iDEAL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Functioneel beheerder HR-IT

Functioneel beheerder HR-IT Geplaatst op 9 november 2020 , reageren tot en met 25 november 2020Breda 0,8 - 1,0 fte Solliciteer direct Met jouw scherpe en innovatieve blik help jij met de optimalisatie, doorontwikkeling en het beheren van de HR-systemen en het verder professionaliseren van HR-managementinformatie. Mooi werk De Avans Ambitie 2025 is vastgesteld, de visie op haar toekomstig onderwijs. Flexibel werken aan het realiseren van klantwaarde en een IV-strategie die dat ondersteunt is één van de belangrijke bouwstenen. HR-systemen en data spelen hierbij een cruciale rol. Vanuit het Avansbrede digitaliseringsprogramma worden verschillende projecten opgepakt. Zo loopt er een aanbesteding

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer / Maatschappelijk betrokken

Bedrijfsomschrijving Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken in een organisatie met een open en informele sfeer. Het team waarin jij komt te werken bestaat uit 4 man die allen ervaren zijn in het programmeren in PHP. Jouw taken zullen voor 50% bestaan uit het her- en uitbouwen van systemen en voor 50% uit het onderhouden

Bekijk vacature »

Senior Python Developer

Do you want to work as a Senior / Principal Python developer and mostly REMOTE? Are you ready for a new challenge within a international scale up? Do you want to help many people and companies with interesting solutions to make their life easier? And for a good salary and other conditions? Then read on and respond! Our client is currently looking for an experienced Python Developer with at least 5 years of experience. As a Python Developer your job is to develop, build and improve new existing functions. You will work within a driven and strong (mainly seniors) team.

Bekijk vacature »

Ervaren .NET C# ontwikkelaar, inhouse, complex maa

Ben je als ervaren ontwikkelaar op zoek naar een analytische omgeving? Waar hoogopgeleiden en ervaren collega’s jouw kennis naar een hoger niveau kunnen tillen? Waar je met een leuk team samen aan innovatieve producten werkt? Dan zou de deze organisatie wel eens goed bij je kunnen passen. Voor een organisatie in Delft zoeken we momenteel een ervaren .NET C# ontwikkelaar. De organisatie richt zich op innovatieve en complexe maatwerk systemen met een maatschappelijke raakvlak. Hierbij moet je (afhankelijk van je niveau) mee kunnen denken met functionele en architectonische vraagstukken. De projecten kunnen uiteenlopend zijn en het is maar net wat

Bekijk vacature »

Director Consulting Services

Wij zoeken een talentvolle ondernemer met oog voor maatschappelijk belang! Ondernemer word je niet, dat ben je. CGI biedt jou deze mogelijkheid in de rol van Director Consulting Services. Wat ga je doen? Als Director Consulting Services (DCS) ben je de spil in de dienstverlening van CGI. Je bent een IT-professional en samen met jouw team van +/- 15 collega’s maak je het verschil in opdrachten bij jouw klant. Naast een eigen billableassignment (50%) ben je verantwoordelijk voor business development. Door te zien wat jouw klant nodig heeft en hoe je daaraan met je team invulling zou kunnen geven laat

Bekijk vacature »

ETL Developer Datawarehouse

ETL Developer Datawarehouse Wil jij je ETL-ontwikkelexpertise inzetten binnen de zorg? Dan is dit jouw baan! Je werkt vanuit de Crystal Tower in Amsterdam met de nieuwste Microsoft-technieken aan slimme oplossingen die zorgorganisaties helder inzicht geven in hun verbeterpunten. Jouw baan Onze datamodellen geven ziekenhuizen meer inzicht in hun huidige activiteiten en verwachte ontwikkelingen. Jij gaat deze complexe modellen verder uitbouwen én ontwikkelt en verbetert daarbij proactief de ETL in C# en SQL. Hierbij heb je alle ruimte om te sparren met (ervaren) collega-ETL-ontwikkelaars en werk je samen met onze BI-ontwikkelaars, software developers en consultants technische implementatie. Jouw team Je

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Vue/Node

Onze opdrachtgever heeft ruimte voor een fullstack developer. Fulltime, om te starten een half jaar per 1 december 2020. Stack: Frontend: JavaScript, Vue, (HTML, React, CSS, SASS) Backend: Node, Express, PHP, Docker, Kubernetes, Elastic, SQL, MongoDB. LET OP: WO DIPLOMA BINNEN ICT IS VEREIST. Als je ervaring met GIS data en met digitale samenwerkingsverbanden hebt, is dat een manier om je op een positieve manier te kunnen onderscheiden. De afdeling is gestart om de diensten en producten te vernieuwen om beter op de veranderende behoefte van de organisatie aan te sluiten. Onderdeel hiervan is het, zo gebruiksvriendelijk mogelijk, (door)ontwikkelen…...vandaar de

Bekijk vacature »

Cloud Software Developer

Het aannemen van nieuwe medewerkers loopt door en je kunt gewoon solliciteren. Uiteraard hanteren we hierbij de RIVM richtlijnen en is onze sollicitatieprocedure aangepast. Impact maken in de zorg door zorginstellingen te ondersteunen met slimme ICT is dagelijkse kost bij ChipSoft. Juist nu maar ook na de coronacrisis! In een sector waarin de ontwikkelingen op het vlak van zorg-ICT in stroomversnelling zitten, biedt ChipSoft een ultramodern en ziekenhuisbreed geïntegreerd elektronisch patiëntendossier. Dankzij ons groeiende marktaandeel in België is ChipSoft op zoek naar nieuwe collega’s. Jouw job Als Cloud Software Developer ga je werken aan ons Zorgplatform. Dit is een veilige

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer Datawarehouse

Senior .NET Developer Datawarehouse Bouw jij graag mee aan de nieuwe generatie van het datawarehouse-framework voor de zorg? En kent programmeren in C# geen geheimen voor jou? Dan pas jij perfect in ons team in Amsterdam. We bieden jou de kans om complexe uitdagingen op te lossen en te werken met de nieuwste technieken. Jouw baan Zorgprofessionals nemen belangrijke beslissingen op basis van data uit ons Datawarehouse. Als .NET Developer Datawarehouse ontwikkel jij een nieuwe generatie van het achterliggende framework. Je werkt dagelijks met zeer grote en complexe datasets en krijgt te maken met uitdagende issues, waarbij diepgaand onderzoek nodig

Bekijk vacature »

Ervaren .NET C# ontwikkelaar, inhouse, complex maa

Ben je als ervaren ontwikkelaar op zoek naar een analytische omgeving? Waar hoogopgeleiden en ervaren collega’s jouw kennis naar een hoger niveau kunnen tillen? Waar je met een leuk team samen aan innovatieve producten werkt? Dan zou de deze organisatie wel eens goed bij je kunnen passen. Voor een organisatie in Delft zoeken we momenteel een ervaren .NET C# ontwikkelaar. De organisatie richt zich op innovatieve en complexe maatwerk systemen met een maatschappelijke raakvlak. Hierbij moet je (afhankelijk van je niveau) mee kunnen denken met functionele en architectonische vraagstukken. De projecten kunnen uiteenlopend zijn en het is maar net wat

Bekijk vacature »

.NET C# web developer gezocht, inhouse project dev

Ben je een ervaren .NET C# web developer en op zoek naar een leuke baan in het zuiden van Zuid-Holland? Een inhouse functie maar met de afwisseling van verschillende projecten en klanten? Projecten die uitdagend zijn door de complexiteit van de systemen? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakkee zijn we momenteel op zoek naar een ervaren .NET C# web developer. Het bedrijf bestaat uit iets meer dan 20 werknemers en verschillende ervaren software developers. De software projecten zijn uiteenlopend, maar altijd maatwerk oplossingen en veelal complex en bedrijfskritisch van karakter. De bedrijven waarvoor je software ontwikkeld kunnen variëren

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan de vooravond van de implementatie van een gloednieuw applicatiehuis, waar OutSystems een belangrijke rol in speelt. Binnen deze rol word je als OutSystems Developer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uiteenlopende applicaties met OutSystems. Om het nieuwe applicatiehuis te implementeren

Bekijk vacature »

Microsoft BI Developer Azure

Bedrijfsomschrijving Je komt te werken binnen een financiële organisatie die diensten levert binnen de non-profit sector. Hierbij kun je denken aan overheden en instellingen met een maatschappelijk belang. Duurzaamheid en betrouwbaarheid zijn termen die deze organisatie kenmerken. Er heerst een informele sfeer binnen het bedrijf en er zijn korte lijnen tussen de verschillende lagen. Het team waar je terecht zult komen is elk project verschillend, doordat ze werken middels de Scrum methodiek. Per project ben je samen met 6 tot 8 man verantwoordelijk voor het juist afronden hiervan. Dit zorgt voor veel afwisseling en uitdaging binnen je werk! Momenteel zijn

Bekijk vacature »

Developer Integrations C# .NET

Developer Integration C# .NET Do you have a passion for C# .NET development? You make a difference as Developer Integration C# .NET by integrating several external systems with the internal platform. And so, you contribute to our respected international client who is the market leader in the manufacturing business. We are looking for a resourceful Developer Integration C# .NET who is able to set the standard within the team. Your impact as Developer Integration C# .NET You are responsible for the development and continuous improvement of 'integrations' across the IT landscape, as well as for the continuous improvement of the

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Wil jij meehelpen met het (door-)ontwikkelen van de online applicatie portfolio van Schulinck, onderdeel van Wolters Kluwer? Wil jij het huidige team van Software Ontwikkelaars versterken? Wil jij werken volgens SCRUM, ontwikkelen volgens de SOLID principes en voorop lopen in het toepassen van de nieuwste front-end ontwikkelmethodieken? Word dan onze nieuwe Front-end Developer! Over Schulinck Wij zijn een sterk groeiend onderdeel van Wolters Kluwer en actief binnen het sociaal domein en de omgevingswet in Nederland. Op onze vestiging in Venlo werken wij met een enthousiast ICT team van 10 collega’s samen en ondersteunen wij klanten in de gemeentemarkt. De ICT

Bekijk vacature »
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

14/01/2009 22:50:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Op het moment ben ik bezig met het schrijven van een webshop, dit lukt heel goed, alleen kom ik nu bij een knelpunt aan. Namelijk iDEAL. Op dit gebied ben ik totaal een leek, ik betaal er wel zo nu en dan mijn producten op internet mee, maar hoet het precies werkt is voor mij ook altijd nog een vraag. Ik hoop dat jullie mij wat meer duidelijkheid kunnen bieden. Hetgene wat ik al wel weet (verbeter me als ik het verkeerd heb):
- Je moet een min of meer (onbetaald) abonnement bij alle banken aanvragen met rekeningnummer;
- Door middel van een link heen en terug kun je de betaling controleren (maar tot hoever is dit veilig en hoe kan ik dit integreren)

Een paar vragen:
- In hoeverre is iDEAL veilig om mee te kunnen betalen op internet met betrekking tot het controleren van de betaling?
- Krijg je bij de banken waar je je voor iDEAL aanmeld een duidelijke uitleg en evt handleiding hoe je dit moet integreren?
- Zijn er eventueel goede tuts (meeste wat ik op internet vind biedt mij nog niet veel duidelijkheid)?

PHP hulp

PHP hulp

06/12/2020 00:39:19

Terence Hersbach

Terence Hersbach

14/01/2009 23:27:00
Quote Anchor link
volgens mij hoef je maar bij 1 bank aan te melden (weet ik ook iet zeker). Je krijgt zoiezo hoe je bepaalde codes moet genereren die je moet meesturen, of certificaten.

of je zeker weet dat een betaling daadwerkelijk voltooid is, ligt aan je abbonnement. Je hebt iDeal Lite en iDeal professional, waarbij je alleen bij de laatste zeker weet of er betaald is.

Martiveen -

Martiveen -

14/01/2009 23:45:00
Quote Anchor link
Huh dus om het een beetje te kunnen gebruiken heb je dus professional nodig? Is er echt geen enkele manier om te controleren of er betaalt is?

Tristan nvt

Tristan nvt

15/01/2009 08:53:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar www.mollie.nl. Die regelen alles voor je, je hoeft alleen maar een koppeling erin te zetten.

Frank -

Frank -

15/01/2009 09:07:00
Quote Anchor link
Vraag je bank, die weet er (als het goed is) alles vanaf.

Hier op phphulp staan een paar goede tuts, zie de tutorials.

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

15/01/2009 11:06:00
Quote Anchor link
- Je vraagt bij de bank waar je een rekening hebt lopen een 'ideal account' aan. Op deze rekening worden alle betalingen ontvangen. (Je kunt hier ook een nieuwe rekening voor openen)

- Klanten van ALLE BANKEN kunnen bij jou betalen met je iDEAL; je hoeft niet bij meerdere banken een abonnement af te sluiten.

Met iDEAL Lite heb je de meest eenvoudige integratie, en je betaal alleen per transactie (geen abonnementskosten e.d.). Nadeel is dat er GEEN betrouwbare terugkoppeling mogelijk is.

Check dit script eens: Ideal Lite

Met iDEAL Professional heb je is de integratie veel complexer omdat je rechtstreeks moet communiceren met de iDEAL server. Hiervoor moet je werken met een SSL verbinding vanuit je script naar de bank. Voordeel is dat deze communicatie niet te manipuleren is door bezoekers van je site; en dus betrouwbaar is. Zo kun je m.b.v. de transactie-status de backend aansturen om bepaalde acties te ondernemen.

Check dit script eens: Ideal Professional

Een paar vragen:
- In hoeverre is iDEAL veilig om mee te kunnen betalen op internet met betrekking tot het controleren van de betaling?
IDEAL lite is NIET veilig, iDEAL Professional is WEL veilig.

- Krijg je bij de banken waar je je voor iDEAL aanmeld een duidelijke uitleg en evt handleiding hoe je dit moet integreren?
Je krijgt een handleiding, maar die op deze site zijn al een stuk beter! (a)

- Zijn er eventueel goede tuts (meeste wat ik op internet vind biedt mij nog niet veel duidelijkheid)?
Op deze site staat alles wat je moet weten; maar als je vragen hebt kun je me ook een berichtje/email sturen.

Frank -

Frank -

15/01/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Pholeron schreef op 15.01.2009 11:06:
Met iDEAL Lite heb je de meest eenvoudige integratie, en je betaal alleen per transactie (geen abonnementskosten e.d.). Nadeel is dat er GEEN betrouwbare terugkoppeling mogelijk is.

Quote:
IDEAL lite is NIET veilig,

iDEAL Lite is 100% veilig, net zo veilig als de professional versie. Daar zit geen enkel verschil in.

Het heeft alleen géén functionaliteit om directe terugkoppeling te geven, dat zit niet in het pakket. Wanneer je dat niet nodig hebt, is er niets aan de hand. Wanneer je dat wel nodig hebt, bega je een blunder wanneer je voor de Lite-versie kiest. Dat zegt niks over de veiligheid maar alles over de slechte keuze die JIJ als klant hebt gemaakt. Jouw fout, jouw probleem.

Roep geen dingen over veiligheid wanneer het niets met veiligheid te maken heeft, dat kan zomaar een eigen leven gaan leiden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

15/01/2009 11:38:00
Quote Anchor link
Quote:
iDEAL Lite is 100% veilig, net zo veilig als de professional versie. Daar zit geen enkel verschil in.

Het klopt dat betalen met IDEAL LITE 100% veilig is! Maar dat was ook niet de vraag waarop ik dat antwoord gaf.. Het antwoord had betrekking op de vraag "Is de terugkoppeling veilig".

Frank -

Frank -

15/01/2009 11:47:00
Quote Anchor link
En daar is het begrip "veilig" dus niet van toepassing, je krijgt namelijk geen realtime terugkoppeling. Het is dus een functionaliteit die niet aanwezig is en wat ook keurig is beschreven. Dat heeft niets met veiligheid te maken.

Wanneer je als programmeur zo stom bent om de aanname te doen dat de handleiding niet klopt en dat er wél een terugkoppeling is, tja, dan houdt het op. Dan kun je beter een andere baan gaan zoeken, lijkt me een stuk veiliger.

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/01/2009 20:54:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 15.01.2009 09:07:
Vraag je bank, die weet er (als het goed is) alles vanaf.

Hier op phphulp staan een paar goede tuts, zie de tutorials.

Al gedaan, wat krijg je als antwoord: 'Sorry meneer, nee ik heb daar geen verstand van.' Vraag ik om telefoonnummer: 'Ik heb geen idee, kijkt u maar op de website.'. Lekker he, de Rabobank...

Frank -

Frank -

15/01/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Tja, je moet natuurlijk wel bij een technische helpdesk zijn.

Een autoverkoper hoef je ook niet te vragen welke motorolie jouw specifieke motor nodig heeft, daarvoor moet je toch echt bij de monteurs zijn. Bij een bank is dat niet anders.

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/01/2009 21:11:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 15.01.2009 20:59:
Tja, je moet natuurlijk wel bij een technische helpdesk zijn.

Een autoverkoper hoef je ook niet te vragen welke motorolie jouw specifieke motor nodig heeft, daarvoor moet je toch echt bij de monteurs zijn. Bij een bank is dat niet anders.

Dat eerste had ik nog wel verwacht, maar dat ze geen telefoonnummer konden geven.. Back-to-topic pls.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.