hulp bij ontcijferen codes

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert Kerk

Robert Kerk

15/03/2013 12:25:08
Quote Anchor link
@ Robert

Kan iemand mijn helpen met deze codes te ontcijveren ik kom er zelf niet meer uit.

FBH5970K94BN235

9KJ78GED463J

Titel aangepast.[/modedit]
Gewijzigd op 15/03/2013 12:26:48 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:44:53
 
Albert de Wit

Albert de Wit

15/03/2013 12:25:58
Quote Anchor link
Kun je een bijpassende titel geven en wat meer informatie? Meesten hebben hier niks aan en kunnen niet verder zonder meer informatie of je codes.
 
Robert Kerk

Robert Kerk

15/03/2013 12:30:04
Quote Anchor link
Hoi ALbert

Het gaat over mijn facebook account.
Ik was mijn wachtwoord kwijt en naar vier keer in drukke van mijn wachtwoord werd deze geblokkeerd.
Nu ben ik dus achter de cijfers gekomen om mijn wachtwoord terug tekeningen maar ben zelf al een week er mee bezig maar kom er niet uit.
Dus daar om vraag ik hulp.

Gr. Robert
 
- Mark -

- Mark -

15/03/2013 12:43:28
Quote Anchor link
En waarom gebruik je dan niet de wachtwoord vergeten functie van Facebook?

Ik weet niet wat voor codes dit zijn maar die dingen zijn zo gemaakt dat ze niet te ontcijferen zijn.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2013 13:17:36
Quote Anchor link
Eigenlijk kan je er alles van maken, als je de sleutel niet hebt ;-)
 
Erik Rijk

Erik Rijk

15/03/2013 13:31:36
Quote Anchor link
Quote:
Ik was mijn wachtwoord kwijt en naar vier keer in drukke van mijn wachtwoord werd deze geblokkeerd.
Nu ben ik dus achter de cijfers gekomen om mijn wachtwoord terug tekeningen maar ben zelf al een week er mee bezig maar kom er niet uit.
Jij bent nu dus naar eigen zeggen achter de encryptie van jouw facebook wachtwoord o.i.d. gekomen? klinkt heel erg onwerkelijk...
 
Marvin H

Marvin H

15/03/2013 13:37:41
Quote Anchor link
Waarschijnlijk die van iemand anders zijn facebook

Toevoeging op 15/03/2013 13:37:52:

Waarschijnlijk die van iemand anders zijn facebook
 
Robert Kerk

Robert Kerk

15/03/2013 14:39:56
Quote Anchor link
Het is mijn facebook account dat als eerste.
Ben namelijk net een week terug van werk in het buitenland, op mijn facebook account staan veel contacten die ik soms nodig heb voor het werk.
Ja de functie password vergeten heb ik geprobeerd maar daar staat een email adres die niet van mijn is dus heb daar niets aan.
Ben dus wezen zoeken op internet naar een programma om mijn wachtwoord te reset maar kwam dus met die cijfers en letter combinatie.
Dus zo doende mijn vraag of iemand dat kan ont cijferen.

Robert
 
Reshad F

Reshad F

15/03/2013 14:43:33
Quote Anchor link
Je kan contact opnemen met facebook en een kopie van je legitimatiebewijs opscannen en opsturen naar ze zodat ze kunnen verifiëren dat jij de persoon bent die bij dat account hoort. Ik vind het overigens wel raar dat je een facebook account hebt die een emailadres bevat wat niet van jou is :p
 
Albert de Wit

Albert de Wit

15/03/2013 14:44:04
Quote Anchor link
Je hebt een programma gebruikt naast facebook om je wachtwoord te resetten...
:/
 
Wouter J

Wouter J

15/03/2013 14:45:53
Quote Anchor link
1. Laten we voorop stellen dat we hier niet aan illegale praktijken doen. Ik trek geen conclusies, maar het klinkt wel allemaal erg vaag...

2. Als mensen niet bij een facebook wachtwoord kunnen komen, hoe denk je dan dat een extern programmaatje dat wel kan?

3. Een facebook profiel aan iemand anders zijn mail hangen? Lijkt me erg vreemd, aangezien Fb veel met mail notificaties werkt...

4. Geloof mij maar, achter de wachtwoorden van deze site's zit zo'n ingewikkeld algoritme dat jij en ik die niet kunnen vinden. Hiervoor heb je super computers nodig die dagen staan te rekenen.

Offtopic:
5. Contacten voor werk op facebook? Waar is het mis gegaan, daar is LinkedIn voor.
 
Robert Kerk

Robert Kerk

15/03/2013 14:46:13
Quote Anchor link
Ik weet 100% zeker dat mijn email adres correct was want ik had er nooit een een probleem mee maar nu staat er dus een ander email adres van een hotmail account, dit heb ik dus niet.
 
- Mark -

- Mark -

15/03/2013 14:47:10
Quote Anchor link
Dat kun je wel vergeten. Het zal vast wel mogelijk zijn op een zeer zeker ilegale manier maar dat gaat je echt niet zomaar lukken. Anders zou iedereen zijn Facebook profiel onveilig zijn.

Waarom is jouw facebook profiel gelinkt aan iemand anders zijn email adres? Is het wel een email adres van iemand die je kent?
 
Robert Kerk

Robert Kerk

15/03/2013 14:52:47
Quote Anchor link
Das is dus ook mijn vraag hoe komt het dat er iemand anders zijn email adres daar staat?
En ja ik gebruik mijn facebook om contact te houden met klanten van mijn bedrijf .
Facebook zitten namelijk veel van mijn Amerikaanse klanten zo doende het contact.

Maar ik denk dus dat ik facebook maar contact met een copy van mijn id, kijken of ik daar mee verder kom.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/03/2013 14:54:50
Quote Anchor link
Robert, lees het antwoord van Reshad.

Neem contact op met Facebook en leg de situatie uit. Als het inderdaad jouw account is, dan kunnen zij jouw wachtwoord resetten.

Met vragen hoe je wachtwoorden van externe partijen kunt ontcijferen kun je op dit forum niet terecht.
 
- Mark -

- Mark -

15/03/2013 14:56:28
Quote Anchor link
Heb je niet toevallig perongelijk het wachtwoord van iemand anders zijn account gereset met dezelfde of gelijkende naam dan?

Hopelijk kunnen ze je helpen maar ik heb zo mijn twijfels.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

15/03/2013 15:36:48
Quote Anchor link
Sorry maar ik geloof je verhaal niet. Contact met je klanten van je bedrijf uit Amerika met facebook?

Als je een eigen bedrijf hebt maak je nogal wat typfouten en spellingsfouten.
Als je klanten hebt, onderhoud je geen contact via facebook (dat is gewoon heel erg onprofessioneel)
Voor zover ik weet kun je niet van emailadres veranderen bij facebook. Ook omdat ik altijd met mijn emailadres inlog.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.