iBrowser in TinyMCE opent niet in Firefox 3

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan M

Johan M

26/06/2008 13:16:00
Quote Anchor link
Heej allemaal,

Gisteren plaatste ik in de Koffiehoek het onderstaande bericht, maar deze werd niet weergegeven bij de "Laatste forum berichten" en zodoende zijn er nog geen reacties gepost. In eerste instantie wilde ik dit niet in PHP plaatsen, omdat het simpelweg geen PHP-vraag is, maar ik doe het nu toch omdat ik wel graag reacties wil. In ieder geval excuses voor de dubbelpost.


Ik heb in TinyMCE (versie 3, precieze versie weet ik even niet) een poosje geleden de plugin iBrowser (1.3.7) "geïnstalleerd". Dit werkte voorheen goed (persoonlijk vind ik het geen super plugin, gebruik het dan ook zelf niet maar kennissen en klanten van mij wel), maar sinds ik Firefox 3 heb gedownload opent iBrowser niet meer als je op de button in TinyMCE klikt. In Internet Explorer werkt het nog wel, en ook het bestand via de URL plugins/ibrowser/ibrowser.php openen lukt nog gewoon.

Zijn er meer mensen met dit probleem, en weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Alvast bedankt,
grz. Johan.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:59:30
 
- -

- -

26/06/2008 13:58:00
Quote Anchor link
Popupblokker?
 
Johan M

Johan M

26/06/2008 18:44:00
Quote Anchor link
Nee, voor zover ik kan zien niet. Het is een JavaScript-functie geloof ik, en alle andere vensters (gewone plaatjes, links, smiles enz.) doen het wel gewoon.
 
Johan M

Johan M

07/07/2008 15:17:00
Quote Anchor link
Niemand ditzelfde probleem of misschien een suggestie?
Grz. Johan.
 
Ruud

Ruud

11/07/2008 15:41:00
Quote Anchor link
Ja, ik heb dit probleem ook. Ik ben er op dit moment mee bezig om dit proberen op te lossen. Waarom het niet werkt in FF durf ik zo niet te zeggen maar ik ben een oplossing aan het zoeken :P.

Als het me niet lukt (of wel) dan laat ik het hier nog even weten.

edit
Ok ik heb de oplossing gevonden. In de map ibrowser heb je de map interface staan. Hier heb je het bestand common.js. Op (standaard) regel 22 staat het volgende:

var ib = new iBrowser;

Als je var weghaalt dan werkt de browser in IE en FF. De regel wordt dan:

ib = new iBrowser;
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ruud
 
Johan M

Johan M

13/07/2008 20:30:00
Quote Anchor link
Hej, daar zal ik eens naar kijken, bedankt voor het meedenken en voor het oplossen van het probleem. Ik was al bang dat niemand anders hier last van had...

Grz. en tnx,
Johan.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

14/07/2008 06:35:00
Quote Anchor link
Ik zou even kijken of FireBug ook niets zegt aangezien het 99% JS is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.