ideal overstap naar 3.3.1

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bernhard Flokstra

Bernhard Flokstra

29/07/2013 10:02:50
Quote Anchor link
Ik gebruik momenteel de classes van ideal-simulator. Nu zoek ik echter een manier om deze geschikt te maken voor ideal versie 3.3.1. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe pak ik dit aan?
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 00:41:52
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/07/2013 16:58:51
Quote Anchor link
Zover ik weet zijn de classes gelijk. Alleen de URL is anders. Of bedoel je dat de classes verouderd zijn?
Gewijzigd op 29/07/2013 16:59:32 door Frank Nietbelangrijk
 
Bernhard Flokstra

Bernhard Flokstra

29/07/2013 17:04:06
Quote Anchor link
Geen idee, ik zie alleen dat bedragen worden geconverteerd naar eurocenten. In ideal 3.3.1. moeten alle bedragen decimale getallen worden. Zo zullen er nog meer zaken zijn die niet meer kloppen. Als ik het goed zag is de laatste update van de code van 2009 ...
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/07/2013 17:20:33
Quote Anchor link
Okee.

Ja dan moet ideal denk ik opnieuw geïmplementeerd worden. Voor februari volgend jaar moet dat gereed zijn.
Op zich is de conversie van een integer naar een decimaal getal geen probleem maar het aanroepen van de functies gaat echt anders waardoor die functie aanroepen opnieuw in de code opgenomen moeten worden. Bovendien is het beveiligingscertificaat veranderd dus die moet ook opnieuw aangemaakt worden. Laat maar weten als ik moet helpen. zie pm.
 
Bernhard Flokstra

Bernhard Flokstra

31/07/2013 11:35:11
Quote Anchor link
Weet iemand de status codes die met versie 3.3.1. teruggegeven worden? Met vorige versies was dat OPEN, SUCCESS, FAILURE en CANCEL maar nu krijg ik integers terug. Tot nu toe heb ik alleen integer 1 terug gehad (success). Welke zijn er nog meer?
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

31/07/2013 11:52:15
Quote Anchor link
Het veld status bevat nog steeds een string zoals Open of Success.

Bedoel je niet de foutcodes? Die bestaan namelijk uit een categorie van twee letters gevolgd door een integer van vier cijfers. Foutcodes staan in appendix C van de iDEAL Merchant Integration Guide.
 
Bernhard Flokstra

Bernhard Flokstra

31/07/2013 12:21:58
Quote Anchor link
Nee, ik bedoel de status response
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

31/07/2013 13:54:58
Quote Anchor link
De status van StatusResponse is AN..max 9 dus alfanumeriek met maximaal 9 karakters. Dat klopt ook, want Cancelled is de langste responsstring. Staat in tabel 9 en paragraaf 6.3 van de implementatiegids.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

31/07/2013 19:37:20
Quote Anchor link
Ja klopt zoals Ward zegt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.