IDEAL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »
Mitchel V

Mitchel V

17/05/2010 23:13:18
Quote Anchor link
Hallo.

bij een klant wil ik een IDEAL gebeuren installeren xD
Maar is er toevallig ook een webdesign account of zo?
Zo dat ik hem kan maken en bij overdracht dat hij dan zijn gegevens in vult?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:10:21
 

17/05/2010 23:19:11
Quote Anchor link
Zie de documentatie bij de bank die je gebruikt of gebruik een Payment Processor.
 
Mitchel V

Mitchel V

17/05/2010 23:57:08
Quote Anchor link
Bij ABN heb ik het volgende gevonden:
http://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/ideal/introductie.html

Maar ik zie niet hoe ik het dan op een website kan krijgen.
ik maak het anders meteen via de rekening van de klant..
Maar hoe xD
 

17/05/2010 23:59:51
Quote Anchor link
Je bent toch zakelijk bezig, niet privé... Dan moet je bij zakelijk kijken:
http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/betalingsverkeer/ideal/introductie.html
Zie ook:
http://www.ideal-simulator.nl/home.html
Gewijzigd op 18/05/2010 00:03:23 door
 
Bram Boos

Bram Boos

18/05/2010 08:36:52
Quote Anchor link
Het beste kun je gebruik maken van Mollie of Multisafepay. Meestal moet je voor iDeal betalen...
 
Yea Rupie

Yea Rupie

18/05/2010 08:48:56
Quote Anchor link
TargetPay werkt ook prima voor mij. Daar vind je ook makkelijke voorbeeld classes die je kunt gebruiken.
 
Chris -

Chris -

18/05/2010 08:51:52
Quote Anchor link
Mister:
Het beste kun je gebruik maken van Mollie of Multisafepay. Meestal moet je voor iDeal betalen...


In sommige gevallen (als je gebruik maakt van bepaalde software) is hier geen ondersteuning voor. Enige mogelijkheid dan is om gebruik te maken van de iDeal mogelijkheid van je bank ;-)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

18/05/2010 09:31:53
Quote Anchor link
Leuke is met iDeal dat je twee mogelijkheden hebt voor implementatie:

- Je kan werken via het iDeal platform van de bank zelf, zoals Moliie, Targetpay...
De nadelen zijn echter dat de betaling niet direct gedaan wordt, maar ik geloof een paar keer per maand. En mensen maken het geld over aan het iDeal aanbiedende bedrijf zelf (Mollie, TargetPay) en dus niet direct aan jouw. Ook betaal je extra kosten voor de transacties.
De voordelen is dat het makkelijker te implementeren is.

- Je kan ook via de bank zelf werken, dan heb je meer mogelijkheden
- Controleren of er betaald is. in enkele dagen beschik je al over het geld, net als bij een normale banktransactie.
De implementatie is wel lastiger, en je MOET beschikken over een SSL-certificaat (welke vaak nog geld kost)

Mocht ik iets fout hebben, correct me :P
Gewijzigd op 18/05/2010 09:32:20 door - Ariën -
 
Mitchel V

Mitchel V

18/05/2010 09:58:25
Quote Anchor link
De bedoeling is ook dat als ze betaald hebben dat ik een return command krijg zodat ik in de database kan zetten dat hij betaald heeft..

met welke kan ik dat het beste doen?
 
Peter Dorn

Peter Dorn

18/05/2010 10:05:50
Quote Anchor link
Als je de kans hebt zou ik voor iDEAL kiezen. Mensen beginnen iDEAL ondertussen aardig te kennen en vertrouwen. Zelfs m'n moeder gebruikt het! haha..

Met iDEAL ( in mijn geval altijd via Postbank ) kan je alles heel eenvoudig en volledig verwerken. Ná de betaling kan je de status hiervan opvragen en bij succesvolle betaling verwerk je dit eenvoudig in je database.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/05/2010 13:37:58
Quote Anchor link
http://www.ideal-simulator.nl/

Na Googlen op 'iDeal implementatie', blijft blijkbaar toch lastig dat Googlen?
Ken de site en hun scripts verder niet, we gebruiken hier zelf vrijwel altijd Ogone.
 

18/05/2010 13:40:16
Quote Anchor link
Willem:
http://www.ideal-simulator.nl/

Na Googlen op 'iDeal implementatie', blijft blijkbaar toch lastig dat Googlen?
Ken de site en hun scripts verder niet, we gebruiken hier zelf vrijwel altijd Ogone.


Psst, misschien moet je ook even in het topic kijken, iets hierboven...
Gewijzigd op 18/05/2010 13:40:32 door
 
Mitchel V

Mitchel V

18/05/2010 13:52:39
Quote Anchor link
Willem:
http://www.ideal-simulator.nl/

Na Googlen op 'iDeal implementatie', blijft blijkbaar toch lastig dat Googlen?
Ken de site en hun scripts verder niet, we gebruiken hier zelf vrijwel altijd Ogone.

Zo ver was ik al:
http://www.ideal-simulator.nl/

Maar nu,
ik zie dat het best uitgebreid is.
wat ik wil:
Dat ik een factuur kan maken en dan de klant het kan betalen,
na betaling een return code met een goed keuring code wat ik in de database kan zetten.

maar welk pakket moet ik dan downloaden?
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/05/2010 14:25:48
Quote Anchor link
Karl:
Psst, misschien moet je ook even in het topic kijken, iets hierboven...

*fluit* Had alleen je opmerking over zakelijk gelezen, excuus!
 
Mitchel V

Mitchel V

18/05/2010 19:59:15
Quote Anchor link
Nu weer ontopic please.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.