Hulp tegen betaling gezocht | Budget= €xx - €xxx

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Matteo Suarez

Matteo Suarez

05/08/2018 22:47:34
Quote Anchor link
Beste,

Ruim 4 jaar maak ik gebruik van verscheidene online platformen op het internet om geïnteresseerden middels Facebook te benaderen voor commerciële doeleinden. Deze personen nemen in de meeste gevallen vrijwillig contact met het betreffende Facebook profiel op. Echter in sommige gevallen weten zij ons niet te bereiken waardoor ik voorheen simpelweg de "avatar" kon selecteren op het betreffende platform, de broncode uitlees, en het bijhorende Facebook profiel er bij te pakken krijg.

Naar mijn mening is het opzoeken van het Facebookprofiel via de broncode niet meer mogelijk vanwege de nieuwe Privacywetgeving. Daar ik redelijk afhankelijk ben van deze informatie ben ik op zoek naar iemand die toch een weg weet te vinden de juiste Facebook profielen welke matcht met de 'avatar'.

Voor meer informatie en nadere uitleg kun je mij contacteren middels een PB of op mailadres: [email protected]

Vanzelfsprekend ben ik bereid te betalen voor de geleverde diensten indien bovenstaande slaagt!
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 19:02:54
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/08/2018 22:56:10
Quote Anchor link
Zo te zien werkt dit truukje niet meer, en ik kan me heel goed voorstellen waarom.
De enige weg lijkt mij een Reversed Search.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.