HTML code krijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Daniyal hussain

daniyal hussain

09/07/2013 15:18:58
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil graag de hele html code van mij webpagina hebben. Ik heb File_get_contents gebruikt en die gelinkt naar de current webpagina, maar hij pakt geen cookies die op die webpage staan. Kan iemand mij hiermee helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 21:10:53
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/07/2013 15:24:57
Quote Anchor link
Cookies kun je natuurlijk nooit pakken. Die staan op de computer van de gebruiker.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

09/07/2013 15:31:46
Quote Anchor link
Is het dan niet mogelijk om de gelijk de html code te krijgen als de cookie's als html code staat
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/07/2013 15:35:12
Quote Anchor link
Daniyal hussain op 09/07/2013 15:31:46:
Is het dan niet mogelijk om de gelijk de html code te krijgen als de cookie's als html code staat

Sorry, ik begrijp je zin niet.
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

09/07/2013 15:41:03
Quote Anchor link
bijvoorbeeld zo
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? echo "Je bent " . $_SESSION['leeftijd'] . " jaar oud. " ?>

dan kopieert hij gewoon de html code "je bent 24 jaar oud".
 
Marvin H

Marvin H

09/07/2013 15:48:49
Quote Anchor link
@daniyal hussain: Wat probeer je nu te bereiken... vertel je doel, snap er ook geen snars van :)
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

09/07/2013 15:53:00
Quote Anchor link
Het uiteindelijke doel is een pdf maken van de html code die wil maar de probleem is eigenlijk dat de cookie's niet mee worden genomen in de html code. Dus ik wil als de gebruiker op de pagina komt dat de hele html code wordt gekopieerd van de gebruiker.
 
Marvin H

Marvin H

09/07/2013 16:16:19
Quote Anchor link
Daniyal hussain op 09/07/2013 15:53:00:
Het uiteindelijke doel is een pdf maken van de html code die wil maar de probleem is eigenlijk dat de cookie's niet mee worden genomen in de html code. Dus ik wil als de gebruiker op de pagina komt dat de hele html code wordt gekopieerd van de gebruiker.


Bedoel je niet dat hetgeen de bezoeker op zijn scherm ziet, dat je dit in een PDF wilt plaatsen? Dus hetzelfde als printen, alleen dan niet op papier maar op PDF?
 
Daniyal hussain

daniyal hussain

09/07/2013 16:18:59
Quote Anchor link
ja
 
Erwin H

Erwin H

09/07/2013 17:15:26
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 09/07/2013 15:24:57:
Cookies kun je natuurlijk nooit pakken. Die staan op de computer van de gebruiker.

Met cURL kan je wel alle headers en cookies krijgen. http://wiki.dreamhost.com/CURL_PHP_tutorial

Alleen daarmee de pagina ophalen om in een pdf te krijgen gaat denk ik wat moeilijk worden. Als je dat in een pdf stopt dan zal je alle html code echt zien, niet wat de gebruiker ziet in de browser.
Gewijzigd op 09/07/2013 17:16:48 door Erwin H
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

09/07/2013 17:46:41
Quote Anchor link
Als het al verstandig is om gebruikers informatie in een cookie op te slaan, dan ieder geval niet alleen in een ccokie.
Met andere woorden, de (html)informatie die je normaal gesproken aan de gebruiker presenteert, kan je ook naar PDF omzetten. Er zijn voldoende classes in PHP beschikbaar om PDF te maken (TCPDF, mPDF etc.).
Dat zal best wel wat werk vergen, maar als je daar niet tegen kan, ga dan maar boeven vangen ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.