IE6 (*#$#$(*&$

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Java Developer - Banking

Do you embody the Agile principles? Do you have passion for innovation and get motivated by complex challenges and innovative solutions? Are you ready for working with state of the art technology stacks? Do you have enough experience to quickly and adaptively deploy new frameworks and tools for our customers? Your day-to-day activities As an experienced full stack Java Developer you design, develop and test software systems and applications. You know what the software system of the client needs to do and you find ways to improve and revolutionize them. You create software tailored to the clients’ specific needs. High

Bekijk vacature »

Outsystems Developer @ Hoofddorp

2021-09-06 iSense Outsystems Developer Wil je werken bij een marktleider op gebied van transactieverwerking? Wil je werken aan het bouwen van een nieuw platform (greenfield) in Outsystems? Wil je jezelf blijven ontwikkelen en gebruik maken van legio opleidingsmogelijkheden? Dan is dit de ideale functie voor jou. Reageer snel! ISNO50906 Organisatie De organisatie waar je komt te werken is in Nederland marktleider op gebied van transactieverwerking. Daarnaast is de organisatie innovatief en een early adapter op gebied van Outsystems. Het willen behouden van de marktleiderspositie, maakt dat er is besloten een nieuw platform (greenfield) te bouwen waarin alle functionaliteiten optimaal met

Bekijk vacature »

PHP en klant contact - unieke functie met goede vo

Bedrijfsomschrijving Mijn klant is een gezonde en sterk groeiende partij die actief is in de wereld van online-marketing. Ze behoren tot één van de sterkst groeiende partijen op dit vlak van dit moment met hele bekende klanten. Ze zijn met hun campagnes zeer succesvol. Ze doen technisch erg slimme en complexe dingen die te maken hebben met hele grote hoeveelheden data. Ze werken voornamelijk voor bekende A merken en daar verzorgen ze een groot deel van de online communicatie voor. Functieomschrijving Er is bij deze klant een rol vrijgekomen voor iemand met zowel PHP als front-end ervaring die aan de

Bekijk vacature »

DevOps Engineer

Senior DevOps Engineer Opleidingsbudget van € 5.000,- Onze opdrachtgevers werken met de nieuwste technieken dus onze medewerkers ook. Daarom bieden we jou uitgebreide opleidingsmogelijkheden en ondersteunen we je maximaal in je ontwikkeling. We bepalen samen met jou een opleidingstraject want niemand wil stilstaan in zijn ontwikkeling, zeker niet in de IT. Wat mag je nog meer verwachten? Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd Een salaris tussen de € 4.000,- en € 4.500,- bruto per maand o.b.v. 40 uur Diverse bonussen: - 1800+ uur bonus - Wervingsbonus, een waardebon naar keus, ter waarde van € 1.500,- netto Een onkostenvergoeding van €

Bekijk vacature »

Senior ServiceNow Developer

Description of activities: Bij ABN AMRO werken wij hard aan een duurzame toekomst; Banking for better, for generations to come’ is onze passie. Wij willen een betere bank zijn die klaar is voor de toekomst, een bank die in staat is zich aan te passen aan een snel veranderende economie en samenleving. En dàt kunnen wij niet zonder jou. Binnen Platform & Technologie zetten wij onze 20.000 collega’s van de bank wereldwijd in hun kracht. Wij werken aan de beste werkplek van de toekomst. Met de technologie van morgen en oog voor de mens. Werk je met ons mee? Om

Bekijk vacature »

Java ontwikkelaar

Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java ontwikkelaar. Wij zoeken een Java ontwikkelaar voor ons hoofdkantoor in Waalwijk voor 40 uur per week. Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java ontwikkelaar. DMG, een huis vol mogelijkheden. Als Java ontwikkelaar werk je aan business applicaties, API’s en webservices die zowel binnen het bedrijf als door klanten en/of zakelijke partners worden gebruikt. Op deze manier kunnen we onze klanten nog beter bedienen en kunnen medewerkers hun werk eenvoudiger uitvoeren. Het

Bekijk vacature »

Java ontwikkelaars gezocht voor onze favoriete kla

Bedrijfsomschrijving De organisatie waarin jij terecht gaat komen staat bekend om hun fijne en informele manier van werken, plezier staat hier voorop! Waar het bij deze organisatie uiteindelijk om draait: het bieden van mooie oplossingen waarbij techniek, gebruiksvriendelijkheid en design voorop staan. Medewerkers van dit bedrijf werken veelal bij opdrachtgevers op locatie om zo in samenspraak met de klant tot de beste oplossing te komen. Het hoofdkantoor van deze organisatie is gevestigd in Flevoland maar ze bedienen klanten door heel Nederland en dus ook bij jou in de buurt. Als je bij dit bedrijf aan de slag gaat zal je

Bekijk vacature »

Senior AWS Cloud Developer IoT (NL)

Senior AWS Cloud Developer IoT (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional PostNL zet trackers in om de logistieke pakkettenstroom realtime te kunnen managen. Met behulp van deze trackers, ookwel beacons genoemd, wordt het mogelijk om de beweging van 250.000 rolcontainers te volgen. Deze 250.000 beacons genereren in real time miljoenen berichten per minuut. Internet of Thing (IoT) is voor PostNL dan ook een belangrijke component in het digitaliseren van het logistieke proces. Wat ga je doen? Binnen het IoT platform vertalen we inkomende dat vanuit de rolcontainer trackers, zoals aankomst- en vertrektijd vanaf een PostNL locatie, naar relevante informatie ter

Bekijk vacature »

Ms Dynamics 365 BC ontwikkelaar @ regio Den Haag

2021-10-22 iSense Ms Dynamics 365 BC ontwikkelaar Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging waar je kan ontwikkelen met AL binnen een toffe Dynamics BC omgeving? Heb je ervaring met AL en Dynamics BC? Ben je klaar voor een volgende stap met veel afwisseling in je functie? Lees dan snel verder! ISBA51370 Nieuw Organisatie Onze klant levert kwaliteitsdienst binnen zijn sector, het niveau van de Nederlandse sector is internationaal bekend! De organisatie richt zich op het waarborgen van deze kwaliteit en voorziet een groot aantal klanten in het MKB van jaarlijkse keuringen. Je komt te werken binnen een team van

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Infrastructure

Ben jij een ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in SAFE of DevOps gestuurde omgevingen. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? Je hebt gedurende 1 tot 2 jaar een basis opgebouwd in applicatie ontwikkeling met .Net

Bekijk vacature »

.NET Developer / Azure @ Ede

2021-10-20 iSense .NET Developer Azure Kanker is wereldwijd de op één na meest voorkomende doodsoorzaak. Het ontwikkelen van software die gebruikt wordt bij de bestrijding van deze ziekte is dan ook ontzettend belangrijk. Wil jij als .NET Developer écht een maatschappelijke bijdrage leveren? Ga dan aan de slag met het ontwikkelen van software voor de medische sector! ISKA51342 Organisatie Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen een organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovatie aan bij te dragen. Samen met je collega’s zorgen dat patiënten

Bekijk vacature »

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

Full-stack Software Developer - High Tech & El

Software, het land van de concepten. Heb jij al heel wat concepten gezien en weet jij je goed te navigeren binnen deze concepten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Complexiteit en verschillende syntax, het kan jou niet complex en variërend genoeg zijn. Je bent samen met je DevOps/Agile team verantwoordelijk voor de oplossingen die je aandraagt en ook ontwikkelt. Gezien het werkveld waar wij ons in bevinden, is kennis van of het willen leren van meerdere programmeertalen en frameworks een tweede natuur. Je gaat werken in gebieden van software-land waar je deze met elkaar gaat

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL)

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties." Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Je komt te werken binnen PostNL Logistic Solutions. Daar gaan we net wat verder dan een standaardpakket of brief. Het gaat bijvoorbeeld om gekoeld vervoer van medicijnen (Health), Warehousing (Fulfilment), het leveren binnen hele strakke tijdvakken

Bekijk vacature »

Lead Front-end Developer / React / Clojurescript @

2021-05-21 iSense Lead Front-end Developer / React / Clojurescript Are you an experienced Front-end Developer who can motivate his / her colleagues to reach their fullest potential? Do you like working on a state-of-the-art platform with techniques like Clojurescript and React? Then this is the vacancy for you! ISDR49940 Company For our client, a modern and ambitious company in the Eindhoven region, we're looking for an experienced Front-end Developer. The company is expanding rapidly after launching their product about 2 years ago. You'd not only be using your programming skills to work on an innovative content platform, but also motivate

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 19:42:00
Quote Anchor link
Mag ik even mijn hart luchten?

Net weer eens een half uur aan het klooien geweest voor een klant omdat een ontwerp er bij hem "heel gek" uit zag. Even teruggemaild, met de vraag "welke browser gebruik je?". Krijg ik een mail terug: "Windows XP!"

Na nog wat heen en weer te mailen blijkt het Internet Explorer 6 te zijn. Wanneer gaat iedereen nou eens met een knappe browser surfen???

;-))))

PHP hulp

PHP hulp

26/10/2021 11:39:04

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:44:00
Quote Anchor link
Adem in, adem uit, adem in, adem uit...

Denk aan je hart Jan! Dat webdevelopment is je dood niet waard :-)

GaMer B

GaMer B

25/02/2008 19:46:00
Quote Anchor link
Dead cause: IE6 staat niet mooi op je CV... (als je er dan nog wat aan hebt :P).

En ik geef toe, mensen blijven te veel steken bij een oude vertrouwde, zoals IE6. I feel your pain...

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:47:00
Quote Anchor link
Ik leef met je mee ;D

Dit werkt altijd goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<link rel="stylesheet" href="css/global.css" type="text/css" />
<!--[if IE 7]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie7.css"><![endif]-->
<!--[if lte IE 6]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie6.css"><![endif]-->

Maar ik neem aan dat jij dit ook wel weet.

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:52:00
Quote Anchor link
Nu we het toch over aantallen gebruikers hebben en met welke browser ze surfen, hier de top 5 gebruikte browser bij een bezoek aan http://phphulp.jorendewit.nl:
Code (php)
1
2
3
4
5
1      Mozilla Firefox 2.0.0 (39.88%)
2     Internet Explorer 7.0 (37.59%)
3     Internet Explorer 6.0 (14.27%)
4     Safari 3.0 (4.16%)
5     Opera 9.2 (0.93%)

Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...

Kun je nagaan hoeveel mensen er dan nog met IE6 surfen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B

Han eev

Han eev

25/02/2008 20:01:00
Quote Anchor link
Vandaag op mijn werk haalden ze ook een grap met me uit. (ik had er een week niet meer gewerkt) en ze zeiden dat ze ie 6 hadden afgeschaft, dwz dat we daar niet meer hoefden te kijken of onze websites er wel mooi uitzagen. Ik vond dat natuurlijk super vet, maarja het was een grap. wat ik overigens weinig grappig vond. En hieruit blijkt wel weer dat ik ook een 'schijt' hekel aan IE 6 heb ;)

En ja, waarom blijven ze toch hangen op ie6?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 20:22:00
Quote Anchor link
Die 14% van jou is waarschijnlijk laag omdat er vrij veel "kenners" op je site zitten Blanche. Als je kijkt naar w3schools is het al weer 32%.

Dat van die conditional comments is een goeie tip Martijn, dank je wel ;-)

J A

J A

25/02/2008 20:33:00
Quote Anchor link
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/02/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Ik houw het bij opera. IE heb ik sinds ik de betere browsers heb leren kennen nouwelijks tot niet meer gebruikt..

Edit:
Ik had die website onlangs geloof ik ook nog bezocht Jordi.. Heb ook versie 9.2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Wouter K

Wouter K

25/02/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Lang leven FF , ie hou ik niet meer uit.
Nahja bij mij in de klas zijn er ook nog steeds die denken dat ze met Windows Xp internetten ;) en dan als je vraagt en wat doe je zoal op de computer antwoorden ze -> criminals, tribal wars , en andere klik games die gemaakt zijn voor de IE ....

:S

Grtz Jan veel succes :)
(review mss even hier offtopic maken ? van die site)

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 20:42:00
Quote Anchor link
Jordi schreef op 25.02.2008 20:33:
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P

Ik weet wel de doelgroep, dat is genoeg.

Mitch

Mitch

03/03/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Mijn stats van mijn website:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
There has been 37597 visitors since 02/24/07

Agent
#    Name    Visits    
1    Mozilla    19734 (52%)    
2    Internet Explorer    9317 (25%)    
3    Firefox    4196 (11%)    
4    Search engine    3925 (10%)    
5    Others    310 (1%)    
6    Netscape    60 (0%)    
7    Opera    55 (0%)    

tja die alles gaat met de tijd mee blijkt maar weer,
ik heb Safari en zie hem er niet bij staan xD

Kevichill

Kevichill

03/03/2008 16:33:00
Quote Anchor link
hebben we ook lekker veel aan he met IE alleen en niet IE 6 , IE 7 :/

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/03/2008 16:36:00
Quote Anchor link
En dan te bedenken dat we binnenkort ook nog aan IE8 moeten gaan denken... Waarom hebben de Microsoft IE developpers zo'n bord voor hun kop?.. (om het
maar even grof te zeggen)

Leon Kunst

Leon Kunst

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Idd

IE6 en IE7 (wel al veel minder) is gewoon [censuur].

Divjes zien er vern[censuur]t uit. etc. je moet aparte CSS sheet maken voor IE.

echt een but-pakket...

Ik leef met je mee Jan! (geniet van z'n opera / FF)

Henk PHP

Henk PHP

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Er zijn mensen die niet eens weten wat een browser is en denken dat het IE logo het internet betekent.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk PHP

Johan K

Johan K

03/03/2008 16:39:00
Quote Anchor link
Het is toch zo als je Windows "legaal" is dat hij automatisch update naar IE 7.0?\

Dus dan kan je beter de schuld geven aan de mensen die te gierig zijn om Windows legaal te kopen, of te het niet cracken van de illegale versie om genuine advantage te omzeilen.

Robert Deiman

Robert Deiman

03/03/2008 16:42:00
Quote Anchor link
@Djemo

Waarom denk je? Die w3 standaard hebben zij niet gemaakt. De meeste mensen gebruiken nog steeds IE en ze hebben geen zin om de render engine zo te maken, dat die wel goed is.

Ze hoeven zelf immers ook geen websites te maken, alleen maar de programma's die het renderen.

Ook ik heb een grote hekel aan IE6, en wel vooral omdat deze ook transparante png's niet goed ondersteund. Voor de rest is het me nog altijd gelukt om websites in IE6, IE7, Opera en FF volledig werkend te krijgen.
(waarbij in elk geval de HTML ook nog valide is, de CSS heeft soms waarschuwingen, maar dat is meer voor "nog niet officieel toegevoegde mogelijkheden")

- wes  -

- wes -

03/03/2008 16:49:00
Quote Anchor link
het is de laatste tijd angstvallig stil in mijn IE6 fanclubje

wie wil er meedoen, we hebben ellukke vrijdag een clupmeeting met koekjes en coola

Han eev

Han eev

03/03/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen voor de koekjes, ok? :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.