Html5, anyone?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Johan Dam

Johan Dam

05/07/2010 15:50:09
Quote Anchor link
Zoals de meeste van jullie wel weten zit html5 eraan te komen, hoewel de officiele release ergens 2012 verwacht word, worden een aantal features al ondersteund door de modernere browsers, (zelfs IE schijnt niet achter te blijven)

Maar ja, het is nog wel in erg nieuw en welke browser wat ondersteund is niet altijd even duidelijk,

Ikzelf ben wel van plan om ermee aan de slag te gaan, (nadat ik het wat nader heb uitgezocht tenminste)

Hoe zit het met de rest hier, wie gebruikt er al Html5? wat zijn je bevindingen tot nu toe? wie is er in geinteresseerd? wie laat het de komende tijd veeeer links liggen? en waarom?

Ja, ik ben nogal nieuwsgierig misschien ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 15:43:30
 
Jelmer -

Jelmer -

05/07/2010 16:06:22
Quote Anchor link
Officiële release van HTML5? Ghehehe

Als je op de hoogte wilt blijven kan je Ajaxian.com in de gaten houden, en op Quirksmode.org staan de beroemde lijstjes met wat welke browser ondersteunt. Natuurlijk staan daar niet alle "html5" elementen in, dat verandert momenteel nog te veel. Maar je kan wel nagaan hoe goed bepaalde browsers met CSS overweg kunnen. Want ergens in 2012 zullen niet plotseling Internet Explorer 6/7/8 verdwijnen...
 
Aron K

Aron K

05/07/2010 16:31:06
Quote Anchor link
Ik heb een tijdje geleden (samen met 3 anderen) een project gemaakt met daarin drag-and-drop file upload (gewoon vanaf je desktop bestanden in een divje slepen en daarna werd het geupload). Werkte heel mooi, alleen niet in alle browsers (Chrome, Safari, nieuwe beta van FF ondersteunen het). Dat is mijn enige ervaring tot nog toe met HTML5, maar wel gelijk een goede ervaring.
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 09:03:56
Quote Anchor link
Als je ziet wat je ermee kan (of gaat kunnen) dan kan ik er best enthousiast van worden inderdaad, ondersteuning is een redelijk probleem maar het is niet zo dat alle 'bekende' technieken 100% ondersteund worden.

Ben allang blij dat we straks (of iets later) geen flash meer nodig hebben ;)

en ja, officiele release is niet helemaal correct maar wist ff niet hoe k ht anders moest noemen :P
Gewijzigd op 06/07/2010 09:07:04 door Johan Dam
 
TJVB tvb

TJVB tvb

06/07/2010 09:15:29
Quote Anchor link
HEt wordt denk ik momenteel vooral interessant voor projecten met een lange doorlooptijd. Hierbij kun je het gebruiken voor onderdelen die niet van vitaal belang zijn of met een fallback mogelijkheid.
Dan kan het later gebruikt worden andere projecten
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/07/2010 09:32:19
Quote Anchor link
Door dit forum ging ik ff zoeken op HTML5,
en ik vond dit:
http://slides.html5rocks.com/

Hopelijk wordt het ondersteund door alle browsers, want het is zeker weten mooi.
Het is echt gewoon handig (:
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 09:40:27
Quote Anchor link
@joris, ik zat zelf op die website van html5rocks.com ;)

ik kwam erop nadat ik ergens las dat google zwaar ging inzetten op html5 en mede daarom die website heeft opgezet. Google heeft ook door dat iets pas succesvol is als er genoeg mensen het willen gebruiken ;)
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

06/07/2010 09:46:58
Quote Anchor link
Precies, en daarom moet microsoft echt ff mee gaan werken, want het is nog wel 60% van de gebruikers met IE6.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

06/07/2010 10:03:44
Quote Anchor link
Joris Volgens mij moet je ff wat meer research doen.... het waren in mei 2010 7.1% van de mensen met IE6. niet 60%. 32.2% van de mensen gebruikt nog IE.
Gewijzigd op 06/07/2010 10:04:06 door wesley Overdijk
 

06/07/2010 12:04:54
Quote Anchor link
Joris van Rijn op 06/07/2010 09:46:58:
Precies, en daarom moet microsoft echt ff mee gaan werken, want het is nog wel 60% van de gebruikers met IE6.

Bovendien gaat IE9 gewoon volledig html5 ondersteunen. Daar zijn ze ook al hard mee bezig.

Voor de rest gewoon veel Google-en.
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 12:09:52
Quote Anchor link
En voor IE 8 en eronder (zelfs IE6 van wat ik heb begrepen) kan je dit gebruiken

<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="chrome=1">

Chrome to the IE rescue?
 

06/07/2010 12:12:32
Quote Anchor link
Johan Dam op 06/07/2010 12:09:52:
En voor IE 8 en eronder (zelfs IE6 van wat ik heb begrepen) kan je dit gebruiken

<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="chrome=1">

Chrome to the IE rescue?


Dat werkt alleen als Google Chrome geïnstalleerd staat (of dat chrome frame ofzo). Er zijn javascript libs. die html5 problemen verhelpen, en er zijn javascript libs. die controleren of html5 dingen mogelijk zijn.
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 12:34:47
Quote Anchor link
Als IE de enige browser zou zijn die een prachtige html5 website niet correct kan weergeven, dan is het te overwegen om support voor IE weg te laten.

Kleine Workarounds zijn prima natuurlijk, maar je moet niet een hele speciale website alleen maar voor IE gaan zitten maken,

Dan maar doorverwijzen naar de firefox download pagina.

Maar goed, gezien html5 nog erg aan het veranderen is en er geen browser is die alles ondersteund, zijn zulke 'harde' maatregelen helemaal niet nodig natuurlijk.
 

06/07/2010 12:49:14
Quote Anchor link
Johan Dam op 06/07/2010 12:34:47:
Als IE de enige browser zou zijn die een prachtige html5 website niet correct kan weergeven, dan is het te overwegen om support voor IE weg te laten.

Kleine Workarounds zijn prima natuurlijk, maar je moet niet een hele speciale website alleen maar voor IE gaan zitten maken,

Dan maar doorverwijzen naar de firefox download pagina.

Maar goed, gezien html5 nog erg aan het veranderen is en er geen browser is die alles ondersteund, zijn zulke 'harde' maatregelen helemaal niet nodig natuurlijk.


Ik vind dat je dat niet zo zwart wit kunt stellen.
Je moet kijken wat voor doelgroep je site heeft, en hoeveel IE gebruikers op je site komen.
Blijkt daar beide IE uit te komen, dan zul je het e.e.a. moeten aanpassen dat zij ook gewoon normaal op je site terecht komt.
 
Justin S

Justin S

06/07/2010 13:06:24
Quote Anchor link
Karl Karl op 06/07/2010 12:49:14:
Johan Dam op 06/07/2010 12:34:47:
Als IE de enige browser zou zijn die een prachtige html5 website niet correct kan weergeven, dan is het te overwegen om support voor IE weg te laten.

Kleine Workarounds zijn prima natuurlijk, maar je moet niet een hele speciale website alleen maar voor IE gaan zitten maken,

Dan maar doorverwijzen naar de firefox download pagina.

Maar goed, gezien html5 nog erg aan het veranderen is en er geen browser is die alles ondersteund, zijn zulke 'harde' maatregelen helemaal niet nodig natuurlijk.


Ik vind dat je dat niet zo zwart wit kunt stellen.
Je moet kijken wat voor doelgroep je site heeft, en hoeveel IE gebruikers op je site komen.
Blijkt daar beide IE uit te komen, dan zul je het e.e.a. moeten aanpassen dat zij ook gewoon normaal op je site terecht komt.


Het hoge gehalte IE gebruikers is juist de rede waarom de HTML5 introductie vrij lang zal duren. Voornamelijk ouderen, leken en bedrijven zullen niet zomaar overstappen naar een andere browser. Er zijn toch ook nog steeds mensen die werken met Internet Explorer 6...

Dus ik sluit mij aan bij de post van Karl, je kan het niet zo zwart-wit stellen. Als webdeveloper kan je niet mensen dwingen een andere browser te gebruiken om jouw website te bekijken, dan wordt de drempel te hoog voor de bezoekers.
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 13:23:49
Quote Anchor link
Natuurlijk hangt het af van de doelgroep, maar als een browser niet meegaat met zijn tijd, vind ik dat wel een reden om de support ervoor te laten liggen. (hoeveel websites ondersteunen IE6 ten slotte nog?)

Het is natuurlijk een extreem geval, in zo'n beetje ieder geval kan je het oplossen door goeie terug-val mogelijkheden of een tekst met 'dit onderdeel word niet ondersteund door uw browser' en het vervolgens aan de gebruiker zelf over te laten.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/07/2010 13:27:48
Quote Anchor link
Justin Streuper op 06/07/2010 13:06:24:
Karl Karl op 06/07/2010 12:49:14:
Johan Dam op 06/07/2010 12:34:47:
Als IE de enige browser zou zijn die een prachtige html5 website niet correct kan weergeven, dan is het te overwegen om support voor IE weg te laten.

Kleine Workarounds zijn prima natuurlijk, maar je moet niet een hele speciale website alleen maar voor IE gaan zitten maken,

Dan maar doorverwijzen naar de firefox download pagina.

Maar goed, gezien html5 nog erg aan het veranderen is en er geen browser is die alles ondersteund, zijn zulke 'harde' maatregelen helemaal niet nodig natuurlijk.


Ik vind dat je dat niet zo zwart wit kunt stellen.
Je moet kijken wat voor doelgroep je site heeft, en hoeveel IE gebruikers op je site komen.
Blijkt daar beide IE uit te komen, dan zul je het e.e.a. moeten aanpassen dat zij ook gewoon normaal op je site terecht komt.


Het hoge gehalte IE gebruikers is juist de rede waarom de HTML5 introductie vrij lang zal duren. Voornamelijk ouderen, leken en bedrijven zullen niet zomaar overstappen naar een andere browser. Er zijn toch ook nog steeds mensen die werken met Internet Explorer 6...

Dus ik sluit mij aan bij de post van Karl, je kan het niet zo zwart-wit stellen. Als webdeveloper kan je niet mensen dwingen een andere browser te gebruiken om jouw website te bekijken, dan wordt de drempel te hoog voor de bezoekers.


Hier ben ik het juist weer niet mee eens, de mensen moeten met de tijd mee gaan. Als je een auto uit 1970 hebt ga je ook niet zeuren dat hij slechter rijd, en dat alles het niet meer doet etc. Mensen moeten gewoon een beetje met de tijd mee gaan. Voor sommige is het moeilijk (zoals ouderen, maar die hebben vast wel een zoon of kennis die hun kunnen helpen), maar voor bedrijven etc hoe moet is het nou om iedereen even nieuwste IE ofzo te laten installeren?
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

06/07/2010 14:01:16
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 06/07/2010 13:27:48:
maar voor bedrijven etc hoe moet is het nou om iedereen even nieuwste IE ofzo te laten installeren?


Daar sta je nog van te kijken. Ga maar eens na hoeveel sites/applicaties in bedrijven afhankelijk zijn van IE6.

Slecht gecodeerd programma of slecht gecordeerde site, dat wel, maar vaak niet zo maar 1, 2, 3 aan te passen.
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 14:28:40
Quote Anchor link
Tja, zwaar verouderde sites zullen er inderdaad wel zijn, maar dat is geen reden voor developers om achterstallige browsers te ondersteunen
 
Justin S

Justin S

06/07/2010 14:40:49
Quote Anchor link
Ik vind niet dat we te hard van stapel moeten lopen en zodra HTML5 uitkomt, we alleen nog maar op die voet verder moeten gaan. Ik heb het idee dat de support voor HTML4 pas over een jaar of 7 echt zal vervallen.. Google laat ook nu pas de support voor IE6 vallen en die browser stamt uit 2002 of langer geleden, het is nu 2010 en mensen werken er nog steeds mee.. Dat is dus 8 jaar later.
 
Johan Dam

Johan Dam

06/07/2010 15:40:18
Quote Anchor link
Ik vermoed ook niet dat er nu (of straks als het uitkomt) er complete html5 driven websites uit de grond worden gestampt, natuurlijk zullen er meer en meer html5 functionaliteiten toegevoegd worden, (denk aan de form validatie)

Maar als een browser die niet ondersteund, nou en? die mooie canvas grafiek is dan niet te zien en de controle of een email adres correct is zal weer naar de server moeten ipv dat de browser dat voor je doet... nou en?

Het is meer werk voor de gebruiker, dat is jammer, maar geen ramp.

Het word pas een ramp als zo'n beetje alle afbeeldingen op een website uit een canvas komen... als web workers allerlei belangrijke taken gaan verrichten die cruciaal zijn voor de website, enz, enz, enz,

Dit zit er voorlopig gewoon weg niet in.

Als er duizenden websites komen die wel zwaar vertrouwen op html5 en er is een browser die het niet ondersteund, dan is dat pech.

Ja, IE6 word nog steeds ondersteund, niet zoveel meer. Je mag rustig zeggen dat de support voor IE6 weggevallen is, als het met IE6 werkt is dat meer een kwestie van toeval dan bewuste support van de laatste 3 jaar.

Het hele idee van AJAX bestond 8 jaar voordat er algemene animo voor kwam en browsers het begonnen te ondersteunen, ik hoop toch echt dat we niet zolang voor html5 hoeven te wachten.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.