html uitvoeren in form

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donster

Donster

05/04/2006 21:18:00
Quote Anchor link
Ik keek even hier: http://jankoehoorn.nl/phphulp/create_codeblock.php

en toen dacht ik weer aan het gene ( hoe je het ook schrijft :D) waar ik een tijd geleden al vraagtekens bij had.

Hoe zou je het mogelijk kunnen maken , dat zo'n form automatisch de html uitvoert?


Dan kun je namelijk mooie toepassingen maken.
bijv: zodra mensen ubb code gebruiken , dat ze ook daadwerkelijk de smillies en alle andere opmaak 'live' te zien krijgen etc. ( net zoals een wysiwyg editor doet)
Of een kleine html editor .. noem maar op..

Wie (O-O) wie , weet hoe je zoiets voor elkaar krijgt ?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 10:40:40
 
PHP Newbie

PHP Newbie

05/04/2006 21:23:00
Quote Anchor link
iets met javascript, php gaat niet werken aangezien dit een server-side-language is, dus dat betekend dat je na iedere wijziging je pagina moet herladen, lijk me niet echt fijn.

ben zelf ook bezig met een cms in wysiwyg vorm, op basis van tiny_mce
 
Derk nvt

Derk nvt

05/04/2006 21:28:00
Quote Anchor link
de cms op www.polyfemme.be heeft wat jij zoekt, ff op de site zoeken naar de demo en het scriptje er uit slopen ;)

(IE only (geloof ik :P ))
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Derk nvt
 
Donster

Donster

05/04/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Ik zat idd ook aan javascript te denken, maar helaas heb ik daar 0,00000 % verstand van..
Het enige wat hij in feite zou moeten doen is ipv van text aangeven dat het om html gaat.. dat zou toch niet heel veel grote lappen javascript zijn denk ik??

Ken echter ook geen mensen die zelf javascripten , aleen de gebruikers ervan :D

EDIT:
Zij gebruiken gewoon tiny_mce ... ( kan het betreffende stukje code niet vinden , en dan jat ik ook nog ^^)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Donster
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.