Hulp bij iDEAL ing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Giel Maarseveen

Giel Maarseveen

28/01/2013 20:53:26
Quote Anchor link
Beste Allemaal,

Ik heb mijn website klaar een open cart shop van interspire. Echter de betaal module is abn zelf bouw.

ik heb de private key en cert. gemaakt ook het nieuwe certificaat van ing geupload naar de juiste map op de server. Nadat ik de config had aangepast. Geeft de shop aan merchant id unknown. De config in de security map is dan weer terug op een aantal oude instellingen.

Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij hiermee helpen ben bereid hiervoor te betalen.

Ik denk dat iemand met wat meer php kennis en ideal kennis dit zo verholpen heeft.

ik hoor graag van jullie.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:42:22
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

28/01/2013 21:56:06
Quote Anchor link
Mijn gok is dat de betaal module naar de url van de ABN gaat.
 
Giel Maarseveen

Giel Maarseveen

28/01/2013 22:02:09
Quote Anchor link
Ik heb de ACQUIRERURL=ssl://ideal.secure-ing.com:443/ideal/iDeal aangepast.

Dit heb ik in de config aangepast.

Is er nog een bestand waar dit aangepast dient te worden.
 
Giel Maarseveen

Giel Maarseveen

31/01/2013 20:52:39
Quote Anchor link
Oke is er iemand die mij kan helpen.

Wanneer ik de gegevens van ABN ingeef in mijn checkout config enz. Deze werkt als een trein.

Pas ik de gegevens echter aan naar ing dan geeft hij de merchant id unknown.

Ik heb de config goed aangepast alle certificaten kloppen en de private key.pem is ook correct.

Wie weet wat het verschil is in de checkout tussen ing en abn.
 
Bernhard Flokstra

Bernhard Flokstra

07/02/2013 14:23:58
Quote Anchor link
Oo ideal-simulator is een mooie ideal module verkrijgbaar. Zowel basic als pro/zelfbouw/advanced. Eenvoudig te implementeren en uit te breiden. Misschien een idee daar eens naar te kijken?

http://www.ideal-simulator.nl/ideal-professional.html
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.