html editor

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Burton Benson

Burton Benson

06/08/2016 19:05:18
Quote Anchor link
Hallo allemaal,
In Joomla heb je editors waarmee je teksten kan opmaken vet, afbeeldingen toevoegen etc.
Zijn er ook editors voor textfielden en het uiteindelijk in database als html opslaan.

Dit is voor een CMS systeem die ik maak, alleen hier kom ik na googlen niet achter.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:05:02
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

06/08/2016 19:59:09
Quote Anchor link
Heb je al op Wysiwyg gegoogeld?
 
Jan R

Jan R

06/08/2016 20:29:27
Quote Anchor link
Ik werk met ckeditor
 
Eddy E

Eddy E

06/08/2016 22:30:47
Quote Anchor link
TinyMCE ?
 
Burton Benson

Burton Benson

31/08/2016 22:07:30
Quote Anchor link
dank u ik kiezen ckeditor
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

01/09/2016 15:49:12
Quote Anchor link
CKeditor is gewoon een <textarea></textarea>. Zet die tussen de <form> en </form> en doe er een submit button bij en je kunt de inhoud van de editor gewoon "posten" waarna je de inhoud van deze kunt opslaan in de database.

Even een heel andere waarschuwing:
Als alleen de systeembeheerder hier mee gaat werken dan zou je html toe kunnen staan en het escapen van de (html)tekst nog wel achterwege kunnen laten. Is dit voor de eindgebruiker bedoeld dan zou ik overwegen om met bb-code of met Markdown teksten te werken. Het probleem met HTML is namelijk dat ze de hele opmaak van je website om zeep kunnen helpen. Probeer maar eens </div> (zonder een div te openen) er in te zetten.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.