Hulp Bij °PHP°

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Jonathan

Jonathan

09/01/2006 21:23:00
Quote Anchor link
Hey ...
ik zoek mensen die mij willen helpen bij mijn rpg game... EN nee geen criminals!! ik ben anti criminals... ik ben van nul begonnen.. maar heb niet veel tijd meer en het duurt te lang voor hij af is.. en ik kan geen members krijgen hierdoor... men site loopt dus ver op een eind zo :(... ik vraag dus hulp... mensen die vindingrijke idees... scripts... of hulp hebben... dank je!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 14:21:43
 
Hipska BE

Hipska BE

09/01/2006 21:27:00
Quote Anchor link
uh ... jah, wat heb je al en waarover gaat je game?

jij zoekt scripts, kijk dan ms eens bij de scripts hier ;-)
 
Jonathan

Jonathan

09/01/2006 22:43:00
Quote Anchor link
men game gaat over de maffia wereld...
ik zoek niet echt scripts... maar eerder inspiratie... iets uniek voor mijn game... en dont worry geen enkel script komt van criminals want criminals staat gelijk met bug ;)

edit:
-----

Wel ook heb ik al:
- ledensysteem met profiel enzo...
- berihtsysteem...
- aanvallen...
- bank...

Wat nog komt:
- winkel...
- kogelfabriek...
- iemand uitschakelen...
- iemand ziek maken...

en nu zou ik nog wat idees willen... dank je ;)
--------------------------------------------------------
Gewijzigd op 09/01/2006 22:49:00 door Jonathan
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/01/2006 22:56:00
Quote Anchor link
Euh, je wilt wel een criminals maken? Tjah.. daar zijn er al vrij veel van.. :S
 
Jonathan

Jonathan

09/01/2006 22:57:00
Quote Anchor link
Komaan Jongens En Meisjes....
Laat je maar eens goed gaan... HET MAG HOOR
;-) :-)
 
Jonathan

Jonathan

09/01/2006 22:58:00
Quote Anchor link
Robert:
Euh, je wilt wel een criminals maken? Tjah.. daar zijn er al vrij veel van.. :S


nee geen criminals :s... ik heb al een deel ... ik haat criminals zoals ik al zei... criminals is een bug... ik maak een rpg geen bug...
en ik vraag me af wat jullie vinden dat op zoiets moet opkomen...
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

09/01/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Jonathan:
Komaan Jongens En Meisjes....
Laat je maar eens goed gaan... HET MAG HOOR
;-) :-)

Wat is nou precies je bedoeling met deze post?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

09/01/2006 23:35:00
Quote Anchor link
Jonathan:
men game gaat over de maffia wereld...
ik zoek niet echt scripts... maar eerder inspiratie... iets uniek voor mijn game... en dont worry geen enkel script komt van criminals want criminals staat gelijk met bug ;)

edit:
-----

Wel ook heb ik al:
- ledensysteem met profiel enzo...
- berihtsysteem...
- aanvallen...
- bank...

Wat nog komt:
- winkel...
- kogelfabriek...
- iemand uitschakelen...
- iemand ziek maken...

en nu zou ik nog wat idees willen... dank je ;)
--------------------------------------------------------


Tjah, ik kan hier echt niets anders van maken dan dat het een criminal wordt.. Hoe wou je er een RPG van maken dan? dat is een criminal namelijk ook! een text-based rpg.
En met de kogelfabriek, iemand doden of ziekmaken lijkt het mij TE veel op een criminal.. (tjah, je noemt het een RPG, maar verder)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

09/01/2006 23:50:00
Quote Anchor link
Maffia is gaar als onderwerp, kies dan iets wat 'iets' minder gebruikt word (alhoewel dit type games zoiezo wel uitgemolken is).

Ik schud eventjes wat uit mijn mauw...

Maak een 'onderzeeér'-rpg. Dat je een vloot op moet bouwen, basissen kan opbouwen voor het onderhouden van je floot (leuk met coordinaten), missies, je vloot opweg sturen, andere tegenkomen of juist handelsroutes tegenkomen.

Je zou iets leuks randoms kunnen maken, bijv.... je kan er voor kiezen om je vloot weg te sturen naar een bepaald coordinaat. Als iemand anders naar hetzelfde coordinaat gaat is het vechten, en afhankelijk van wat je verstuurd heb kan je winnen of verliezen. Schepen overnemen die zich overgegeven hebben etc.

Maar je kan ook naar een coordinaat gaan waar toevallig een handelsvloot voorbij komt = cash.

Ik kan duizend, zoniet honderd van zulk soort 'iets meer intressantere' onderwerpen verzinnen. Echter moet jij bedenken waarom je dit wilt maken...

* wil je er snel geld mee verdienen? Stop er dan nu mee, je kan er nog geen droog brood uithalen.
* wil je er veel van leren? Prima project, wellicht zijn er meer die er hetzelfde over denken.

etc.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/01/2006 08:57:00
Quote Anchor link
@ Jonathan.

Om even terug te komen op de post van Arjan hierboven ^^.

Quote:
* wil je er snel geld mee verdienen? Stop er dan nu mee, je kan er nog geen droog brood uithalen.


Ik geef hem gelijk hierin, er bestaan al zoveel mafia games.
Gemaakt door goeie programmeurs (Mobstar - Omerta) en er zijn beginnelingen die hetzelfde willen bereiken zonder kennis.

Ik ben zelf ook met een RPG bezig. Ik wil het ook graag op het internet zetten en veel gebruikers krijgen. maar ik hou wel rekening met eventuele problemen waar ik tegenaan loop.
1. Je zult een server moeten hebben die dag en nacht aanstaat voor een RPG. (kost geld)
2. Na loop van tijd zal je meerdere servers aan moeten schaffen omdat anders de laadtijd een minuut per pagina wordt. (kost geld)
(Punt 1 en 2 kan je ook nog uitbesteden aan een hosting bedrijf) maar blijft geld kosten.

En ik kan zo nog wel meer redenen bedenken, maar ik denk dat mijn verhaal wel duidelijk is
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

10/01/2006 10:46:00
Quote Anchor link
Yeppers in mijn belevenis als volgt:

leer eerst de basis van PHP en ga dan pas verder om nog maar te zwijgen over geld verdienen...

M.a.w. eerst leren kruipen voordat je aan rennen begint :-)
 
Jonathan

Jonathan

10/01/2006 19:57:00
Quote Anchor link
heum... dank je voor de posts en voor de (voor somigen dan) ideenen... en lissy.. ik ben kruipen al lang voorbij :).. laten we stellen... ik zit in de loopfase... ren fase lukt niet echt want ik blijf vallen over domme foute...
en ik wil hiermee een sterke basis opbouwen gewoon... niet geld... (natuurlijk inkomsten zijn altyd leuk...) ... en... laten we dan maar een interesantere vraag stellen... wie heeft er een goed project voor een goede text-based-rpg-game?....
 
Steff   an

Steff an

10/01/2006 20:35:00
Quote Anchor link
Quote:
Het zit zo...
Ik upload mijn afbeeldingen...
alles gaat in mijn database ook zoals gewenst.. dus naam extensie nummer en wie deze heeft geupload... alles ok...
maar nu vraag ik mij af... hoe kan ik iedere member zijn eigen plaatjes laten zien?...
thnx voor de hulp mannen (en vrouwen?)

Quote:
heum... dank je voor de posts en voor de (voor somigen dan) ideenen... en lissy.. ik ben kruipen al lang voorbij :).. laten we stellen... ik zit in de loopfase... ren fase lukt niet echt want ik blijf vallen over domme foute...
en ik wil hiermee een sterke basis opbouwen gewoon... niet geld... (natuurlijk inkomsten zijn altyd leuk...) ... en... laten we dan maar een interesantere vraag stellen... wie heeft er een goed project voor een goede text-based-rpg-game?....

Quote:
Hey ...
ik zoek mensen die mij willen helpen bij mijn rpg game... EN nee geen criminals!! ik ben anti criminals... ik ben van nul begonnen.. maar heb niet veel tijd meer en het duurt te lang voor hij af is.. en ik kan geen members krijgen hierdoor... men site loopt dus ver op een eind zo :(... ik vraag dus hulp... mensen die vindingrijke idees... scripts... of hulp hebben... dank je!

Quote:
hehe hierover heb ik iets grappigs...
een kerel had dit op zen site geplaatst (zon copyright)... iemand nam iets over op zijn site...
die eigenaar heeft dankzij de "dief" zijn ip zijn adres opgezocht... daarna is ie gewoon bij hem thuis geweest en die een rammeling gegeven... vind het best wel zielig... en het was iemand van NL.... dusja... best raar die gozer... en by the way.. php is gratis voor iedereen... maar soms zie je debiele mensen toch scripts VERKOPEN... daar krijg ik het van :s...

Anders hou je eens op met al die .............(punt) En leer eens hoofdletters gebruiken wanneer dat moet.
Ik vind irritant lezen en moet je vraag/reactie meerdere keren lezen voordat ik het snap.

ps. Komt dit door het MSN tijdperk?
Gewijzigd op 10/01/2006 20:42:00 door Steff an
 
Jonathan

Jonathan

10/01/2006 20:47:00
Quote Anchor link
Was niet mijn bedoeling(of tochzonder het te besefe). Bij deze ben ik gewaarschuwd en ga ik vanaf nu ook men hoofdletters gebruiken. En is niet door msn tijdperk is om wat lege plaats op te vullen. Maar goed genoeg over men puntjes. Heb jij soms een leuk concept voor en TBR-game?
 
Steff   an

Steff an

10/01/2006 20:52:00
Quote Anchor link
Ik ben ooit wat begonnen net als wat Arjan zei, maar dan meer in de middeleeuwen. Met schepen, zeerovers, handelen, oorlog voeren enz. Dit project heb ik nooit afgemaakt en ik weet niet eens meer of ik dit nog wel heb.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/01/2006 20:53:00
Quote Anchor link
Tjah, een idee ervoor is om bijvoorbeeld over een heel andere boeg te gaan dan de gemiddelde TBR-game. De meesten gaan of over het managen van iets (hotel, voetbal, winkel) of over criminaliteit. Dus als je met echt iets origineels komt, geef ik je wel kans dat je hulpp van iemand kan krijgen. (heb k zelf geen tijd voor)
Maar je zal ECHT met iets nieuws moeten komen.
 
Steff   an

Steff an

10/01/2006 20:55:00
Quote Anchor link
Quote:
hotel, voetbal, winkel


Ik denk dat Hattrick wel een van de grootste spellen is. Die hebben meer dan 700.000 teammanagers.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/01/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Klopt.. speel het zelf ook.. maar is wel leuk als je dan bekenden hebt die dat ook spelen.. (alleen niet als je ze in moet halen omdat ze een paar klassen hoger zitten)
 
Jonathan

Jonathan

10/01/2006 21:11:00
Quote Anchor link
Wat denken julie hiervan? (En nu hopen dat men idee niet gestolen word :-D)
Je hebt keuze tussen twee kanten Black of White.
Jij bent een persoon die moet overleven in een magisch land ofzo.
Je moet eten. Je moet een familie oprichten. Je kan een eigen dorpje bouwen. Later kan je legers aanmaken. Dan kan je een ander dorpje aanvallen. Of je kan gewoon bij een dorpje aansluiten. Maar dan zeer uitgebreid. Of niet?

En Robert zei:
Tjah, een idee ervoor is om bijvoorbeeld over een heel andere boeg te gaan dan de gemiddelde TBR-game.

En ik stel hierop een vraag:
Wat zou jij mij dan aanraden? Geen TBR-game?
En dan maar totaal iets anders beginnen?
 
Jonathan

Jonathan

10/01/2006 22:28:00
Quote Anchor link
Niemand?
Ik weet eigenlijk niet echt wat voor een site te maken.
Ik zoek iets leuks om te maken. Waarbij mensen zich kunnen aanmelden enzo. Waar een echt gebeuren rond is.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

10/01/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Nou, misschien grafisch ook wat moois doen ofzo.. (wel zorgen dat het niet TE veel van je servercapaciteit inneemt dan).
Tjah, dat van Black and White is al een begin. Tuurlijk een TBR kan wel, maar dan een origineel onderwerp. Iets met black en white kan je wel doen.

En als je hierop doorgaat:
- Maak een afbeelding van een dorpje in verschillende staten
- Maak ook plaatjes van de "soldaten"
- Probeer rekening te houden met verschillende resources (voedsel, drinken, steen, hout, goud, metaal, etc)

op zo'n manier blijf je wel origineel :)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.