IE7 / IE6 websites testen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

The Beeding Clown

The Beeding Clown

16/11/2008 17:08:00
Quote Anchor link
De wens van het bedrijf waar ik werk is om met een oplossing te komen om de sites die we bouwen in IE6 en IE7 te testen. Op alle workstations is IE7 geinstalleerd.

Ik zat te denken om MS Virual PC of VM-Ware op alle desktops te installeren en een aantal images te maken die iedereen kan gebruiken.

Mijn vraag is nu of er een makkelijkere oplossing is om IE6 en IE7 naast elkaar te kunnen draaien.
Ook zat ik te denken om een bak neer te zetten met IE6 en daar een VNC client op te zetten waarnaar iedereen kan connecten om zo de sites te testen. Het probleem daarmee is dat iedereen in de zelfde sessie zit (dus niet echt een optie omdat er aan veel sites tegelijk gewerkt word in verschillende teams)

Heeft iemand voor mij een gouden tip ?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 01:54:46
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

16/11/2008 17:10:00
Quote Anchor link
Je weet dat je IE6 gewoon stand-alone naast IE7 kunt draaien?
 
The Beeding Clown

The Beeding Clown

16/11/2008 17:11:00
Quote Anchor link
Deze bedoel je?

http://tredosoft.com/Multiple_IE

Maar die is niet echt een optie omdat JS dan niet helemaal lekker werkt :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Beeding Clown
 
Rens nvt

Rens nvt

16/11/2008 17:11:00
Quote Anchor link
microsoft heeft zelf images beschikbaar gesteld voor Virtual PC om bijvoorbeeld in IE6, IE7 of IE8 te testen. Ik heb ook situaties gezien waarin Internet Explorer 6 en 7 op dezelfde pc geinstalleerd zijn, maar de tricks die daarvoor uitgehaald moeten worden leveren vaak problemen op (javascript niet werkend bijvoorbeeld).
 
The Beeding Clown

The Beeding Clown

16/11/2008 17:43:00
Quote Anchor link
Virtual PC's is zeker een oplossing. Het vergt alleen veel resources van je systeem (RAM).

Ik kwam deze nog tegen op het internet:
http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

Iemand hier toevallig ervaringen mee?

Belangrijk is dat het 100% goede redening geeft voor IE6 en IE7
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door The Beeding Clown
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.