iframes in IE7

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Young Roger

Young Roger

02/03/2009 23:31:00
Quote Anchor link
Vraag me niet waarom, maar voor mijn website heb ik een iframe nodig. Ik houd er normaal gesproken helemaal niet van om frames ed te gebruiken maar het kan niet anders. Nu wil ik "zo'n ding" stijlen in css; dus ik dacht:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2

iframe { border:0; height:40px; width:100%; }


Nu werkt dit (vanzelfsprekend) wel in FF maar niet in IE7. Bij IE7 krijg ik een iframe dat wel 100% breed is, maar waarop de breedte setting met CSS geen enkele invloed heeft (hij blijft altijd ongeveer 20px). Hierdoor is wsl de content ook niet te zien, en bovendien heeft het WEL een border en een scrollbar (weliswaar onklikbaar) die ik niet wil hebben. Need some help pleeeeease :>

Edit:

De inhoud van het iframe doet het in IE7 niet omdat de scripts van het bestand dat in het iframe staat niet worden uitgevoerd .. in mijn geval wil ik mbv javascripts een h1 omzetten in een flash bestand in eigen lettertype (sIFR) in het losse bestand werkt dit wel, maar zodra het in een iframe staat niet meer :S, zijn hier workarounds voor?

[/edit]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.