IE6 (*#$#$(*&$

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Java Developer (Training And Simulation)

Wat jij doet Je zou onze Java Developer zijn en nauw samenwerken met je Product Owner, Software System Engineer, Scrum Master en andere Developers. Samen draag je bij aan een multidisciplinair en zelf organiserend Agile team. De rol is zeer afwisselend en bestaat uit, maar is zeker niet beperkt tot: de-risk en prototype onbewezen simulatietechnologieën; simulatiekaders ontwikkelen voor gebruik door andere teams; je bent goed in het begrijpen van ingewikkelde ideeën; heeft de mogelijkheid om nauw samen te werken met grote internationale klanten, leveranciers en overheden om onze oplossingen, vastleggingsvereisten, enz. te definiëren en te presenteren. Ben jij het? Wij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 19:42:00
Quote Anchor link
Mag ik even mijn hart luchten?

Net weer eens een half uur aan het klooien geweest voor een klant omdat een ontwerp er bij hem "heel gek" uit zag. Even teruggemaild, met de vraag "welke browser gebruik je?". Krijg ik een mail terug: "Windows XP!"

Na nog wat heen en weer te mailen blijkt het Internet Explorer 6 te zijn. Wanneer gaat iedereen nou eens met een knappe browser surfen???

;-))))
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:33:53
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:44:00
Quote Anchor link
Adem in, adem uit, adem in, adem uit...

Denk aan je hart Jan! Dat webdevelopment is je dood niet waard :-)
 
GaMer B

GaMer B

25/02/2008 19:46:00
Quote Anchor link
Dead cause: IE6 staat niet mooi op je CV... (als je er dan nog wat aan hebt :P).

En ik geef toe, mensen blijven te veel steken bij een oude vertrouwde, zoals IE6. I feel your pain...
 
Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:47:00
Quote Anchor link
Ik leef met je mee ;D

Dit werkt altijd goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<link rel="stylesheet" href="css/global.css" type="text/css" />
<!--[if IE 7]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie7.css"><![endif]-->
<!--[if lte IE 6]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie6.css"><![endif]-->


Maar ik neem aan dat jij dit ook wel weet.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:52:00
Quote Anchor link
Nu we het toch over aantallen gebruikers hebben en met welke browser ze surfen, hier de top 5 gebruikte browser bij een bezoek aan http://phphulp.jorendewit.nl:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
1      Mozilla Firefox 2.0.0 (39.88%)
2     Internet Explorer 7.0 (37.59%)
3     Internet Explorer 6.0 (14.27%)
4     Safari 3.0 (4.16%)
5     Opera 9.2 (0.93%)

Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...
 
Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...


Kun je nagaan hoeveel mensen er dan nog met IE6 surfen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B
 
Han eev

Han eev

25/02/2008 20:01:00
Quote Anchor link
Vandaag op mijn werk haalden ze ook een grap met me uit. (ik had er een week niet meer gewerkt) en ze zeiden dat ze ie 6 hadden afgeschaft, dwz dat we daar niet meer hoefden te kijken of onze websites er wel mooi uitzagen. Ik vond dat natuurlijk super vet, maarja het was een grap. wat ik overigens weinig grappig vond. En hieruit blijkt wel weer dat ik ook een 'schijt' hekel aan IE 6 heb ;)

En ja, waarom blijven ze toch hangen op ie6?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 20:22:00
Quote Anchor link
Die 14% van jou is waarschijnlijk laag omdat er vrij veel "kenners" op je site zitten Blanche. Als je kijkt naar w3schools is het al weer 32%.

Dat van die conditional comments is een goeie tip Martijn, dank je wel ;-)
 
J A

J A

25/02/2008 20:33:00
Quote Anchor link
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/02/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Ik houw het bij opera. IE heb ik sinds ik de betere browsers heb leren kennen nouwelijks tot niet meer gebruikt..

Edit:
Ik had die website onlangs geloof ik ook nog bezocht Jordi.. Heb ook versie 9.2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Wouter K

Wouter K

25/02/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Lang leven FF , ie hou ik niet meer uit.
Nahja bij mij in de klas zijn er ook nog steeds die denken dat ze met Windows Xp internetten ;) en dan als je vraagt en wat doe je zoal op de computer antwoorden ze -> criminals, tribal wars , en andere klik games die gemaakt zijn voor de IE ....

:S

Grtz Jan veel succes :)
(review mss even hier offtopic maken ? van die site)
 
Martijn B

Martijn B

25/02/2008 20:42:00
Quote Anchor link
Jordi schreef op 25.02.2008 20:33:
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P


Ik weet wel de doelgroep, dat is genoeg.
 
Mitch

Mitch

03/03/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Mijn stats van mijn website:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
There has been 37597 visitors since 02/24/07

Agent
#    Name    Visits    
1    Mozilla    19734 (52%)    
2    Internet Explorer    9317 (25%)    
3    Firefox    4196 (11%)    
4    Search engine    3925 (10%)    
5    Others    310 (1%)    
6    Netscape    60 (0%)    
7    Opera    55 (0%)    

tja die alles gaat met de tijd mee blijkt maar weer,
ik heb Safari en zie hem er niet bij staan xD
 
Kevichill

Kevichill

03/03/2008 16:33:00
Quote Anchor link
hebben we ook lekker veel aan he met IE alleen en niet IE 6 , IE 7 :/
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/03/2008 16:36:00
Quote Anchor link
En dan te bedenken dat we binnenkort ook nog aan IE8 moeten gaan denken... Waarom hebben de Microsoft IE developpers zo'n bord voor hun kop?.. (om het
maar even grof te zeggen)
 
Leon Kunst

Leon Kunst

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Idd

IE6 en IE7 (wel al veel minder) is gewoon [censuur].

Divjes zien er vern[censuur]t uit. etc. je moet aparte CSS sheet maken voor IE.

echt een but-pakket...

Ik leef met je mee Jan! (geniet van z'n opera / FF)
 
Henk PHP

Henk PHP

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Er zijn mensen die niet eens weten wat een browser is en denken dat het IE logo het internet betekent.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk PHP
 
Johan K

Johan K

03/03/2008 16:39:00
Quote Anchor link
Het is toch zo als je Windows "legaal" is dat hij automatisch update naar IE 7.0?\

Dus dan kan je beter de schuld geven aan de mensen die te gierig zijn om Windows legaal te kopen, of te het niet cracken van de illegale versie om genuine advantage te omzeilen.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

03/03/2008 16:42:00
Quote Anchor link
@Djemo

Waarom denk je? Die w3 standaard hebben zij niet gemaakt. De meeste mensen gebruiken nog steeds IE en ze hebben geen zin om de render engine zo te maken, dat die wel goed is.

Ze hoeven zelf immers ook geen websites te maken, alleen maar de programma's die het renderen.


Ook ik heb een grote hekel aan IE6, en wel vooral omdat deze ook transparante png's niet goed ondersteund. Voor de rest is het me nog altijd gelukt om websites in IE6, IE7, Opera en FF volledig werkend te krijgen.
(waarbij in elk geval de HTML ook nog valide is, de CSS heeft soms waarschuwingen, maar dat is meer voor "nog niet officieel toegevoegde mogelijkheden")
 
- wes  -

- wes -

03/03/2008 16:49:00
Quote Anchor link
het is de laatste tijd angstvallig stil in mijn IE6 fanclubje

wie wil er meedoen, we hebben ellukke vrijdag een clupmeeting met koekjes en coola
 
Han eev

Han eev

03/03/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen voor de koekjes, ok? :P
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.