IE veranderd lay out naar mouse over?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Steven Hack

Steven Hack

25/11/2008 09:50:00
Quote Anchor link
Goeden dag,

Sinds kort heb ik mijn eigen site: www.stevenhack.nl

Maar wanneer ik mijn pagina in IE open (om hem IE proof te maken) doet hij de pagina opzich goed weergeven. Maar wanneer je er met je muis over heen gaat verandert de center in left. Terwijl ik bij mijn mouse over alleen de background color verander.

Iemand enig idee waarom IE weer eens zo raar doet?

(note: Home en Disclaimer staat niet precies in het midden, i know, ben ik nog mee bezig)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
a.menuBlock:hover {
    background-color: #646464;
    color: #DDDDDD;
    text-decoration: none;
}

Het lijkt aan dit stuk code hierboven te liggen, want als ik over de links onderaan hover, doet hij niets. Als ik over menuTitle hover ook niet, maar bij menuBlock wel. Raar aangezien ik alleen de decoratie van de tekst en de kleuren verander.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steven Hack
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 00:39:14
 
Marco

Marco

25/11/2008 10:19:00
Quote Anchor link
Om zeker te zijn dat het daaraan ligt; heb je geprobeerd om dat stuk code weg te halen en te kijken of het dan niet bugt?
 
Tikkes C

Tikkes C

25/11/2008 10:42:00
Quote Anchor link
<div id="menu">

wat zit er in menu? ik neem aan dat dat ook een klasse zal zijn?
volgens mij ligt hij niet aan dat stukje, hij verschuift ook als je over NEWS (rechts) gaan...

werk eens met margins (paddings)
 
Steven Hack

Steven Hack

25/11/2008 11:04:00
Quote Anchor link
de twee menu's zijn uit de zelfde classes opgebouwd.
Elk menu item heeft dezelfde class, namelijk MenuBlock. De titels die erboven staan heten allemaal MenuTitle.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
#menu {
    float: left;
    width: 150px;
    margin: 50px;
}
#news {
    float: right;
    width: 150px;
    margin: 50px;
}

En het lijkt me ook sterk dat het aan die hover zou liggen, maar zodra je er overheen hovert veranderd hij pas, de die hover zal toch iets triggeren wat niet de bedoeling is lijkt mij zo?

De gehele css is te zien op: http://www.stevenhack.nl/style.css
 
Niek Ha

Niek Ha

25/11/2008 11:19:00
Quote Anchor link
Kijk even naar je MenuTitel:hover en je MenuTitel.
Waarschijnlijjk veroorzaakt de text-align: left; van MenuTitel de gehele fout.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Ha
 
ReZon

ReZon

25/11/2008 17:53:00
Quote Anchor link
laat even je css zien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ReZon
 
ReZon

ReZon

25/11/2008 17:58:00
Quote Anchor link
position
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ReZon
 
Steven Hack

Steven Hack

26/11/2008 09:06:00
Quote Anchor link
Mijn css is te zien op www.stevenhack.nl/style.css Rene, zoals ik al eerder zei. Kan wel heel de code hier pasten maar daar schiet ik ook niets mee op behalve dat ik spam.

Ik zal daar eens naar kijken Niek90. Bedankt alvast.
 
ReZon

ReZon

26/11/2008 21:26:00
Quote Anchor link
beste aapjuh, zou je hier even naar willen kijken.

http://www.mc1.rezon.org/MC1/Untitled.htm

gr
Rene
 
Mitchell

Mitchell

26/11/2008 22:15:00
Quote Anchor link
In IE 7 zie ik al meteen een fout in het menu..

Valideren..
 
ReZon

ReZon

26/11/2008 22:53:00
Quote Anchor link
Ready
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.