hulp nodig met een paar puntjes

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels Peeren

Niels Peeren

27/11/2012 12:00:51
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een eigen site maar ik heb een paar kleine probleempjes waar ik niet uit kom. is er iemand die mij even zou kunnen helpen door naar de site te kijken? het liefst even in een privegesprek.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 08:28:26
 
- Marco -

- Marco -

27/11/2012 12:29:12
Quote Anchor link
Ik wil je best wel helpen hoor stuur maar een pm met je skype ofzo? Dan kan ik kijken of ik je kan helpen :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/11/2012 12:33:12
Quote Anchor link
Dit is niet de bedoeling van een forum. Als je vragen of problemen hebt kan je die gerust in dit topic kwijt, zo hebben anderen er ook nog wat aan. Dus ik verzoek je vriendelijk om je problemen het liefste dan ook hier te bespreken en niet achter onze rug om via Skype, MSN whatever.
Gewijzigd op 27/11/2012 12:33:55 door - Ariën -
 
Niels Peeren

Niels Peeren

27/11/2012 12:53:42
Quote Anchor link
okay ik weet niet of het dan in de goeie categorie staat aangezien het met php wordt aangemaakt maar met css is gestyled. als je naar www.serialhacks.com gaat en dan naar de explore world page (username : temp en pass : temp) dan kan je rond navigeren met W,A,S,D en het gaat dus om die pagina. als je daar inzoomt met je browser zie je vanzelf wat er gebeurd. ik weet alleen niet hoe je dit moet oplossen het heeft in de css per blokje deze styling :
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
border-top: 1px solid red;
    border-right: 1px solid black;
    border-bottom: 1px solid black;
    border-left: 1px solid black;
    float:left;
    width:20px;
    height:20px;
    min-width:20px;
    min-height:20px;
    margin:2px;
    background-color:#363636;


en dan die styling met borders voor elke situatie (dat snap je wel als je op de site kijkt).

Toevoeging op 27/11/2012 13:04:39:

ook soms als je loopt met wasd vernieuwd hij de pagina de ene keer wel en de andere keer weer niet. dit is geheel random.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.