanwaar gebruik je genummerde directories, en vermoedelijk ook dubbele code?
Toch even benieuwd.


Ik moet toch met iets testen :)
in de productie zullen het clubnamen zijn

Adoptive Solution op 06/08/2021 10:27:48:
Je zou de url kunnen ontleden en zien welke club van toepassing is.

Dat is wat ik probeer te verwezenlijken. maar eerst moet het doorverbonden worden of wat de term ook is.

Nu doe ik alles met de bestanden voor de 2° club heraanmaken met als inhoud
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    include $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . '/incl/includes.php';

    include '../club_1/' . basename($_SERVER['SCRIPT_NAME']);
?>

Maar ik zou het automatisch willen laten linken via welke methode dan ook.


In php heb in een include file met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
<?
    $website
= $_SERVER['SERVER_NAME'] . $_SERVER['SCRIPT_NAME'] . '?' . $_SERVER['QUERY_STRING'];
    switch (true) {
        case (

            strpos($website, '/sc_post-gent/')!==false
        ):
                define('TRNPREFIX', 'trn_');
                define('clubNaam', 'Schaakclub Post-Gent 1945');
                define('SPEELDAG', 2);
                define('MENU', 'menu_post.php');
            break;
        case (

            strpos($website, '/sc_de_witte_kaproen/')!==false
        ):
                define('TRNPREFIX', 'tr2_');
                define('clubNaam', 'Schaakclub De witte kaproen');
                define('MENU', 'menu_wk.php');
                define('SPEELDAG', 4);
            break;
    }

?>
Gewijzigd op 06/08/2021 11:11:03 door Jan R
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

06/08/2021 11:25:39
Quote Anchor link
Moest even zoeken hoe het ook alweer genoemd werd.
Helpt dit?
https://steampixel.de/en/simple-and-elegant-url-routing-with-php/
 
Jan R

Jan R

06/08/2021 11:36:37
Quote Anchor link
Niet echt. Hier sturen ze alles door naar index.php en doen daar alles in. ik wil de structuur van dorsturen enkel op 1 folder en voor alle bestanden naar dezelfde naam in een andere map.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/08/2021 11:40:08
Quote Anchor link
Jan R op 06/08/2021 11:03:14:
- Ariën - op 06/08/2021 09:28:28:
Vanwaar gebruik je genummerde directories, en vermoedelijk ook dubbele code?
Toch even benieuwd.


Ik moet toch met iets testen :)
in de productie zullen het clubnamen zijn


Clubnamen of nummers, beiden zijn geen goed voorbeeld van goede pragmatische code in jouw voorbeeld. Je wilt liever niet voor elke club een aparte directory aanmaken met een script erin die voor elke club haast gelijk is. Stel dat je een basale wijziging aan je site uitvoert, waarin bijvoorbeeld 262 clubs van toepassing zijn. Ga je al die scripts handmatig langs?

Waarom maak je niet één script die de clubnaam opvangt die alles dan afhandelt? Dan hoef je ook geen moeilijke fratsen uit te voeren met .htaccess.

Thomas v/d Heuvel (waar is hij gebleven?) heeft op zijn site een mooi voorbeeld staan van een mooi doorgeefluikje via een specifieke index.php-file: http://fangorn.thijma.nl/news/redirecting-all-requests-to-index-php-with-htaccess
Gewijzigd op 06/08/2021 11:43:59 door - Ariën -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/08/2021 14:09:06
Quote Anchor link
Maak eens een back-up van je .htaccess

Maak vervolgens een nieuw .htaccess bestand, en kijk of een van de onderstaande varianten het gewenste resultaat oplevert. (Plaats alleen deze code erin en niet de oude code die er al in stond.)

redirect/van, redirect/naar en domain.be moet je uiteraard aanpassen naar de juiste waarden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
RewriteEngine On

RewriteRule ^redirect/van/(.*)$ https://www.domain.be/redirect/naar/$1 [R=301,L]


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
RewriteEngine On

RewriteRule ^/redirect/van/(.*)$ https://www.domain.be/redirect/naar/$1 [R=301,L]


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
RewriteEngine On

RewriteBase /
RewriteRule ^redirect/van/(.*)$ www.domain.be/redirect/naar/$1 [R=301,L]


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
RewriteEngine On

RewriteBase /
RewriteRule ^/redirect/van/(.*)$ www.domain.be/redirect/naar/$1 [R=301,L]
 
Jan R

Jan R

08/08/2021 09:31:47
Quote Anchor link
Hi

Optie 2 werkt niet. De andere opties blijken wel te werken. Echter de adresbar mag niet wijzigen en dat is bij de 3 gevallen wel zo.

Ik vond ook deze pagina: http://dk.co.nz/seo
Deze verteld zo ongeveer wat ik wil met betere termen.
Quote:
Verberg de GET parameters
Quote:
. Misschien maakt dat het duidelijker.

Maar blijkbaar ZOU ONE.COM mod_rewite niet ondersteunen en dan stopt het ook:(

Ik maakte een klein test-linkje https://www.janr.be/schaak/
Als ik op de 1° link klik gebruik ik nu https://www.janr.be/schaak/?club=sc_post-gent wat ik wil is https://www.janr.be/schaak/sc_post-gent al dan niet gevolgd door een extra / en natuurlijk de andere benodigde GETs


Jan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2021 09:58:34
Quote Anchor link
Maak eens een testbestand met:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
phpinfo();
?>


Staat Apache ertussen met zijn instellingen?
En zo ja, staat ook mod_rewrite vermeld?

Als Apache er niet tussenstaat, dan is het alsnog geen probleem, maar wordt het wel lastig uit te zoeken of mod_rrerite werkt.

Hoeveel ik mij niet kan indenken dat ze deze module niet ondersteunen.
Gewijzigd op 08/08/2021 09:59:28 door - Ariën -
 
Jan R

Jan R

08/08/2021 10:49:54
Quote Anchor link
Apaceh ja
mod_rewrite Nee

Ik vraag het hun wel eens.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2021 16:20:21
Quote Anchor link
Probeer nog eens dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
RewriteEngine On

RewriteRule ^redirect/van/(.*)$ https://www.domain.be/redirect/naar/$1 [P]
 
Jan R

Jan R

09/08/2021 11:56:02
Quote Anchor link
Dan krijg ik een 404. Wat hierbij ook opvalt als ik https://www.janr.be/schaak dus zonder 1 of zonder 2 dat de mappen niet zichtbaar zijn op de index of pagina.
 
Jan R

Jan R

11/08/2021 21:05:31
Quote Anchor link
Jan R op 08/08/2021 10:49:54:
Apaceh ja
mod_rewrite Nee

Ik vraag het hun wel eens.

Volgens hun zoàu het moeten werken ondanks dat het in php_info niet staat.
We zien dus wel eens ik het werkende krijg onder wamp

Jan
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.