html2canvas probleempje?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Engineer/Integrator

A four-year position is available for an enthusiastic Software Engineer/Integrator The Hague, 30.4 - 38 hours a week Vacancy number: AT2020-071 What is the project you will be working on? You will be part of a project from ODISSEI – the Open Data Infrastructure for Social Science and Economic Innovations. Together with the project partners, you will work towards providing a shared social science research infrastructure and accelerate the development of computational social science in the Netherlands. Specifically, the task you will focus on pertains to deploying a portal that provides uniform access to social science (meta)data from various large

Bekijk vacature »

Java Developer with Microservices

Position: Java Developer with Microservices Location: Hoofddrop, Netherlands Type: Fixed Term Employment (12 Months Contract) Notice: Immediate Looking for a strong Java Developer with Microservices with an in-depth understanding of how technology can help us achieve business goals. Technical Skills: Strong understanding of Microservices architectures Around 8 years of hands on experience in Java/J2EE and Restful technology Experience with SOA principles, design patterns, application integration architectures Strong Design experience in RESTful services & Good in HATEOAS Concepts Experience using and developing RESTful APIs using JAX-RS, Spring JSON/XML Experience with event-based and message-driven distributed system Expert level programming skills in Java

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Functieomschrijving Ga jij aan de slag als .NET Developer bij een van de grotere spelers binnen de financiele dienstverlening? Wil jij graag werken met onder andere C#, SQL, MVC, en WCF binnen een grote organisatie om de applicaties binnen de organisatie verder te ontwikkelen en te onderhouden? Lees dan verder! De ontwikkeling, uitbreiding en onderhouden van applicaties binnen de organisatie; Waarborgen van de veiligheid en consistentie van de applicaties; Zorgen dat de eindgebruiker de applicaties effectief kunnen gebruiken; Documenteren van de systemen, op zowel gebruikers niveau, als technisch niveau; Het adviseren van de directie over technische kwesties. Functie-eisen Minimaal HBO

Bekijk vacature »

C# backend developer gezocht, hardware component,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

Junior SQL ontwikkelaar Database Developer

Functieomschrijving Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging als Junior ICT Consultant binnen een bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden? Heb je affiniteit met techniek & ben je klaar voor een volgende stap met veel afwisseling in je functie? Lees dan snel verder! De requirements in kaart brengen van de klant Het analyseren en ontwerpen maken de bedrijfsprocessen van de klant Het maken van functioneel ontwerp Ondersteunen van het ontwikkelteam De database ontwikkelen en onderhouden Queries schrijven Software ontwikkelen met behulp van een lowcode platform Het bieden van customer support Functie-eisen HBO werk en/of denkniveau, opgedaan door ervaring of opleiding. Bijvoorbeeld IT/BI&M/Bedrijfskunde

Bekijk vacature »

Testautomatiseerder / Java developer

Functieomschrijving Ben jij de Technisch Tester die het leuk vindt om met Java code aan de slag te gaan en met zijn werkzaamheden als Technisch Tester een bijdrage kan leveren aan de veiligheid van de samenleving? Lees dan snel dit functieprofiel van Technisch Tester! Opstellen en uitvoeren van geautomatiseerde testen; Uitvoeren van acceptatie/functionele testen; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; JE bent minimaal TMap of ISTQB gecertificeerd; Minimaal 3 jaar werkervaring als Technisch Tester; Java kennis (kunnen lezen/schrijven/debuggen); Kennis TestNG/Selenium is

Bekijk vacature »

Fullstack developer / React / Java / CQRS / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een Fullstack Developer met ruim 3 jaar ervaring aan zowel de Front-end (React) als aan de Back-end (Java) én lijkt het je leuk om te gaan werken bij een organisatie die rechtmatigheid in de zorg controleert? Wil jij meteen aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe applicatie die de kwaliteit van zorg(verleners) in Nederland inzichtelijk maakt en meedenken over nieuwe innovatieve oplossingen waarbij security hoog in het vaandel staat? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties in de zorg (50% Front-end met o.a. React,

Bekijk vacature »

Systeembeheerder Citrix/VMWare

SysteembeheerderCitrix/VMWare De huidige situatie met betrekking tot het virus raakt een ieder in ons land. Het is nogal een grote verandering voor werkend Nederland maar gelukkig blijft de IT zich ontwikkelen. Jij maakt de ontwikkelingen mee en je hebt hard gewerkt om te komen waar je nu staat. Je bent op zoek naar een werkgever die jou naast zekerheid ook flexibiliteit biedt. Daarom werken wij bij T2 samen met jou zodat je de juiste opleidingen en certificaten kan behalen en daar plukken wij samen de vruchten van. Onze samenwerking Ben jij een Citrix-fan of werk je liever met VMWare? Je

Bekijk vacature »

PHP Developer

Enthousiaste PHP Developer Voor onze vestiging in Wanneperveen (Ov.) zijn wij op zoek naar een PHP-developer met affiniteit voor back-end development. Wij bieden je een baan met veel afwisseling en verantwoordelijkheid tegen een goed salaris. Behalve voor hard werken is er ook zeker ruimte voor ontspanning. Wie wij zijn ... Unity-X ontwikkelt CRM-systemen, AMS (acquisitiemanagementsystemen), boekingssystemen, websites en andere webapplicaties voor een diverse opdrachtgevers. Het accent ligt op applicaties voor de financiële dienstverlening. Behalve voor bekende namen als ABN AMRO, Payroll Select en Van Lanschot werken wij ook voor verschillende organisaties in het MKB. Unity-X kent een informele werksfeer. We

Bekijk vacature »

Fullstack C# developer gezocht, eigen product, inh

Ben je een C# developer en op zoek naar een nieuwe baan? Waar je naast C# en .NET Core ook werkt met (web)technieken als WebAPI, Angular en Xamarin? Waar je je kunt focussen op het maken van een eigen product en er ruimte is voor het leveren van kwaliteit? Nieuwsgierig? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Alblasserdam zijn we momenteel op zoek naar een fullstack C# developer. Het gaat hier om een jong en stabiel bedrijf welke een online platform ontwikkeld heeft die complementair zijn aan de IoT apparatuur die ze reeds verkopen. Inmiddels wordt het platform wereldwijd verkocht,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij de Software Ontwikkelaar met 5 tot 10 jaar ervaring en heb je daarnaast ervaring met elektronica en pcb-platen? We vertellen graag meer over deze functie. Coderen en programma’s ontwerpen doe jij met je ogen dicht. Jij hebt alles in huis om applicaties zelfstandig slimmer dan voorheen te maken. Wat valt er nog meer als Software Ontwikkelaar onder je takenpakket? - Ontwerp, implementatie en testen van software modules op het gebied van betaalautomaten - Analyseren van veldproblemen - Ontwikkelen en opbouwen van kennis binnen het vakgebied - Integreren van software modules in het eindproduct - Deelnemen aan testen

Bekijk vacature »

Junior/medior consultant software bloembollenhande

Zet jij graag de schouders eronder? Ben je handig met Excel of ERP-software en heb je affiniteit met de bloembollenbranche? Dan is Troublefree op zoek naar jou! We zoeken een junior en een medior consultant voor Smart Bulb, hét logistieke softwarepakket voor de bloembollenbranche. Als consultant help je bedrijven met het dagelijks gebruik van Smart Bulb. Je introduceert nieuwe functies, verhelpt kleine en grote problemen en bedenkt samen met de klant nieuwe oplossingen op basis van de praktijk. Daarbij ben je vaak heel direct bezig met de techniek: de ene keer los je samen met een programmeur een bug op,

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Ambitieus / Vrijheid

Functieomschrijving Wil jij als .NET Developer in een omgeving terecht komen waar jij jouw net geschreven C# .NET code direct in de praktijk ziet gaan en waarbij jij met jouw C#.NET code bijdraagt aan een levensreddend product? Reageer dan snel op deze toffe .NET Developer functie! Het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Aanpassen van de bestaande bedrijfsapplicatie; Door ontwikkelen van huidige product; Bedenken van nieuwe oplossingen voor specifieke vraagstukken. Functie-eisen Minimaal hbo-gediplomeerd; Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring als .NET Developer; Je kunt goed zelfstandig werken en hebt een goede drive; Je bent zowel Nederlands als Engels goed onderlegd. Bedrijfsomschrijving

Bekijk vacature »

Senior Java-developer

Functie­omschrijving De Rijksoverheid beschikt over een enorm Java-landschap. Als senior Java-developer bij het Rijks ICT Gilde werk je dan ook aan uitdagende en veelzijdige opdrachten. Je helpt ministeries en uitvoeringsorganisaties succesvol te zijn in het continu ontwikkelen en verbeteren van technische oplossingen. Zo help je de Rijksoverheid om met lef en ondernemerschap slagvaardig te opereren. Applicaties ontwikkelen die direct bijdragen aan het functioneren van Nederland: daar zorg jij voor als senior Java-developer bij het Rijks ICT Gilde (RIG). Of het nou gaat om het fixen van een bug of het maken van een compleet nieuwe applicatie. Met jouw Java-skills draag

Bekijk vacature »

Gezocht; C# developer, interne baan en eigen produ

Functieomschrijving .NET ontwikkelen in een Scrum team van technisch gelijkgestemden, dat is wat hier voor jou in het verschiet ligt. En ja daar krijg je goed voor betaald, maar vooral krijg je daar ook technisch goed onderlegde collega's voor terug die het mooi vinden om met elkaar technische oplossingen te bedenken en te ontwikkelen. Sparren op niveau dus! Het bedrijf is ruim 30 man sterk maar met je 8 .NET collega's ben je verantwoordelijk voor het goed werken van een intern ontwikkelde applicatie dat door vele bekende merken wordt gebruikt. Meer weten? Reageer dan direct en kom in aanmerking voor

Bekijk vacature »
Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

30/06/2020 13:16:08
Quote Anchor link
Ik gebruik html2cancvas waarmee ik een foto van mijn scherm wil nemen.
Alles gaat gewoon goed echter zou ik graag de huidige datum en tijd erbij willen hebben.
De code die ik gebruik ervoor is deze.:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
html2canvas($('#snapshot'),{

onrendered: function (canvas) {
 var a = document.createElement('a');
 a.href = canvas.toDataURL("image/png").replace("image/png", "image/octet-stream");
 a.download = 'foto genomen op.png';
 a.click();
 }
 });

$now1 is in php voorzien van een datum tijd notatie.
Ik heb al van alles geprobeerd om dat erbij te krijgen maar wilt niet lukken.
Heb ook dit geprobeerd.:
Code (php)
1
a.download = 'foto genomen op '+datetime+'.png';  
maar werkt ook.
Heb het zover via.:
Code (php)
1
2
  var d = new Date();
a.download = 'foto genomen op '+ d +'.png';

echter wil het zien als 2020-06-60 15:30:22.
Hoe moet mijn stukje eruit zien om dit te fixen?
Gewijzigd op 30/06/2020 13:24:35 door Pascal Schuffelers

PHP hulp

PHP hulp

12/07/2020 01:15:08

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2020 13:24:16
Quote Anchor link
je bedoelt dat het laatste niet werkt?
Waar haal jij datetime dan vandaan?

Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

30/06/2020 13:25:33
Quote Anchor link
mijn excusses, was net mijn post aan het aanpassen.
Code (php)
1
2
var d = new Date();
a.download = 'foto genomen op '+ d +'.png';

werkt nu , echter wil het zien als 2020-06-60 15:30:22.

Ik heb hier gekeken.: link en dan zou ik dit moeten maken.:
Code (php)
1
a.download = 'foto genomen op '+ d.getFullYear()+'-'+ d.getMonth()+'-'+ d.getDate()+' '+ d.getHours()+':'+ d.getMinutes()+':'+ d.getSeconds()+ '.png';  

Zit nu te twijfelen of dit niet anders en korter kan?

Onderhand dusdanig zelf gevonden , echter ondervind ik nog een klein probleem.

Als ik : gebruik zie ik _ ,terwijl in voorbeelden ze wel gewoon een : en dit ook zien, waar kan dit aan liggen?
Gewijzigd op 30/06/2020 14:17:03 door Pascal Schuffelers

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2020 15:24:19
Quote Anchor link
Wait, toon je nu niet de huidige datum in plaats van de datum die je opgeslagen hebt?

Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

01/07/2020 14:15:53
Quote Anchor link
De foto word genomen op dat tijdstip, dus is kloppend.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/07/2020 15:19:15
Quote Anchor link
Date is een class. Objecten van een class kun je niet zomaar "afdrukken" tenzij er een soort van magische toString-methode is ofzo. En de vraag is dan ook wat je hiermee wilt of bedoelt. Date heeft dit ook, maar jij bent blijkbaar naar iets anders op zoek (een andere formattering).

Als je simpelweg "javascript date" in Google had gegooid geeft het eerste resultaat je een complete referentie.

Als je hierin nog wat verder had gegraven dan had je kunnen constateren dat er meerdere opties zijn die redelijk in de buurt komen bij wat je zoekt, bijvoorbeeld toISOString(), toUTCString() of toJSON().

En als je van deze standaarden wilt afwijken dan zul je je eigen ding moeten bouwen.

Houd je er wel rekening mee dat een timestamp zoals jij die wilt gebruiken (yyyy-mm-dd hh:ii:ss) niets zegt over de tijdszone waar iemand in zit? Het lijkt mij beter om -in ieder geval qua "interne" communicatie in de applicatie/database- van een vaste tijdszone gebruik te maken, bij voorkeur UTC, en eventuele vertalingen naar andere tijdszones in een hogere applicatielaag (weergave?) te regelen.

Maar goed, met enige moeite had je dit dus allemaal zelf kunnen vinden.

Pascal Schuffelers

Pascal Schuffelers

01/07/2020 16:02:08
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 01/07/2020 15:19:15:
Date is een class. Objecten van een class kun je niet zomaar "afdrukken" tenzij er een soort van magische toString-methode is ofzo. En de vraag is dan ook wat je hiermee wilt of bedoelt. Date heeft dit ook, maar jij bent blijkbaar naar iets anders op zoek (een andere formattering).

Als je simpelweg "javascript date" in Google had gegooid geeft het eerste resultaat je een complete referentie.

Als je hierin nog wat verder had gegraven dan had je kunnen constateren dat er meerdere opties zijn die redelijk in de buurt komen bij wat je zoekt, bijvoorbeeld toISOString(), toUTCString() of toJSON().

En als je van deze standaarden wilt afwijken dan zul je je eigen ding moeten bouwen.

Houd je er wel rekening mee dat een timestamp zoals jij die wilt gebruiken (yyyy-mm-dd hh:ii:ss) niets zegt over de tijdszone waar iemand in zit? Het lijkt mij beter om -in ieder geval qua "interne" communicatie in de applicatie/database- van een vaste tijdszone gebruik te maken, bij voorkeur UTC, en eventuele vertalingen naar andere tijdszones in een hogere applicatielaag (weergave?) te regelen.

Maar goed, met enige moeite had je dit dus allemaal zelf kunnen vinden.

Ik heb het ook al opgelost , echter mijn vraag was waarom ik die : niet kreeg te zien.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/07/2020 16:21:27
Quote Anchor link
In welke precieze setting krijg je een underscore te zien in plaats van een dubbele punt?

Ik kan mij zo voorstellen dat : in bepaalde situaties een speciale betekenis heeft.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.