Iemand ervaring met server side fonts?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thijs Damen

Thijs Damen

17/11/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Ik heb wat gegoogeld maar kan niks concreets vinden over hoe je server side fonts kunt gebruiken.

Voorbeeldje: Calibri is een Word 2007 standaard font. maar windows XP heeft deze font niet. Graag zou ik hierom de font server-side includen (ik weet dat het kan, hema gebruikte het vroeger op hun site).

Daarnaast, ik vind wel iets, maar geen duidelijke uitleg oid.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 23:04:25
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/11/2008 16:03:00
Quote Anchor link
Dit wil je niet, het word slecht (zeg maar gerust -niet-) ondersteund en je doet mensen er ook geen plezier mee. Je zou kunnen kijken naar een oplossing als sIFR, maar dat word normaal alleen gebruikt voor de headers.
 
Thijs Damen

Thijs Damen

17/11/2008 16:29:00
Quote Anchor link
Mja,

sIFR klinkt goed maar ze waarschuwen zelf voor het overgrebruik hiervan.

maar waar ligt de limiet. 10blocks ~.

ik denk dat per pagina ongeveer 25 buttons + een stukkie text (maximaal 400chars) gedisplayed word. word dat dan teveel. moet het maar even uitproberen :)

thank you for your comment
 

17/11/2008 16:36:00
Quote Anchor link
Lees het even goed; het is enkel voor de headers en niet de gehele texten ;-)
 
Thijs Damen

Thijs Damen

17/11/2008 16:39:00
Quote Anchor link
Ja een nee chris.

de bedoeling is voor headers indeed. maar je kan het ook voor meerdere teksten gebruiken, BUT dan kan je lange laadtijden krijgen.

dat ga ik dus onderzoeken of dat ook gebeurd met mijn content wat niet zo super veel is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.