hulp met php site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

06/01/2010 13:16:00
Quote Anchor link
Beste,

Zou dit tegen de regels zijn? oei oei... merk het wel.

Ik vind het geklungel en gedoe van de websites waar ik op zit nogal zat.
Ik stel dus voor, dat we een eigen website bouwen, waar we gezellig hulp op kunnen bieden. Een lekkere site, die goed geregeld is, overzichtelijk *en in godsnaam, wat sneller zou ook geen kwaad kunnen*. Maar ik ga hier geen moeite en tijd insteken, als niemand dit wilt. De vraag is dus, Wie stemt er voor een nieuwe 'community'.

Ik wel :)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 19:19:38
 
Niels K

Niels K

06/01/2010 13:27:00
Quote Anchor link
Haha,
 
Hipska BE

Hipska BE

06/01/2010 13:35:00
Quote Anchor link
Je verspeelt je tijd, er zijn al verschillende community's in opbouw van leden van phphulp die het beleid (welk?) van hier meer dan zat zijn.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

06/01/2010 13:41:00
Quote Anchor link
helemaal mee eens, maar deze schieten maar wat in het rond. Ik heb het over een selecte groep, van phphulp zelf, die dit gaan bouwen. Een beetje organisatie ipv maar wat doen.
 
Kevin Stoove

Kevin Stoove

06/01/2010 13:43:00
Quote Anchor link
Whehehe ach niemand kan het topic verwijderen of Wesley bannen momenteel dus LB.

Maar goed, ik heb totaal geen problemen met de snelheid van PHPHulp. Ook word ik altijd zeer goed geholpen door de gebruikers hier. Qua beleid... ach ik vind het wel meevallen hier allemaal.

En er zijn wel dingen die ik zelf anders zou doen, qua uiterlijk, opties, regels, etcetera. Maarja dat heb je bij elke community wel. Indien je er één start zal ik zeker komen kijken hoe het er is. Ik ben lid van meer communities (phphulp, phpfreaks, webmasters.be, en nog wat anderen). Echter is phphulp momenteel degene waar ik het meeste op zit. Ben benieuwd of dat na de nieuwe site ook nog zo is.

Indien je hulp wilt verder ben ik uiteraard altijd bereid om te helpen.
 
Niels K

Niels K

06/01/2010 13:55:00
Quote Anchor link
ik ook wel.. maar ik vind phphulp best werken tot nu toe
 
Mr.Moe

Mr.Moe

06/01/2010 14:11:00
Quote Anchor link
@Wesley: Dat word wel eens stoken genoemd, wat je nu doet. Nog wat meer mensen opzetten tegen Bas. Ok je hebt gelijk over het feit dat de vernieuwing te lang op zich laat wachten, maar over het algemeen heb je het hier zo slecht toch niet. Je wordt goed geholpen en je kan veel terug vinden op deze community site. Misschien moet je eerst even wachten op de nieuwe site, valt deze tegen dan kan je het in ieder geval nog eens proberen.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

06/01/2010 14:17:00
Quote Anchor link
@Mr.Moe: Je hebt gelijk. Ik zal geduld hebben. En begrijp me niet verkeerd, phphulp is een perfect goede site, de leden zijn goed, en de mods, top werk. Als ik een vraag heb, word ik *meestal* ook gewoon goed geholpen. Alleen de instelling van Bas doet me niet veel op het moment. Daar stoor ik mij dan wel weer een beetje aan. Maar nogmaals, je hebt gelijk. Ik wacht af tot de launch, en geef Bas het v.v.d.t.

Van mij mag hier dan ook wel een slotje op *als dat mogelijk is, ik las net dat dit niet meer mogelijk is o.i.d.*
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door wesley Overdijk
 
Mr.Moe

Mr.Moe

06/01/2010 14:32:00
Quote Anchor link
Ik kan de kritiek die je op Bas hebt wel begrijpen hoor, ik vind zelf ook dat hij zich niet genoeg inspant voor deze community. Maarja wat valt er aan te doen? Niets volgens mij. We kunnen met zijn allen verhuizen van site, doe ik dus niet aan mee, ik vind deze veel beter dan al die andere communities. Neem er gewoon vrede mee dat we bas hier niet vaak zien en wees blij met de mods die we krijgen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.