html2canvas probleempje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

30/06/2020 13:16:08
Quote Anchor link
Ik gebruik html2cancvas waarmee ik een foto van mijn scherm wil nemen.
Alles gaat gewoon goed echter zou ik graag de huidige datum en tijd erbij willen hebben.
De code die ik gebruik ervoor is deze.:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
html2canvas($('#snapshot'),{

 onrendered: function (canvas) {
 var a = document.createElement('a');
 a.href = canvas.toDataURL("image/png").replace("image/png", "image/octet-stream");
 a.download = 'foto genomen op.png';
 a.click();
 }
 });


$now1 is in php voorzien van een datum tijd notatie.
Ik heb al van alles geprobeerd om dat erbij te krijgen maar wilt niet lukken.
Heb ook dit geprobeerd.:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
a.download = 'foto genomen op '+datetime+'.png';  
maar werkt ook.
Heb het zover via.:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
  var d = new Date();
a.download = 'foto genomen op '+ d +'.png';

echter wil het zien als 2020-06-60 15:30:22.
Hoe moet mijn stukje eruit zien om dit te fixen?
Gewijzigd op 30/06/2020 13:24:35 door Pascal Schuffelers
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 12:37:09
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2020 13:24:16
Quote Anchor link
je bedoelt dat het laatste niet werkt?
Waar haal jij datetime dan vandaan?
 
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

30/06/2020 13:25:33
Quote Anchor link
mijn excusses, was net mijn post aan het aanpassen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
var d = new Date();
a.download = 'foto genomen op '+ d +'.png';

werkt nu , echter wil het zien als 2020-06-60 15:30:22.

Ik heb hier gekeken.: link en dan zou ik dit moeten maken.:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
a.download = 'foto genomen op '+ d.getFullYear()+'-'+ d.getMonth()+'-'+ d.getDate()+' '+ d.getHours()+':'+ d.getMinutes()+':'+ d.getSeconds()+ '.png';  


Zit nu te twijfelen of dit niet anders en korter kan?

Onderhand dusdanig zelf gevonden , echter ondervind ik nog een klein probleem.

Als ik : gebruik zie ik _ ,terwijl in voorbeelden ze wel gewoon een : en dit ook zien, waar kan dit aan liggen?
Gewijzigd op 30/06/2020 14:17:03 door Pascal Schuffelers
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2020 15:24:19
Quote Anchor link
Wait, toon je nu niet de huidige datum in plaats van de datum die je opgeslagen hebt?
 
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

01/07/2020 14:15:53
Quote Anchor link
De foto word genomen op dat tijdstip, dus is kloppend.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/07/2020 15:19:15
Quote Anchor link
Date is een class. Objecten van een class kun je niet zomaar "afdrukken" tenzij er een soort van magische toString-methode is ofzo. En de vraag is dan ook wat je hiermee wilt of bedoelt. Date heeft dit ook, maar jij bent blijkbaar naar iets anders op zoek (een andere formattering).

Als je simpelweg "javascript date" in Google had gegooid geeft het eerste resultaat je een complete referentie.

Als je hierin nog wat verder had gegraven dan had je kunnen constateren dat er meerdere opties zijn die redelijk in de buurt komen bij wat je zoekt, bijvoorbeeld toISOString(), toUTCString() of toJSON().

En als je van deze standaarden wilt afwijken dan zul je je eigen ding moeten bouwen.

Houd je er wel rekening mee dat een timestamp zoals jij die wilt gebruiken (yyyy-mm-dd hh:ii:ss) niets zegt over de tijdszone waar iemand in zit? Het lijkt mij beter om -in ieder geval qua "interne" communicatie in de applicatie/database- van een vaste tijdszone gebruik te maken, bij voorkeur UTC, en eventuele vertalingen naar andere tijdszones in een hogere applicatielaag (weergave?) te regelen.

Maar goed, met enige moeite had je dit dus allemaal zelf kunnen vinden.
 
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

01/07/2020 16:02:08
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 01/07/2020 15:19:15:
Date is een class. Objecten van een class kun je niet zomaar "afdrukken" tenzij er een soort van magische toString-methode is ofzo. En de vraag is dan ook wat je hiermee wilt of bedoelt. Date heeft dit ook, maar jij bent blijkbaar naar iets anders op zoek (een andere formattering).

Als je simpelweg "javascript date" in Google had gegooid geeft het eerste resultaat je een complete referentie.

Als je hierin nog wat verder had gegraven dan had je kunnen constateren dat er meerdere opties zijn die redelijk in de buurt komen bij wat je zoekt, bijvoorbeeld toISOString(), toUTCString() of toJSON().

En als je van deze standaarden wilt afwijken dan zul je je eigen ding moeten bouwen.

Houd je er wel rekening mee dat een timestamp zoals jij die wilt gebruiken (yyyy-mm-dd hh:ii:ss) niets zegt over de tijdszone waar iemand in zit? Het lijkt mij beter om -in ieder geval qua "interne" communicatie in de applicatie/database- van een vaste tijdszone gebruik te maken, bij voorkeur UTC, en eventuele vertalingen naar andere tijdszones in een hogere applicatielaag (weergave?) te regelen.

Maar goed, met enige moeite had je dit dus allemaal zelf kunnen vinden.


Ik heb het ook al opgelost , echter mijn vraag was waarom ik die : niet kreeg te zien.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/07/2020 16:21:27
Quote Anchor link
In welke precieze setting krijg je een underscore te zien in plaats van een dubbele punt?

Ik kan mij zo voorstellen dat : in bepaalde situaties een speciale betekenis heeft.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.