HTML Script wil niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Maarten

Maarten

15/05/2008 17:39:00
Quote Anchor link
Ik zit op een paar sites te kijken, en ik kwam deze site tegen:
http://www.hypergurl.com/pushme.html

Er staat een HTML code, alleen het lukt me niet,
Je moet iets doen met <head> en <body>!
Ik kom er niet uit, als julie het lukt, geef de HTML code dan efe.
Dankje, Maarten
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:55:38
 
- SanThe -

- SanThe -

15/05/2008 17:42:00
Quote Anchor link
Wat werkt er niet? Uitleg graag.
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 17:45:00
Quote Anchor link
Je moet dit script hebben (ook te vinden opdie pagina)
En dan moet je er een gehele pagina van maken, en dan heb ik dat ding xD

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<span onmouseover="_tipon(this)" onmouseout="_tipoff()"><span class="google-src-text" style="direction: ltr; text-align: left"><SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">   <!-- Author unknown --> <!-- Distributed by http://www.hypergurl.com   --> <!-- Begin var alerted_already; var remark; function theytyped(form)   { for ( j = 1; j<=remark.length && remark[j]!=form.myoutxt.value; j++){}   if (j>remark.length) form.myoutxt.value = "Do not type here!"; return   false; } function touched_frog() { if (!alerted_already) { alert(""+   ""+ ""+ ""+ ""+ ""); alerted_already   = true; } return alerted_already; } function compute(form) { for (var i = 1; i<=remark.length   && remark[i]!=form.myoutxt.value ; i++){} if (i==remark.length) history.back();   if (i==remark.length-1) alert("Dear Sir or Madam:"+ "\n\nIt has   come to our attention that you have been harassing one of the buttons on the web.   "+ "Although most buttons are understanding about this type of thing   (being repeatedly pressed), "+ "several buttons have decided to form   a support group and have petitioned the webmaster for funds "+ "to provide   a secure place for rest and relaxation. Warning:"+ "\nCONTINUE AND YOUR   BROWSER WILL BE CLOSED! - The Federation Of Oppressed & Abused Buttons");   if (i<remark.length) form.myoutxt.value = remark[i+1]; else form.myoutxt.value   = remark[1]; } function initArray() { this.length = initArray.arguments.length;   for (var i = 0; i < this.length; i++) this[i+1] = initArray.arguments[i]; }   remark = new initArray( "Thanks!", "Once is enough!", "Are   you deaf?", "Go Away! Go back to whatever you were doing!", "SOMEBODY   STOP THIS GUY!", "I give up. Please stop.", "I SAID PLEASE,   WHAT'S WRONG WITH YOU!", "OK I HEARD YOU!", "This is NOT   funny!", "I give up.", "LAST WARNING! This is now a BACK BUTTON!");   alerted_already = false; // End --> </SCRIPT></span> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <! - Auteur onbekend -> <! - Gedistribueerd door http://www.hypergurl.com -> <! - Begin var alerted_already; var opmerking; functie theytyped (vorm ) (For (j = 1, j <= remark.length & & opmerking [j]! = Form.myoutxt.value; j ++){} if (j> remark.length) form.myoutxt.value = "Niet type hier ! "; Return false;) function touched_frog () (if (! Alerted_already) (alert (" "+" "+" "+" "+" "+" "); alerted_already = true;) return alerted_already;) function berekenen (vorm) (for (var i = 1; i <= remark.length & & opmerking [i]! = form.myoutxt.value; i ++){} if (i == remark.length) history.back (); indien (i == remark.length-1) alert ( "Geachte heer of mevrouw:" + "\ n \ nIt is ons opgevallen dat u zijn intimiderend een van de knoppen op het web." + "Hoewel de meeste knoppen zijn opvattingen over dit soort dingen (herhaaldelijk wordt ingedrukt), "+" meerdere knoppen hebben besloten tot een groep en hebben een verzoekschrift ingediend bij de webmaster voor geld "+" naar een veilige plek voor rust en ontspanning. Waarschuwing: "+" \ nCONTINUE en uw browser wordt gesloten! - De Federatie van Onderdrukt & Abused Buttons "); if (i <remark.length) form.myoutxt.value = opmerking [i +1]; anders form.myoutxt.value = opmerking [1 ];) Function initArray () (this.length = initArray.arguments.length; for (var i = 0; i <this.length; i + +) deze [i +1] = initArray.arguments [i];) opmerking = nieuwe initArray ( "Bedankt!", "Wanneer is genoeg!", "Ben je doof?", "Go Away! Keer terug naar wat je aan het doen was!", "iemand STOP deze man!", "ik opgeven. Gelieve stoppen. "," ik zei PLEASE, Wat is er mis met YOU! "," OK ik hoorde u! "," Dit is niet grappig! "," ik opgeven. "," laatste waarschuwing! Dit is nu een knop Terug! "); Alerted_already = false; / / End -> </ script></span>

en dit script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<span onmouseover="_tipon(this)" onmouseout="_tipoff()"><span class="google-src-text" style="direction: ltr; text-align: left"><form name="buttons"   method="post" onSubmit="return false"> <input type="button"   name="pushme" value="Don't Push Me" onClick="compute(this.form)"   onMouseOver="window.status='LEAVE ME ALONE!'; return touched_frog()">   <input type="text" value=" " name="myoutxt" onBlur="theytyped(this.form)"   onFocus="theytyped(this.form)" onChange="theytyped(this.form)"   size=45> </form></span> <form name="buttons" method="post" onSubmit="return false"> <input type = "button" name = "pushme" value = "Niet Push Me" onClick = "Compute (this.form)" onMouseOver = "window.status = 'Leave me alone!"; terugkeer touched_frog () "> <input type =" text "value =" "name =" myoutxt "onBlur =" theytyped (this.form) "onFocus =" theytyped (this.form) "onChange =" theytyped (this.form) "size = 45> </></span>


Aan elkaar doen, met is met <body> en <head>
Daar kom ik niet uit :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maarten
 
- SanThe -

- SanThe -

15/05/2008 17:49:00
Quote Anchor link
Dit is geen html, maar een puinhoop.

Begin eens bij het begin.
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 17:51:00
Quote Anchor link
xD (het is niet mijn Script :P)
Maar, kijk effe de site! (Dan lees je het effe)
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

15/05/2008 17:54:00
Quote Anchor link
je kunt je 'script' ook tussen zetten.
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 17:56:00
Quote Anchor link
Maar, kan iemand dat effe voor mij doen, mij lukt het niet :) xD

Er reageert niemand xD, ik heb al 100x deze pagina zitten te vernieuwen xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maarten
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/05/2008 18:16:00
Quote Anchor link
Geduld is een schone zaak. Als jij denkt dat wij met niets jou een antwoord kunnen geven, heb je het goed mis. Je zult hier toch echt wel even goed uitleg moeten geven zodat wij de situatie goed kunnen inschatten en jou het antwoord geven.

- Leg uit wát er niet werkt;
- Geef relevante code;
- Leg uit wat het zou moeten doen.
 
Crispijn -

Crispijn -

15/05/2008 18:21:00
Quote Anchor link
Kerel...er zitten 17 minuten tussen je onduidelijke start post en je beklag dat niemand er wijs uit komt... dat ligt echt volledig niet aan ons...
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 18:31:00
Quote Anchor link
xD, ik zeg het effe simpel.
Je moet de script van de 1e site effe naar een gehelepagina maken,
Dus willen jullie effe van dat Script die op die Pagina staat effe een Pagina maken :) (Ik ben 13 XD)
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/05/2008 18:33:00
Quote Anchor link
Wat maakt je leeftijd nou weer uit? Zelfs mijn oma van 99 kan nog best een aardig scriptje schrijven. Dus waarom iemand van 13 niet?

Overigens, waarom probeer je het niet eerst zelf. Als je eruit komt helpen wij je wel.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

15/05/2008 18:36:00
Quote Anchor link
@Maarten: niet om het een of ander, maar is de titel van deze site je al opgevallen? Juist ja, PHPhulp.

Er wordt hier dus wel verwacht dat je zelf iets probeert en als je daar niet uit komt, kun je hulp vragen. Daarbij geef je dan duidelijk aan wat je wilt bereiken en wat je zelf al geprobeerd hebt (inclusief relevante code).

Het is niet zo dat je hier even komt zeggen wat je wilt hebben en dat je het 5 minuten later voorgeschoteld krijgt...
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 18:45:00
Quote Anchor link
Na, ik ben nu nog steeds bezig met proberen, ik probeer van alles.
Nu zit ik een beetje te proberen met Bron Weergave, en alles er uit pikken wat er voor dat Ding nodig is!
 
Joren de Wit

Joren de Wit

15/05/2008 18:47:00
Quote Anchor link
Is het niet verstandiger als je je eerst eens verdiept in de werking van AJAX? Dan weet je tenminste waar je mee bezig bent en is het waarschijnlijk een stuk eenvoudiger om te zien welke onderdelen van een script je nodig hebt en te begrijpen hoe je het aan zou moeten passen naar jouw situatie.

Met een beetje simpel kopieren/plakken kom je er natuurlijk niet...
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 18:49:00
Quote Anchor link
Als ik de Gehele Bron mee neem van die pagina doet hij het niet.
Ik zoek naar Goede stukjes, Maar, ik herken best wel een Google Scriptje :)
Zomaak ik de Bron een stuk kleiner en kom ik dan uit op het Script :)
 
W W

W W

15/05/2008 18:52:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>
    Maarten
</title>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Author unknown --> <!-- Distributed by http://www.hypergurl.com
--> <!-- Begin var alerted_already; var remark; function theytyped(form)
{ for ( j = 1; j<=remark.length && remark[j]!=form.myoutxt.value; j++){}
if (j>remark.length) form.myoutxt.value = "Do not type here!"; return
false; } function touched_frog() { if (!alerted_already) { alert(""+
""+ ""+ ""+ ""+ ""); alerted_already
= true; } return alerted_already; } function compute(form) { for (var i = 1; i<=remark.length
&& remark[i]!=form.myoutxt.value ; i++){} if (i==remark.length) history.back();
if (i==remark.length-1) alert("Dear Sir or Madam:"+ "\n\nIt has
come to our attention that you have been harassing one of the buttons on the web.
"+ "Although most buttons are understanding about this type of thing
(being repeatedly pressed), "+ "several buttons have decided to form
a support group and have petitioned the webmaster for funds "+ "to provide
a secure place for rest and relaxation. Warning:"+ "\nCONTINUE AND YOUR
BROWSER WILL BE CLOSED! - The Federation Of Oppressed & Abused Buttons");
if (i<remark.length) form.myoutxt.value = remark[i+1]; else form.myoutxt.value
= remark[1]; } function initArray() { this.length = initArray.arguments.length;
for (var i = 0; i < this.length; i++) this[i+1] = initArray.arguments[i]; }
remark = new initArray( "Thanks!", "Once is enough!", "Are
you deaf?", "Go Away! Go back to whatever you were doing!", "SOMEBODY
STOP THIS GUY!", "I give up. Please stop.", "I SAID PLEASE,
WHAT'S WRONG WITH YOU!", "O.K. I HEARD YOU!", "This is NOT
funny!", "I give up.", "LAST WARNING! This is now a BACK BUTTON!");
alerted_already = false; // End -->
</SCRIPT>
</head>

<body>
<form name="buttons"
method="post" onSubmit="return false"> <input type="button"
name="pushme" value="Don't Push Me" onClick="compute(this.form)"
onMouseOver="window.status='LEAVE ME ALONE!'; return touched_frog()">
<input type="text" value=" " name="myoutxt" onBlur="theytyped(this.form)"
onFocus="theytyped(this.form)" onChange="theytyped(this.form)"
size=45> </form>
</body>
</html>


Al die zooi op de pagina in een html pagina gestopt. Wil je nu weer weggaan? Stoppen met spammen/bumpen, en gewoon zelf dingen maken ipv dit soort kanslose javascriptjes?

Pepijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
Joren de Wit

Joren de Wit

15/05/2008 18:54:00
Quote Anchor link
Maarten schreef op 15.05.2008 18:49:
Als ik de Gehele Bron mee neem van die pagina doet hij het niet.
Zoals ik al zei: simpel kopieren en plakken zal in 9 van de 10 gevallen niet werken.

Ga je eerst eens verdiepen in HTML en Javascript, dan snap je tenminste wat er in die code gebeurt. Pas dan zul je zelf in staat zijn om zulke scriptjes in je eigen paginas op te nemen...
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 18:55:00
Quote Anchor link
Pepijn, dankje xD
Maar, die werkte dus niet bij mij, daar was ik ook al een tijdje achter gekomen! En dit bericht dan:
Maarten schreef op 15.05.2008 18:49:
Als ik de Gehele Bron mee neem van die pagina doet hij het niet.
Ik zoek naar Goede stukjes, Maar, ik herken best wel een Google Scriptje :)
Zomaak ik de Bron een stuk kleiner en kom ik dan uit op het Script :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maarten
 
Joren de Wit

Joren de Wit

15/05/2008 19:00:00
Quote Anchor link
Quote:
En dit bericht dan:
Ja en dat wil toch niet zeggen dat als je het 'gevonden script' kopieert, het script ook daadwerkelijk bij jou zal werken? In 9 van de 10 gevallen is dat namelijk niet zo!
 
Maarten

Maarten

15/05/2008 19:05:00
Quote Anchor link
Ik snap je effe niet.
Maar, ik heb het gevoel dat ik ruzie krijgt, tijdens dat ik alleen het scriptje niet goed inelkaar krijgt.
Dus dan vraag ik effe hier op deze site of ze mechien het voor mij willen doen.
Alleen, ik heb geheugen verleis, dus het is al moelijk om een klein stukje HTML te onthoude.
Ik zit ook al op Special onderwijs, en ik niet niet de slimste. Maar ik probeer het temeniste, en ik wil het ook gezellig houiden, en dan komen jullie met die eri tante dingen van: Leer meer over HTML leer meer over AJAX of JS.
Die dingen gaan mijn hooft in en dan weer dr uit, ik kan nietr de deur dicht doen zodat ik het onthou.
Dus ik vraag gewoon een Scriptje van dat Don't kick my ding.
Alleen maar voor mijn website. Is dat teveel gevraagt?
 
W W

W W

15/05/2008 19:07:00
Quote Anchor link
Maarten schreef op 15.05.2008 19:05:
Ik snap je effe niet.
Maar, ik heb het gevoel dat ik ruzie krijgt, tijdens dat ik alleen het scriptje niet goed inelkaar krijgt.
Dus dan vraag ik effe hier op deze site of ze mechien het voor mij willen doen.
Alleen, ik heb geheugen verleis, dus het is al moelijk om een klein stukje HTML te onthoude.
Ik zit ook al op Special onderwijs, en ik niet niet de slimste. Maar ik probeer het temeniste, en ik wil het ook gezellig houiden, en dan komen jullie met die eri tante dingen van: Leer meer over HTML leer meer over AJAX of JS.
Die dingen gaan mijn hooft in en dan weer dr uit, ik kan nietr de deur dicht doen zodat ik het onthou.
Dus ik vraag gewoon een Scriptje van dat Don't kick my ding.
Alleen maar voor mijn website. Is dat teveel gevraagt?


Nu in het ABN zodat iedereen het begrijpt.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.