iDEAL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

14/01/2009 22:50:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal,

Op het moment ben ik bezig met het schrijven van een webshop, dit lukt heel goed, alleen kom ik nu bij een knelpunt aan. Namelijk iDEAL. Op dit gebied ben ik totaal een leek, ik betaal er wel zo nu en dan mijn producten op internet mee, maar hoet het precies werkt is voor mij ook altijd nog een vraag. Ik hoop dat jullie mij wat meer duidelijkheid kunnen bieden. Hetgene wat ik al wel weet (verbeter me als ik het verkeerd heb):
- Je moet een min of meer (onbetaald) abonnement bij alle banken aanvragen met rekeningnummer;
- Door middel van een link heen en terug kun je de betaling controleren (maar tot hoever is dit veilig en hoe kan ik dit integreren)

Een paar vragen:
- In hoeverre is iDEAL veilig om mee te kunnen betalen op internet met betrekking tot het controleren van de betaling?
- Krijg je bij de banken waar je je voor iDEAL aanmeld een duidelijke uitleg en evt handleiding hoe je dit moet integreren?
- Zijn er eventueel goede tuts (meeste wat ik op internet vind biedt mij nog niet veel duidelijkheid)?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:52:33
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

14/01/2009 23:27:00
Quote Anchor link
volgens mij hoef je maar bij 1 bank aan te melden (weet ik ook iet zeker). Je krijgt zoiezo hoe je bepaalde codes moet genereren die je moet meesturen, of certificaten.

of je zeker weet dat een betaling daadwerkelijk voltooid is, ligt aan je abbonnement. Je hebt iDeal Lite en iDeal professional, waarbij je alleen bij de laatste zeker weet of er betaald is.
 
Martiveen -

Martiveen -

14/01/2009 23:45:00
Quote Anchor link
Huh dus om het een beetje te kunnen gebruiken heb je dus professional nodig? Is er echt geen enkele manier om te controleren of er betaalt is?
 
Tristan nvt

Tristan nvt

15/01/2009 08:53:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar www.mollie.nl. Die regelen alles voor je, je hoeft alleen maar een koppeling erin te zetten.
 
Frank -

Frank -

15/01/2009 09:07:00
Quote Anchor link
Vraag je bank, die weet er (als het goed is) alles vanaf.

Hier op phphulp staan een paar goede tuts, zie de tutorials.
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

15/01/2009 11:06:00
Quote Anchor link
- Je vraagt bij de bank waar je een rekening hebt lopen een 'ideal account' aan. Op deze rekening worden alle betalingen ontvangen. (Je kunt hier ook een nieuwe rekening voor openen)

- Klanten van ALLE BANKEN kunnen bij jou betalen met je iDEAL; je hoeft niet bij meerdere banken een abonnement af te sluiten.


Met iDEAL Lite heb je de meest eenvoudige integratie, en je betaal alleen per transactie (geen abonnementskosten e.d.). Nadeel is dat er GEEN betrouwbare terugkoppeling mogelijk is.

Check dit script eens: Ideal Lite

Met iDEAL Professional heb je is de integratie veel complexer omdat je rechtstreeks moet communiceren met de iDEAL server. Hiervoor moet je werken met een SSL verbinding vanuit je script naar de bank. Voordeel is dat deze communicatie niet te manipuleren is door bezoekers van je site; en dus betrouwbaar is. Zo kun je m.b.v. de transactie-status de backend aansturen om bepaalde acties te ondernemen.

Check dit script eens: Ideal Professional


Een paar vragen:
- In hoeverre is iDEAL veilig om mee te kunnen betalen op internet met betrekking tot het controleren van de betaling?
IDEAL lite is NIET veilig, iDEAL Professional is WEL veilig.

- Krijg je bij de banken waar je je voor iDEAL aanmeld een duidelijke uitleg en evt handleiding hoe je dit moet integreren?
Je krijgt een handleiding, maar die op deze site zijn al een stuk beter! (a)

- Zijn er eventueel goede tuts (meeste wat ik op internet vind biedt mij nog niet veel duidelijkheid)?
Op deze site staat alles wat je moet weten; maar als je vragen hebt kun je me ook een berichtje/email sturen.
 
Frank -

Frank -

15/01/2009 11:14:00
Quote Anchor link
Pholeron schreef op 15.01.2009 11:06:
Met iDEAL Lite heb je de meest eenvoudige integratie, en je betaal alleen per transactie (geen abonnementskosten e.d.). Nadeel is dat er GEEN betrouwbare terugkoppeling mogelijk is.


Quote:
IDEAL lite is NIET veilig,

iDEAL Lite is 100% veilig, net zo veilig als de professional versie. Daar zit geen enkel verschil in.

Het heeft alleen géén functionaliteit om directe terugkoppeling te geven, dat zit niet in het pakket. Wanneer je dat niet nodig hebt, is er niets aan de hand. Wanneer je dat wel nodig hebt, bega je een blunder wanneer je voor de Lite-versie kiest. Dat zegt niks over de veiligheid maar alles over de slechte keuze die JIJ als klant hebt gemaakt. Jouw fout, jouw probleem.

Roep geen dingen over veiligheid wanneer het niets met veiligheid te maken heeft, dat kan zomaar een eigen leven gaan leiden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

15/01/2009 11:38:00
Quote Anchor link
Quote:
iDEAL Lite is 100% veilig, net zo veilig als de professional versie. Daar zit geen enkel verschil in.


Het klopt dat betalen met IDEAL LITE 100% veilig is! Maar dat was ook niet de vraag waarop ik dat antwoord gaf.. Het antwoord had betrekking op de vraag "Is de terugkoppeling veilig".
 
Frank -

Frank -

15/01/2009 11:47:00
Quote Anchor link
En daar is het begrip "veilig" dus niet van toepassing, je krijgt namelijk geen realtime terugkoppeling. Het is dus een functionaliteit die niet aanwezig is en wat ook keurig is beschreven. Dat heeft niets met veiligheid te maken.

Wanneer je als programmeur zo stom bent om de aanname te doen dat de handleiding niet klopt en dat er wél een terugkoppeling is, tja, dan houdt het op. Dan kun je beter een andere baan gaan zoeken, lijkt me een stuk veiliger.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/01/2009 20:54:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 15.01.2009 09:07:
Vraag je bank, die weet er (als het goed is) alles vanaf.

Hier op phphulp staan een paar goede tuts, zie de tutorials.


Al gedaan, wat krijg je als antwoord: 'Sorry meneer, nee ik heb daar geen verstand van.' Vraag ik om telefoonnummer: 'Ik heb geen idee, kijkt u maar op de website.'. Lekker he, de Rabobank...
 
Frank -

Frank -

15/01/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Tja, je moet natuurlijk wel bij een technische helpdesk zijn.

Een autoverkoper hoef je ook niet te vragen welke motorolie jouw specifieke motor nodig heeft, daarvoor moet je toch echt bij de monteurs zijn. Bij een bank is dat niet anders.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

15/01/2009 21:11:00
Quote Anchor link
pgFrank schreef op 15.01.2009 20:59:
Tja, je moet natuurlijk wel bij een technische helpdesk zijn.

Een autoverkoper hoef je ook niet te vragen welke motorolie jouw specifieke motor nodig heeft, daarvoor moet je toch echt bij de monteurs zijn. Bij een bank is dat niet anders.


Dat eerste had ik nog wel verwacht, maar dat ze geen telefoonnummer konden geven.. Back-to-topic pls.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.