HTML veranderen in een iframe

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nick Smit

Nick Smit

05/02/2014 16:21:57
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zou graag een stuk html willen veranderen in een iFrame. Dit omdat wij ckeditor gebruiken om een email op te stellen. Hierbij moet ik buiten ckeditor om een hyperlink maken in de tekst die in de ckeditor staat. Ik dacht dit eerst te doen door alleen de textarea te veranderen waarvandaan de text word opgeslagen. Het probleem is alleen dat dit niet visueel te zien is in de iFrame die ckeditor gebruikt om de WYSIWYG omgeving te simuleren.

Nu is mijn vraag dus hoe ik de text die het moet worden(opgeslagen in een variabele) kan doorzetten naar de body tag in het iframe.

Wat ik al geprobeerd heb;
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
jQuery(".cke_show_borders").html(mail_body);

De klasse die de body bevat is .cke_show_borders. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik dat als selector kon gebruiken. Dit werkt helaas niet.

Nick
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 19:38:23
 
Simo Mr

Simo Mr

05/02/2014 16:42:23
Quote Anchor link
Als de iframe een deel van hetzelfde website opent dan kan je deze code gebruiken.

$(".iFrame_class").contents().find("#zoek_de_code_id").hide() ;

Als de inhoud van de iframe van een ander site is, dan kan je niks wijzigen in die iframe
Gewijzigd op 05/02/2014 16:43:16 door Simo Mr
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.