Hulp gezocht !!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

16/12/2012 20:41:46
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik zoek iemand die mij kan helpen om op mijn site een linkpartnersysteem te plaatsen

het gaat om de volgende website : http://nustarten.juplo.com

Ik wil graag onder linkpartners een systeem , dat als je een link toevoegt tegen betaling
dat hij dan direct op de homepagina geplaatst word.

is dit mogelijk ? en zoja wil iemand mij hierbij alstublieft helpen ?

Groetjes Simone
P.s mijn budget is ongeveer 10 euro :(
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:12:45
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

16/12/2012 20:49:20
Quote Anchor link
De titel van je topic zegt niets.
Je stelt (bijna) dezelfde vraag op http://www.pfz.nl/forum/topic/8878-linkpartner-systeem-opzetten/ en ook eerder hier: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/link-in-categorie-toevoegen-/88169/

Heb het idee dat je voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten. Afgaande op eerdere topics heb je 1 (of meer) scripts gekocht. Die blijken (sterk) verouderd. Voor euro 10 zullen er maar weinig zijn die een compleet scipt zullen maken. Gezien het betalingsaspect komt er in ieder geval het nodige bij kijken t.a.v. beveiliging.

Als je een serieuze website wilt opzetten, zou ik sowieso kiezen voor een echte domeinnaam en niet wat je nu lijkt te hebben (subdomein). Maar ook een domeinnaam + hosting kost geld.
- Aar - op 03/12/2012 15:00:11:
Als je iets goeds op wilt zetten zul je er ook in moeten investeren... ;-)
Uit 1 van je eerdere topics. Investeren: in tijd en/of geld.
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

16/12/2012 20:49:48
Quote Anchor link
Jaa dit,is te doen met php en mysql maak je gewoon categorieen

en daar in laad je alle links inserte met een form
 

16/12/2012 20:53:46
Quote Anchor link
@obelix, ik heb een betaalde hosting, en domeinnaam maar ik wil eerst het script helemaal werkend hebben voor ik hem daarop zet. @ en dit script was niet goedkoop dus ook daar ligt het niet aan. Verouderd hij is van 2012 dus dat valt denk ik wel mee.
Maar goed, je wilt me dus niet helpen geen probleem hoor maar je kan niet zomaar iets zeggen zonder iets van mijn achtergrond te weten.

Nick wil je mij opnieuw toevoegen aan de msn, heb je een pm gestuurd :)
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

16/12/2012 21:04:28
Quote Anchor link
Simone Netten op 16/12/2012 20:53:46:
maar je kan niet zomaar iets zeggen zonder iets van mijn achtergrond te weten.

Ik ken idd je achtergrond niet, maar heb een aantal vragen van je hier voorbij zien komen. Heb het script op PFZ gezien (en dat lijkt volgens mij gekoppeld aan dezelfde vraag). Hoop dan ook niet dat het dat script is waar je veel voor betaald hebt.

Ik mis in de reactie van Nicky iets over het verwerken van betalingen.
Wens jou en hem er veel succes mee.
 

16/12/2012 21:13:30
Quote Anchor link
Dankjewel, maar het script op pfz ? wat is dat ? dus nee hij komt daar zowieso niet vandaan
 
Nick van der heijden

nick van der heijden

16/12/2012 21:14:34
Quote Anchor link
@obelix,klopt zei alleen dat je het zo kan doen en dan een betaal,ding er tussen doen maar dat lijkt me logiesch
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2012 21:18:07
Quote Anchor link
Je wilt veel scripts proberen, maar waarom ga je niet zelf leren programmeren?

Toevoeging op 16/12/2012 21:18:43:

Vraag ik me af.....
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/12/2012 21:28:30
Quote Anchor link
@- Aar - Mevrouw lanceert het ene idee na de andere, dat terwijl programmeer kennis 0,0 droppie is. Iemand gooit geen tijd en geld in iets dat niet naar wensen gaat werken maar verwacht er iets van terug. Misschien denkt ze dat ze rijk hierdoor gaat worden ofzo... Maarja, wie niet leren wil komt niet vaak echt ver...
 

16/12/2012 21:43:02
Quote Anchor link
Pfffffff ik snap niet waarom iedereen zoveel commmentaar geeft.

Ik heb al eerder uitgelegt dat ik dat wel wilde leren, maar het gewoon niet kon.
Ik stel hier gewoon een simpele vraag, en HET is aan jullie de keus of je me wel of niet wilt helpen.
Commentaar over wat ik wel of niet moet doen, of denken "dat ik hier rijk van wil worden "zonder dat je me verder persoonlijk kent zit ik echt niet op te wachten !!

Dit forum is er toch voor om hulp te vragen, niet om AFGEZEIKT TE WORDEN :@

Dus graag hulp of schrijf gewoon niks.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/12/2012 21:45:44
Quote Anchor link
Simone Netten op 16/12/2012 21:43:02:
Pfffffff ik snap niet waarom iedereen zoveel commmentaar geeft.

Ik heb al eerder uitgelegt dat ik dat wel wilde leren, maar het gewoon niet kon.


Daarom heet het ook leren. Als je het niet wilt leren is het niks voor je? Heb je hier überhaupt plezier in? Vind je het leuk om zoiets te maken? Als je dit niet wilt leren heb je er ook geen plezier in. Mensen die dit niet leuk vinden geven het nooit de kans om het te leren. Dit denk ik dus ook in jouw geval.
 

16/12/2012 21:50:00
Quote Anchor link
Nou ik vind het wel leuk, en ik had het ook graag willen leren, maar helaas is dat niet voor mij weg gelegt.
Ik kan veel dingen zelf, de pagina's aanpassen, style, midden ,links,rechts enz dat zijn gewoon de basis dingen die ik weet, maar ik hoop iedere keer dat iemand mij wil helpen om een linkpartnersysteem in te bouwen, maar blijkbaar vind iedereen dat teveel moeite en zegt dus steeds weer "leer php ", maar wat als dat niet kan ?????
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/12/2012 21:52:31
Quote Anchor link
Als wij je nu helpen met een linkensysteem kom je volgende week weer voor iets anders. Dit is zo simpel. Ik had de basis van PHP binnen 4 weken in de vingers. Iedereen kan leren. Of iemand WIL leren is de vraag. Wat kun je niet leren van PHP dan? Waar loop je stuk? Dit forum is om daar juist vragen over te stellen. Hoe kun je dit leuk vinden als je niet eens weet wat je doet?
 

16/12/2012 21:56:39
Quote Anchor link
Nou dat is eigenlijk niet de bedoeling om volgende week weer met iets anders te komen.
Ik heb idd al veel geprobeerd maar dat heeft puur met prive omstandigheden te maken.
Ik wil inderdaad iets bijverdienen en heb meer dan mijn best gedaan om php te leren ( begrijpen)
maar de basis gaat me nu redelijk goed af, gewoon de standaard dingen, maar een heel link systeem aanleggen is niet echt simpel toch ? Maar goed nogmaals ik heb veel op google gezocht hoe ik dit kan doen, ik heb alles hier op mijn computer staan, ik kan alleen niet vinden wat ik precies aan moeten passen om het te laten werken en hoe ik mijn db aan moet passen.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

16/12/2012 22:03:54
Quote Anchor link
Veel mensen denken dat een site lanceren geld gaat opleveren. Om je even snel uit de droom te helpen, dat gebeurt niet zomaar. Je hebt daar een heleboel kennis voor nodig, kennis die jij weigert te leren. Iedereen die moeite doet kan PHP leren.

Even ter verduidelijking:
Quote:
16/12/2012 Hulp gezocht !!
16/12/2012 Betaalsysteem
16/12/2012 Link in categorie toevoegen ?
07/12/2012 Gezocht DB bel en win script
03/12/2012 Gezocht iemand die wil helpen


In al deze topics vraag je om kant en klare code/antwoorden. Nergens staat ook maar een stukje eigen initiatief om zelf iets aan te pakken. Sommige topics stel je een vraag, antwoord er iemand op en daar stopt het. Niet eens een reactie terug. Je hebt 1 topic zelfs 3 keer geplaatst.
 
Wouter J

Wouter J

16/12/2012 22:07:12
Quote Anchor link
Simone, begrijp ons niet verkeerd. We zijn hier niet om het mensen moeilijk te maken of om mensen zoals jou af te zeiken. Het enige wat er gebeurd is dat mensen internet als iets 'virtueels', iets 'niet echt', zien. Hierdoor gaan ze dingen vragen voor heel weinig geld. Nu is dat niet erg als het alleen om een hobby gaat, alleen helaas voor mensen zoals jij moeten sommige mensen er ook nog voor werken. Als iemand nu een gratis scriptje voor je gaat maken waar je eigenlijk 100 euro voor zou moeten betalen is dat niet eerlijk. Dan moeten wij onze prijzen naar beneden halen, waardoor we op de minimum loon moeten gaan zitten. Als dit nog vaker gebeurd wordt de markt gewoon overgenomen door deze gratis developers en kunnen wij opzoek gaan naar ander werk.

Als jij een loodgieter belt om een douche te installeren ga je ook niet vragen of hij dat voor 10 euro wilt doen, zo doe je dat op het internet ook niet.
 

16/12/2012 22:14:53
Quote Anchor link
Ik vind 10 euro niet echt weinig voor alleen een uitleg hoe ik het systeem zelf moet plaatsen.
Maar goed we hebben niet allemaal geld, ooit aan het feit gedacht dat ik juist iets wil verdienen omdat ik het nodig heb ????

16/12/2012 Hulp gezocht !!
16/12/2012 Betaalsysteem
16/12/2012 Link in categorie toevoegen ?
07/12/2012 Gezocht DB bel en win script
03/12/2012 Gezocht iemand die wil helpen

Weet je waarom ik steeds een nieuw topic plaats ? Puur in de hoop dat iemand mij gewoon wil helpen omdat die persoon dat zelf wil, en niet iedereen wil of hoeft er rijk van te worden.
Gratis link plaatsen zou al goed genoeg zijn, maar zelfs daarmee willen mensen je niet helpen.
Bel en Win script was niet veilig genoeg. Maar goed, ik ga hierover niet verder discusieren want dat heeft geen zin, want niemand weet wat mijn drijfveer is om "IETS "voor mekaar te krijgen.
7 dagen in de week een man die werkt, nooit thuis is voor zijn gezin :( hoe denken jullie dat dat is ?
Een huis moeten verkopen met verlies nadat je 29 maanden twee hypotheken hebt gehad ?
Denk daar maar eens over na, denk je maar eens in dat je in mijn schoenen staat, wil jij dan niet iets verdienen al is het alleen maar zodat je man in de weekenden thuis kan zijn bij zijn kinderen ?

Simone
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/12/2012 22:56:31
Quote Anchor link
Als geld verdienen zo belangrijk voor jouw lijkt te zijn, als je een succes wilt hebben met een website, dan zul je daarin moeten investeren. Met een tientje voor een goedkoop script van een onbetrouwbare site schiet je niks op. Plus dat je ook nog in promotie moet investeren, en goede hosting, en veel moet neertellen voor een goed script, als je het zelf niet kan (daarbij zijn bedragen van 35 euro per uur geen uitzondering)

Als je geld wilt verdienen op makkelijke wijze, dan kan je beter in een andere richting opzoeken, dan in de webwereld. Je kan beter bij diverse (overheid)instanties terecht.... Maar ook hier geldt vaak, je moet er wel wat voor terug doen, je krijgt het niet zomaar ;-)

En ja, we willen je graag helpen, maar ik merk dat we weinig van jouw inzet terug zien, en dat staat ons ook tegen het zere been. Steeds kom je met vragen over andere scripts aan, maar je doet naar mijn idee weinig tot geen moeite om zelf eens een oplossing te zoeken, en gebruikt PHPhulp direct als vraagbaak. Niks mis mee, maar voor ons wordt het wel vervelend als het keer op keer gebeurt en wij er niks voor terug krijgen.

Wat houdt je nou tegen om zelf eens PHP te leren? Je doet wel de moeite om scripts te downloaden en te installeren, maar waarom dan niet leren te programmeren. Na verloop van tijd, als je er voldoende ervaring in hebt (kost wel heel veel tijd), dan kan je e.v.t. zelf wel een bedrijfje mee oprichten.

Ik hoop dat je het positief opvat, en er eens goed over nadenkt. Ik bedoel het zeker niet negatief.
Gewijzigd op 16/12/2012 23:24:01 door - Ariën -
 
Chris -

Chris -

17/12/2012 05:14:58
Quote Anchor link
Simone, de economische crisis treft ons allemaal. Als je "snel" iets wilt, kun je twee dingen doen.

1) Je kan de moeite nemen om een aantal uur in de week te leren. Dat kan hier, er zijn genoeg handleidingen en uitleg te vinden en wanneer je met iets _concreets_ vast loopt kunnen we je zeker helpen.

2) Je kan iemand betalen om het te laten doen.

Het kan wat bot over komen, maar zo bedoel ik het zeker niet. Afgaande op de andere reacties en jouw vorige topics, kun je ook nog een derde mogelijkheid voor ogen houden.

Stel voor jezelf een concreet, haalbaar plan van aanpak op waarin je aan jezelf (en mogelijk anderen) uitlegt wat je nu precies wilt maken en bereiken. Je springt van de hak op de tak, maar er zit geen duidelijk plan achter. Het doel is duidelijk, wat extra geld op de rekening om de druk eraf te halen. Iets wat we allemaal goed kunnen gebruiken.

Als je echt omzet wil gaan draaien, zul je met een simpel subdomein op een gratis hosting en een linkpartner systeem nergens komen. Je subdomein heeft totaal geen toegevoegde waarde om links op te plaatsen. Lees je een beetje in over SEO; Search Engine Optimalisation. Dan zul je lezen dat het idee leuk is, maar geen toegevoegde waarde heeft. Het is niet om je af te schrikken, maar juist om je aan te moedigen. Ga juist wat breder dan enkel PHP/MySQL en leer hoe het op het internet écht werkt. Dan zul je, beetje bij beetje, omzet gaan binnenhalen.

Nogmaals, je staat vrij om dingen te vragen. Daar is het forum voor. Maar doe jezelf een plezier en overweeg om het anders aan te pakken.

Vriendelijke groet,
Chris
 
Albert de Wit

Albert de Wit

17/12/2012 08:49:10
Quote Anchor link
Simone, van het internet word niemand rijk tenzij je oprichter bent van youtube/facebook/twitter/etc... maar oprichters van zulke gigantisch succesvolle sites zijn ergens begonnen met programmeren. En zelfs mensen die goed kunnen programmeren worden heus niet rijk van het internet. Als rijk worden je enige doel is stop er dan direct maar mee want dat is geen drijfveer genoeg om dit te leren. Je hebt er geen plezier in, je wilt niet de moeite nemen om het te leren en je blijft maar terug komen voor hulp van ons. Als je niet de moeite neemt om het te leren, vraag dan niet verder om hulp. Dit forum is er niet om kant en klare antwoorden voor (bijna) niets weg te geven. Dit forum is meer om iemand te helpen met programmeren (in dit geval scripten?). Denk je dat als je een 10 euro investering maakt in een linkensysteem dat je er meer voor terug krijgt?
 
Wouter J

Wouter J

17/12/2012 09:17:40
Quote Anchor link
Kijk simone, jij wilt nu in feite een bedrijf oprichten om wat extra geld te verdienen. Niks mis mee, maar als je economie hebt gevolgd dat weet je vast wel dat elk bedrijf als hij begint de zogenaamde opstartkosten heeft, een domeinnaam, de kosten voor het script, ect. Als je dan je bedrijf lang genoeg houdt zal je zien dat je op gegeven moment de kosten eruit hebt en winst gaat maken.

Een bedrijf die winst maakt moet wel een succes worden, en als ik eerlijk ben vindt ik dat nog van geen van jou ideeën. Het is leuk, maar er zijn al 1000 van die websites. Wat gaat jou website dan anders maken dan die 999 anderen? Om succes te hebben moet je een uniek idee hebben en je gaan verdiepen in marketing (wat ook weer geld kost).

Je kan niks in deze wereld zonder geld, of maar met 10 euro. Wij moeten ook leven, natuurlijk is het allemaal erg zielig dat je moeite hebt met rondkomen, alleen het jammere voor jou is dat wij ook moeten rondkomen in deze tijd van crisis. Met zo'n scriptje ben je toch gauw 5 uurtjes bezig 5 x 5.30 = 26.5 euro en dan werken we op de minimale loon voor 23 jaar en ouder. Daarbij komt nog dat wij niet op de minimum loon werken en dat wij ook kosten hebben moeten maken om een webdevelop bedrijfje te starten en wij dus ook nog winst moeten hebben.
Gewijzigd op 17/12/2012 09:18:24 door Wouter J
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.