Hulp gezocht bij game project: " Monster wars "

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

The Don

The Don

18/12/2004 19:22:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een game die " Monster wars " gaat heten. Het word een rpg game, gemaakt met sprites en 2D het word gemaakt met meerdere programmertalen onder andere JAVA en PHP. De eerste sprites, beelden en filmpjes komen er snel aan. Ik zoek nu mensen die mee zouden willen helpen. Jammer genoeg kan je geen geld verwachten tenzij er wat aan de game verdiend word. De game komt op een site te staan. Je moet de volgende dingen onder de knie hebben, maar dat hangt ook af wat voor taak je krijgt bij de game, hier even op een rij:

TEKENEN & SCHETSEN

Je moet goed kunnen teken op papier zowel op de computer je moet ervaring hebben met programma's als photoshop, flash etc.


ANIMEREN & FILMPJES MAKEN

Hier moet je goed kunnen animeren en ook bepaalde programma's onder de knie hebben.


PROGRAMMEREN

PHP & MYSQL
JAVA
(en nog een programmeertaal)


SITE

Als je aan de site van de game wil werken moet je aardig wat simpels kunnen:

(X/D)HTML
PHP & mysql
javascript

Er is nog weinig info er werken all 7 mensen aan win je helpen mail dan naar: [email protected]. Binnenkort meer.
Gewijzigd op 19/12/2004 13:06:00 door The Don
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 18:27:08
 
Jorik

Jorik

18/12/2004 20:13:00
Quote Anchor link
Als je op enter drukt gaat je post niet in.
Als je nog niet klaar was druk je op de Afbeelding icoontje :)
 
The Don

The Don

18/12/2004 20:15:00
Quote Anchor link
Oké goed dat je het zegt zal ik onhouden maar het kan ook zijn dat ik perongeluk op verstuur klikte. Ik ben hier namelijk nieuw. Maar geen commentaar...
 
The Don

The Don

19/12/2004 09:14:00
Quote Anchor link
http://img137.exs.cx/my.php?loc=img137&image=sprite7bv.png

Dit zijn sprites die we tot nu toe hebben ze moeten alleen nog worden uitgesneden.
Aan de characters, de filmpjes zijn we hard bezig.
We werken ook nog heel hard aan het verhaal. Dit is wat we nog zover hebben:

Het spel gaat over een jongen die zijn dorp moet redden van de dark monsters. Ze zijn onoverwinnelijk en kunnen alleen worden verslagen met de magician sword. Die hebben de light monsters. Tussen de dark en de light monsters zit een verband. De lightmonsters zijn de scheppers van de wereld waar het spel zich afspeelt (nog geen naam). Maar de dark monsters vielen in de volcano of death ze overleefden
het maar werden dark. Het taak van het jongetje is om te lightmonsters te vinden en te vragen naar de magician sword.


We zijn nu 2 dagen bezig geweest aan alles wat we zover hebben.
 
The Don

The Don

19/12/2004 09:51:00
Quote Anchor link
Het verhaal is best wel lijp. Maar goed we hebben geen story writers dus moest ik het maar schrijven.
Binnenkort komt er nog veel meer. en sorry voor de triple post...
 
Mitch X

Mitch X

19/12/2004 11:49:00
Quote Anchor link
Story writers, kewl ;)

Suc6 met je spelletje :)
 
The Don

The Don

19/12/2004 13:04:00
Quote Anchor link
Bedankt mitch. Maar ik vraag hier eigenlijk om jullie mening te geven over alles en of iemand aan het project zou willen werken. Maar nu gaat alles nog heel goed en ik we hebben all 2 sprites erbij. Met WE spreek ik namens iedereen die mee werkt aan het project.
 
Mitch X

Mitch X

19/12/2004 13:12:00
Quote Anchor link
Wordt het trouwens Engels of Nederlands, lijkt me ook belangrijk om te vermelden?
 
The Don

The Don

19/12/2004 13:24:00
Quote Anchor link
Goeie vraag de orignele versie is gewoon engels, maar als alles netjes verloopt en het af is word het vertaalt naar nederlands en nog wat talen bijvoorbeeld hongaars.
 
Han eev

Han eev

19/12/2004 15:15:00
Quote Anchor link
hongaars??
dan kan je toch beter een internationale taal kiezen??
 
The Don

The Don

19/12/2004 16:56:00
Quote Anchor link
maar ik kan alleen maar: engels, nederlands, arabisch, hongaars. arabisch is wel een heel bekende taal maar weinig mensen spelen een game in het arabisch...
 
The Don

The Don

19/12/2004 18:17:00
Quote Anchor link
Maar als iemand goed frans of duits kan uit het team dan word het ook vertaald naar die taal. Het word echt een serieus, expert, pro project.
Nog wat info is: het word een online-game en een rpg.
Gewijzigd op 19/12/2004 19:05:00 door The Don
 
The Don

The Don

20/12/2004 07:59:00
Quote Anchor link
We hebben er nu een nieuw iemand bij dankzij deze topic. Verder zijn er meerdere sprites gemaakt en is de eerste character all af.

http://img97.exs.cx/my.php?loc=img97&image=sprites3oe.png

deze plaatjes hebben we tot nu toe all (de link) . 3 dagen zijn all voorbij we hebben al 8 mensen.
We zijn nu aan het uitzoeken hoe de battlesysteem in elk kaar ziet (het hele lol van een rpg hangt daar van af :P)
 
The Don

The Don

20/12/2004 21:52:00
Quote Anchor link
Zijn er vragen of vrijwillegers?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.