HTML to XML converter

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Cees St

Cees St

06/05/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Heeft iemand of weet iemand een script waar je onthefly een HTML string kan parsen naar XML?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 13:06:23
 

06/05/2009 10:53:00
Quote Anchor link
DOMDocument::loadHTML (domdocument.loadhtml) en DOMDocument::loadHTMLFile (domdocument.loadhtmlfile) kunnen html inladen in dom class. Dan kan d'r als xml mee aan de slag.
 
Cees St

Cees St

06/05/2009 11:28:00
Quote Anchor link
Karl

Dat is precies wat ik zocht, helaas laat XDebug niet de inhoud van een DomNodeList zien, dus word het debuggen van de source lastig.
Overigens verplicht het je wel tot het aanleveren van een perfect geformuleerde HTML string, want waar browsers gewoon overheen stappen komt deze functie, zoals het hoort, met een error.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php
if (!is_null($elements)) {
  foreach ($elements as $element) {
    echo "<br/>". $element->nodeName. ": ";
    if ($element->nodeName=="gezochte node") {
        $htmlstr = "????? weet jij toevalig ook de call hiervoer";
    }

    /*
    $nodes = $element->childNodes;
    foreach ($nodes as $node) {
      echo $node->nodeValue. "\n";
    }
    */

  }
}

?>


Alvast bedankt voor deze tip

Cees
 

06/05/2009 11:33:00
Quote Anchor link
Hmm....
Dat weet ik allemaal zo niet. Ik maak hier ook gewoon gebruik van loadHTML, ik laad een pagina in die totaal niet valid is. Met xpath haal ik alles op wat ik wil weten (gelukkig staat dat altijd op een vaste plek).
 
Cees St

Cees St

06/05/2009 13:21:00
Quote Anchor link
Karl

Toch gevonden, een super ding wat een logisch XML in elkaar zet.
Zelfs met externe URL's
Sourgeforge html2xml
Ik kan nu heel eenvoudig ..... VEEL
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.