Hulp omzetten naar HTML5 / PHP en koppeling DB via pupload

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mike van de Beek

Mike van de Beek

09/10/2018 06:01:22
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik zoek advies en hulp: Jaren een website kunnen onderhouden met mijn minimale kennis van zaken. Ik was er blij mee en een beetje trots op. Helaas door de ontwikkelingen van de tijd en veranderingen van policy is mijn website gaan haperen.

Deze website moet omgezet worden naar HTML5 en de koppeling naar de Database om foto's te Uploaden via pupload moet weer werkend gemaakt worden.

Wie voelt zich geroepen een helpende hand uit te steken. Ik kom helaas niet verder door kennis tekort. Het gaat om de website: mikevandebeek.nl ooit opgestart door de mooie projecten die wij (mijn vrouw en ik) hebben mogen doen door de jaren heen en verder uitgebreid. Niet alle projecten staan er op omdat niet een ieder dit wilde.

Verder jaren in de motorwereld meegedraaid maar door gezondheid dit moeten opgeven. Een pagina bouwen en editten gaat allemaal wel, een script implementeren gaat ook nog. Maar de basis op dit moment is niet goed meer.

Deze website is ooit opgezet door een voormalige kameraad, echter die is zijn eigen weg gegaan en daar heb ik geen contact meer mee al jaren niet. Nu sta ik met de rug tegen de muur.

Ik heb iemand nodig met ruime kennis die mij een handreiking wil doen. De website is ooit twee talig opgezet geweest, maar naar 1 taal is ook wel goed. Tegenwoordig kan met met google translate al een eind komen.

Ik zie uit naar jullie reacties en hulp.
Hartelijke groet,
Mike
Gewijzigd op 09/10/2018 09:16:42 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 02:18:58
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/10/2018 09:16:14
Quote Anchor link
Ik heb dit bericht verhuisd naar het Vacatureforum. Zou je nog even naar de criteria willen kijken?
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/
 
Deep Vyas

Deep Vyas

23/10/2018 14:02:14
Quote Anchor link
Hi Mike,
Greetings!

I can help you to achieve this project, conversion to HTML5 and link Database for photos upload via pupload operational.

Have 10+ years of professional experience and available further to help

Please let me know, if still looking for professional to accomplish

Best Regards
Deep
 
Mike van de beek

Mike van de beek

05/11/2018 08:44:14
Quote Anchor link
Deep Vyas op 23/10/2018 14:02:14:
Hi Mike,
Greetings!

I can help you to achieve this project, conversion to HTML5 and link Database for photos upload via pupload operational.

Have 10+ years of professional experience and available further to help

Please let me know, if still looking for professional to accomplish

Best Regards
Deep




Toevoeging op 05/11/2018 08:48:51:

Hello Deep,

Thanks in the first place for your reaction and sincere excuse for my late response. We have bought our home and are busy renovating. In order not to end up in unnecessary expense, we decided to continue in Wordpress. The entire website will be rebuilt and decorated and that costs a lot of work as you know. What I understand is that google will stop flashing by 2020, which also causes a problem. In any case, many thanks for your reaction so far and if you have any ideas or suggestions, I would like to hear from you. Warm greetings and a nice day. Mike
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/11/2018 09:43:27
Quote Anchor link
Quote:
What I understand is that google will stop flashing by 2020

Wat bedoel je met 'flashing'?
Of bedoel je het nostalgische Flash?
 
Mike van de beek

Mike van de beek

05/11/2018 09:48:15
Quote Anchor link
Sorry, thank you, as they say. I mean FLASH not flashing
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.