Iemand zin in een PHPhulp borrel?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2022 17:09:00
Quote Anchor link
Het is al vaker geprobeerd, maar helaas was het idee toen gestrand, en dus een nieuwe poging waard:
Een PHPhulp meeting!

We hebben een actieve community waar ik verdeeld over de week een hoop gebruikers zie waaronder veel vaste gasten. Dus waarom niet een keer gezellig samenkomen met elkaar.

Een gezellige meeting waarbij wel elkaar eens een keertje in-real-life kunnen ontmoeten, biertje drinken, borrelhapje nuttigen met elkaar een praatje kunnen maken, lolletje maken. Bij voorkeur op een gezellig terrasje in Nederland, en dan zit ik te denken aan een centrale plek, zoals Amersfoort of Utrecht. Voor de meesten is dat wel in een paar uur bereikbaar.

Wie zou er wat voor voelen?
Als er genoeg animo is kunnen we een polletje of datumprikker opstarten voor een moment.

Afbeelding
Gewijzigd op 03/06/2022 17:10:26 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 06:57:35
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

03/06/2022 19:15:14
Quote Anchor link
Dat is ook een manier om het budget voor broodnodige updates te besteden...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2022 19:55:50
Quote Anchor link
Dit is gewoon een leuk tussendoortje. De community eens van dichtbij leren kennen. :-)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

03/06/2022 20:09:00
Quote Anchor link
Count me in!
 
Ad Fundum

Ad Fundum

04/06/2022 08:25:48
Quote Anchor link
Ward van der Put op 03/06/2022 19:15:14:
Dat is ook een manier om het budget voor broodnodige updates te besteden...

Kan ook in natura? Als de vaste gasten nou eens 1 week niet reageren, en de bugs en updates fixen van PHPHulp (gebruiken ze geen open source CMS ofzo?) dan kunnen we daar lang van genieten. Of niet soms?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/06/2022 08:40:40
Quote Anchor link
Nee, dit is geen open source CMS.
Maar zullen we ons in dit topic richten op de meeting?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

07/06/2022 00:02:38
Quote Anchor link
Hey ik vind het een leuk idee hoor maar ik heb een zeer drukke agenda dus als ik kan (en het komt ook een beetje uit) dan wil ik graag aansluiten. Denk niet dat we aan open sources toekomen, kennis maken voorstellen blabla en de tijd zal wel weer om zijn.
 
Willem vp

Willem vp

13/06/2022 21:06:30
Quote Anchor link
De laatste PHPhulp-meeting die ik me kan herinneren was een jaar of 15 geleden. Maar zeker voor herhaling vatbaar, dus als mijn agenda het toelaat zal ik er zeker bij zijn.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

14/06/2022 21:16:12
Quote Anchor link
Willem vp op 13/06/2022 21:06:30:
De laatste PHPhulp-meeting die ik me kan herinneren was een jaar of 15 geleden. Maar zeker voor herhaling vatbaar, dus als mijn agenda het toelaat zal ik er zeker bij zijn.


Leuk Willem, zien wij elkaar ook weer eens na al die tijd :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.