HTML mail

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Web Developer

Help jij graag mee met het optimaliseren van ons platform? Solliciteer dan naar de functie Web Developer. Op ons hoofdkantoor in Amsterdam krijg je alle ruimte om je kwaliteiten te tonen. Jouw baan ChipSoft maakt breed gebruik van webtechnologie voor de ondersteuning van administratieve processen. Als ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de applicaties op ons platform. Jij richt je met name op het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het onderhouden van de gebruikte programmatuur op ons platform. Denk hierbij aan e-learning en projectplanning. Jouw team Je komt op de 25ste verdieping van ons hoofdkantoor in

Bekijk vacature »

WordPress Developer PHP

BEDRIJFSPROFIEL Onze klant bestaat al meer dan 25 jaar en is werkzaam in de communicatie en media design branche. Met inzet, enthousiasme en passie worden diverse projecten aangegaan. De klant geeft inhoud en vorm aan nieuwsbrieven, social media campagnes en online marketing en zijn dagelijks bezig met het ontwerpen, programmeren en onderhouden van websites, apps en andere publicaties. Kernwoorden van onze klant zijn: doelgericht, creatief, flexibel en enthousiast. FUNCTIE OMSCHRIJVING Als Software Developer WordPress / PHP ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan producten voor de eindklant. Van het eerste moment dat je samen met de Account Manager aan

Bekijk vacature »

Software Developer / Maatwerk / 4GL / SQL

Functieomschrijving Heb jij ervaring met Software Development en wil je je graag verder ontwikkelen bij een internationaal bedrijf in regio Eindhoven? Lees dan snel verder! Software ontwikkeling met technieken als Magic XPA en DB2 relationele databases. Ontwikkelen van nieuwe onderdelen van het centrale (maatwerk) softwarepakket. Uitbreiden bestaande functies binnen het pakket. Wensen en eisen van gebruikers in kaart brengen. Meedraaien in projecten. Informatieanalyses maken en uitwerken. Jezelf ontwikkelen binnen de organisatie, bijvoorbeeld op het gebied van BI of integratie met behulp van SAP PI/PO. Ondersteunen van de helpdesk bij software issues. Functie-eisen 1 tot 3 jaar ervaring op het gebied

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met andere ontwikkelaars, designers, analisten en technische leads om zo de producten waar aan je

Bekijk vacature »

.NET Developer / ASP.NET MVC / Azure / Big Data

Functieomschrijving Ben jij een gepassioneerde .NET Developer met kennis van onder andere C#. ASP.NET MVC, Azure & React.JS en wil jij werken bij een belangrijke schakel binnen de woningbranche in een informeel team met 12 collega ontwikkelaars? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden als .NET Developer bestaan uit: Het creëren van nieuwe features en het doorontwikkelen van een zeer omvangrijke applicaties/portalen met o.a. ASP.NET MVC, Symfony/React.JS, Azure en API's; Het meewerken aan uiteenlopende technische projecten; Meedenken over nieuwe tools en technieken om de IT naar een nog hoger niveau te tillen. Functie-eisen Als .NET Developer breng je het volgende met

Bekijk vacature »

React developer / Medior / €3000-3500 / Amste

Functieomschrijving In de functie van frontend developer werk je veel met React (Native). Je werkt in multidisciplinaire Scrum teams aan projecten waar jij verantwoordelijk bent voor de frontend. Enig gevoel voor design is daarin belangrijk, je hoeft het zelf niet te kunnen maar je moet design wel belangrijk vinden. Ze zoeken iemand die al 3 jaar ervaring heeft op de frontend, ervaring met React (Native) is een dikke pré. Heb jij geen ervaring met React maar wel ervaring met Angular of Vue dan ben je hier ook welkom! Functie-eisen - Minimaal HBO werk - en denkniveau; - Minimaal 4 jaar

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »

SQL Developer / BI / Miljoenen eindgebruikers

Functieomschrijving Altijd al aan de slag willen gaan als Senior SQL Developer bij één van de meest vooraanstaande verzekeraars in Nederland? Wil jij je richten op het bedenken, ontwerpen, bouwen en implementeren van uiteenlopende BI oplossingen vanuit data van miljoenen gebruikers met de Microsoft BI Stack, T-SQL, PowerShell en Datawarehousing? Lees dan nu verder! Analyseren, ontwerpen, ontwikkelen en documenteren van BI oplossingen en complexe BI applicaties (met tools als T-SQL, PowerShell, SAS, SSIS, BIML BODS en BOXI) Maken van technische ontwerpen, data analyses en adviseren over de datawarehouse; Ontwerpen van functionele specificaties voor de dashboards en rapportages; Schakelen met stakeholders

Bekijk vacature »

C# .NET webdeveloper gezocht, inhouse, afwisselend

Heb je ervaring als .NET C# webdeveloper en je bent op zoek naar een nieuwe baan in Den Haag? Bij een kleinschalig bedrijf met een korte lijnen en een informele maar ambitieuze sfeer? Waar je met de laatste ontwikkelingen kan werken op zowel back- als frontend? Wellicht dat dit iets voor jou is! Voor een full service webbureau in Den Haag zijn we op zoek naar een ervaren .NET C# webdeveloper. Het bedrijf bestaat uit ongeveer 40 mensen met in totaal circa 10 software developers. Binnen deze organisatie zal je samen met je team meewerken aan het onderhoud en de

Bekijk vacature »

FrontEnd Angular Developer (Dutch speaking!)

Onze klant is een bekende speler in IT Consultancy en werkt met toonaangevende organisatie. De IT Professionals die bij onze klant werken krijgen de mogelijkheid om in consultancy/detacheringsvorm aan verschillende projecten te werken bij bekende en grote organisaties. Bedrijfsomschrijving Key-account van Michael Page Omschrijving Je zult in project verband worden ingezet bij een van de bekende energieleveranciers in Nederland en ben je samen met je collega 's doorslaggevend bij het afronden van een nieuwbouwproject waar al enige tijd aan gewerkt wordt. Samen met een collega zul je een back-end team aanvullen tot een volwaardig feature team zodat de Agile Release

Bekijk vacature »

PHP Developer Medior Hypermodern pand

Functieomschrijving Ben jij een medior PHP Developer, focus jij je doorgaans op de back-end en loop jij warm voor het doorontwikkelen van een zeer grote applicatie met enorme MySQL databases en veel complexiteit? Lees dan snel verder! Het onderhouden, doorontwikkelen en testen van een zeer complexe SaaS-oplossing, zonder schaalbaarheid en platformonafhankelijkheid uit het oog te verliezen; Het ontwikkelen van maatwerk back-end oplossingen in PHP en participeren in een Scrumteam; Het participeren in een migratie naar het Symfony framework; Participeren in diverse projecten t.b.v. de optimalisatie van het SaaS-product; Het opzetten van API koppelingen met externe partijen;. Het wegwerken van legacy

Bekijk vacature »

Testautomatiseerder / Java developer

Functieomschrijving Ben jij de Technisch Tester die het leuk vindt om met Java code aan de slag te gaan en met zijn werkzaamheden als Technisch Tester een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de samenleving? Lees dan snel dit functieprofiel van Technisch Tester! Opstellen en uitvoeren van geautomatiseerde testen; Uitvoeren van acceptatie/functionele testen; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; JE bent minimaal TMap of ISTQB gecertificeerd; Minimaal 3 jaar werkervaring als Technisch Tester; Java kennis (kunnen lezen/schrijven/debuggen); Kennis TestNG/Selenium is

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Vue.js PHP Meewerkend voorman

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Fullstack Developer, bedreven in Vue.js en PHP en lijkt het jou gaaf om als meewerkend voorman verantwoordelijk te zijn voor de ontwikkeling van drie junior ontwikkelaars? Werk jij graag aan diverse projecten t.b.v. het vergroten van klant- en medewerkerbeleving? Lee dan snel verder! Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front- en back-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end en back-end oplossingen in Vue.js en PHP. Daarnaast participeren in een scrumteam; Verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie

Bekijk vacature »

.Net Developer - B2B & B2C klantportalen, were

Al meer dan 25 jaar bouwt dit hecht en informeel team software developers in Rotterdam complexe bedrijfskritische (web & mobile) applicaties voor het MBK en multinationals, zowel in het binnen- als buitenland. Ze bouwen uiteenlopende applicaties voor uiteenlopende klanten. Om maar wat voorbeelden van organisaties en software oplossingen te noemen: Een uitgebreid ERP en projectmanagement systeem, waardoor een bouwbedrijf haar processen wereldwijd just-in-time kan inrichten. Een klantportaal voor een verzekeringsmaatschappij, waardoor 2+ miljoen klanten gebruiksvriendelijk hun zaken regelen en inzien. Een patiënten portaal voor de registratie, bijhouden van het patenten dossier, de planning en facturatie van de zorg zodat de

Bekijk vacature »
Massimo W

Massimo W

14/04/2006 11:27:00
Quote Anchor link
ik zit met het volgende probleem. Ik heb een mailscript. deze is bedoelt om html mailtjes mee te versturen naar de email adressen in een mysql database.

Het is een formulier waar een onderwerp en een bericht in geschreven kan worden. in het veld voor het bericht moet gewoon de html code ingetypt worden.

Zodra ik daarna op verzenden klik, komt de mail wel aan. Maar klopt de opmaak niet. Je ziet wel dat hij de html gebrukt, maar veel dingen, zoals links en kleuren laat hij weg.

Nu is mijn vraag: Waar moet ik allemaal rekening mee houden als ik een html mail wil versturen naar mijn mailinglist? Waar vind ik de juist informatie om mailtjes op te maken met html zodat deze ook netjes worden weergegeven?

alvast bedankt

Massimo

PHP hulp

PHP hulp

03/08/2020 22:38:37

Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

14/04/2006 11:30:00
Quote Anchor link
gewoon uit de tutorial hier op de site gehaald:

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/4/148/256/

- SanThe -

- SanThe -

14/04/2006 11:30:00
Quote Anchor link
Kijk bij de tutorials. Er moet er minstens 1 zijn.

Massimo W

Massimo W

14/04/2006 11:46:00
Quote Anchor link
ja ok, dat heb ik dus al gedaan. ik dacht dus eerst dat het aan die headers lag, maar deze staan goed in het script.

daarna dacht ik dat het door gmail kwam, dat gmail de email aanpast. maar dat was het ook niet. want in outlook doet hij precies hetzelfde fout

Massimo W

Massimo W

14/04/2006 11:58:00
Quote Anchor link
stel ik heb een stukje html erin staan, font size 5 en font size 7. de font size 7 pakt hij niet maar de 5 wel. Tevens als ik een rode tekst heb, dan wordt deze groen weergegeven.

Vind het maar raar.

- wes  -

- wes -

14/04/2006 12:04:00
Quote Anchor link
gebruik een 3Dgenerator , in een HTML mail is het =teken een gereserveerd teken, met 3Dgenerator kan je dit omzeilen

Massimo W

Massimo W

15/04/2006 10:23:00
Quote Anchor link
Kan het zijn dat de mailserver van mijn host de html mail verziekt?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/04/2006 10:33:00
Quote Anchor link
Ik denk eerder dat je html emailtje niet correct is, css enzo... Ik verstuur zonder problemen dit soort emailtjes.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

15/04/2006 10:37:00
Quote Anchor link
En gebruik de phpmailer class.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/04/2006 10:42:00
Quote Anchor link
Zeker zeker... maak niet dezelfde fout als mij dat je dat achteraf moet implementeren (opzich ook niet zo'n probleem, maar wel zonde van je tijd).

15/04/2006 10:45:00
Quote Anchor link
Webmail wil nog wel eens problemen geven en als je op een Windows server zit en werkt via de mail() functie.

Als je werkt via de phpmailer class dan heb je geen last meer van het Windows mail() probleem.

Massimo W

Massimo W

15/04/2006 11:09:00
Quote Anchor link
jah ok, maar ik heb geen verstand van die phpmailer class. het zit er wel in, maar die is gecomment, dus uitgeschakeld.

maar zal dit even uitzoeken.

Het rare is, de code die ik verstuurd word echt heel raar ontvangen door de gebruikers. de kleur rood wordt groen, links zie je wel maar zijn niet aan te klikken, fontsizes haalt hij doorelkaar enz enz enz... heel rotzooitje

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/04/2006 11:11:00
Quote Anchor link
Gewoon een net stukje css gebruiken ipv <font> tags etc. En niet a:hover, maar #divje a:hover, anders kom je in de problemen bij webmail.

Massimo W

Massimo W

15/04/2006 11:37:00
Quote Anchor link
ok, het gaat al beter. ligt dus echt aan de html code zelf.

hoe kan ik het beste een afbeelding in de mail zetten?

Massimo W

Massimo W

15/04/2006 13:21:00
Quote Anchor link
hmmm, raar. Het werkt nu wel. ik heb alle ' en alle " uit de html code verwijderd en nu doet hij het :S

Thanks in ieder geval

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.