iJailbreak voor je iDevice ( ipod, iPhone etc. )

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niel Debraune

Niel Debraune

01/09/2012 23:32:31
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Eerst en vooral zou ik een paar mensen willen bedanken, namelijk :

Jhon D. : voor de hulp bij het redirecten.

Eddy Erkelens : voor zijn algemene hulp bij mijn vragen.

Ger van steenderen : voor de hulp bij de random woorden generator.

Chris NVT. : voor de hulp bij mijn win formulier.

Wouter J. : Voor de hulp van mijn website favicon.

Natuurlijk bedank ik ook de andere mensen die hebben gereageerd op mijn vragen.

Nu zou ik graag mijn website laten zien maar eerst zou ik ook nog willen zeggen dat er een par dingetjes nog moeten toegevoegd worden :
-Admin Login in het EN
-Chat in het EN en Nl
-Mobile App in het Nl 
-FR versie van de site
-Nieuwsbrief inschrijving in het Nl/EN

Dit is de website :Link

Commentaar is altijd welkom !! 

Alvast bedankt !

( xBeatzZ is en D.C zijn nicknames van mij )
Gewijzigd op 01/09/2012 23:34:09 door Niel Debraune
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 19:05:38
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

01/09/2012 23:41:30
Quote Anchor link
Als je de taal op nl zet en je gaat naar JB versies dan staat er gastenbeok

Toevoeging op 01/09/2012 23:42:15:

En nog meer kleine foutjes maar ga zo door hoor mooie site wel (;
 
Niel Debraune

Niel Debraune

01/09/2012 23:45:27
Quote Anchor link
Bedankt daar ben ik blij om en die typefout verander ik morgen ik zit nu
Namelijk op me mobiel maar dat is wel een beetje een domme fout (; maar bedankt
Gewijzigd op 01/09/2012 23:46:07 door Niel Debraune
 
Reshad F

Reshad F

02/09/2012 19:25:49
Quote Anchor link
toen ik op je website kwam wat ging over ipods en ipads en jailbreak etc verwachte ik ook een site hierover maar ik had meer het gevoel dat ik itunes aangezet had toen ik het muziekje hoorde... dit is een echte NO GO voor jouw concept..

verder vind ik je website een beetje 1.0 design hebben. ten eerste die popupbox ( wat ik de hele tijd te zien krijg ) is heel irritant. waarom niet gewoon d.m.v. een simpel stukje code kijken waarmee een bezoeker je website benaderd en aan de hand daarvan naar de juiste versie redirecten? verder passen de kleuren niet echt goed. ik zou iets meer levendige kleuren kiezen.

Ook zou ik wat aan het scrollen doen. dit is op het moment heel irritant omdat alleen je text beweegt en de rest heel fixed is.

dit is een beetje algemeen review kwa code heb ik helaas geen tijd om er comment op te geven maar ik denk dat er veel mensen zijn die hier al iets over aan het schrijven zijn.
 
Niel Debraune

Niel Debraune

02/09/2012 20:01:37
Quote Anchor link
Oke dan ... Toch bedankt
 
Wouter J

Wouter J

02/09/2012 20:15:56
Quote Anchor link
Waarschuwing: Neem de hieronder geschreven opmerkingen niet te persoonlijk. Ik ken je helemaal niet en dus praat ik alleen over wat ik van je design/site vind. Doe er je voordeel mee!

Automatisch een muziekje afspelen is echt reden 1 waarom 90% van al je bezoekers afhaakt binnen 1 miliseconde. Dat moet je echt gewoon niet doen, ik zit hier op een hele oude laptop en die kan dat nauwelijks aan. Tevens, wie zegt dat ik nu in de stemming ben voor muziek?

Nog wat dingen die je echt niet moet doen die mijn hele eerste indruk al hebben verpest:
- ik wil helemaal geen vervelende flash pagina of pop-up als ik op je site kom. Zorg gewoon dat je lay-out en siteteksten zo zijn geschreven dat jou doel bereikt wordt, dat moet je zeker niet met zo'n pop-up proberen!
- marquee, afleidende en bewegende berichten zorgen dat de bezoeker minder aandacht besteed aan het doel van de website: het lezen waarvoor het is en het gebruiken van de site.
- het veranderen van mijn cursor in een vreemd kruisje. Dit teken is bekend onder de computergebruikers voor blokselecteren (zoals in adobe reader) niet voor het selecteren van tekst of het hoveren over een stukje content. Hou de cursor gewoon hetzelfde.
- Lage contrast, alle teksten zijn moeilijk te lezen. Gebruik voor de hoofdtekst het liefst een zo'n groot mogelijke contrast: Wit <> zwart

Dan denk ik wat verder en denk ik: Wat donker! Is het zo'n droevige of duistere gebeurtenis? Doe eens het lichtje aan op je site en je zult zien dat je zelf al een stuk vrolijker tegen je site aan gaat kijken.
Je site bevat ook zeer weinig kleur en als het dan kleur bevat zit het ook nog heel dicht bij zwart. Durf eens wat meer en geef je achtergrond een donker rode kleur en je menu balk fel geel (met zwarte tekst natuurlijk).

Woeps, ik ben van de homepagina af, hoe kom ik nou weer terug? Bezoekers verwachten als eerste link altijd een home button en ook de sitenaam hoort een link naar home te zijn.
Verdiep je sowieso eens in wat een gebruiker verwacht op je site. Een contact item in een menu hoort bijv. helemaal aan het eind te staan en een guestbook er net voor.

Maak een eigen form of zorg ervoor dat je eentje pakt die goed in je site integreert. Als ik nu iets niet invul krijg ik een compleet nieuw form te zien op een compleet nieuwe website, is niet echt goed...

Code
- Leuk dat als ik op de nederlandse of franse versie kijk ik nog steeds zie staan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<html ... lang="en" xml:lang="en">

- plaats je charset (content-type in jou geval) meta tag altijd als eerste na <head>. Anders krijg je problemen in IE (en met IE).
- script elementen horen helemaal onderin de pagina of in de head, niet ergens halverwege.
- een h1 element is een unieke titel die als belangrijkste titel van de hele pagina geldt. Op de homepagina is dit waarschijnlijk de sitenaam, maar op andere pagina's is de pagina naam veel belangrijker. Wissel dit af (en zorg dat ze beide goed gestijld worden).
- een menu is een lijst van menu items, maak dit in HTML dus ook als een lijst. Meer informatie: http://www.phphulp.nl/php/tutorial/html-ajax-css-javascript/html-en-semantiek/785/een-menu/2127/
- zodra je &nbsp; moet gebruiken weet je dat je iets fout doet. Gebruik dan CSS margins of paddings. Zelfde geld voor meer dan 1 <br> element achter elkaar.
- center element komt uit de prehistorie. Gooi hem weg en los dit op met CSS (een width meegeven en margin: 0 auto; toevoegen).
- Deel je tekst in alinea's op en geef elke alinea een alinea element (paragraph in het engels dus <p> tag) mee.
- Gebruik zeker geen H1 in de sidebar, geef die H4 ofzo mee. Het zijn namelijk totaal geen belangrijke titels
- die 2 divjes per item in de sidebar is fout. Je kan het het best zo doen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<div class="block">
    <h4>De titel</h4>
    <p>De tekst</p>
</div>

Hiermee groepeer je elk blokje mooi, kun je hem alsnog goed stijlen en heb je goede semantiek.
- gebruik geen inline CSS (als width=, border=, style=)
- vervang vreemde tekens in HTML entities (niet © maar &copy;)
- ga een domein en host aanschaffen, alleen op die manier kun je succes bereiken en je hebt dan niet code op de verkeerde plek staan.

Samengevat: Een goede website als dit een van de eerste is, maar wees er van bewust dat je nog een hele weg te gaan hebt. Kijk eens naar site's die je mooi vind en ga nadenken waarom je hem mooi vind. Of wat ik altijd doe: Ga naar een template site (zoals http://themeforest.com/ of http://bestwebgallery.com/ ) en blader eens door die miljoenen templates. Selecteer de beste en teken op een leeg papiertje na welk element je mooi vind. Na een half uurtje heb je heel wat elementen getekend die je vervolgens kunt omvormen tot een nieuw design.

Tevens moet je je eens verdiepen in HTML. Je snapt nu de basis, maar nu nog erachter komen waar HTML helemaal om draait: Semantiek. Lees de tutorial die ik je toenet gaf (bij het puntje over menu items), lees de hele tutorial van begin tot eind. Je zal dan een wat beter beeld krijgen. Ga je dan verdiepen in de betekenis van elementen en gebruik dat om je HTML codes veel beter te maken.
Gewijzigd op 02/09/2012 20:17:17 door Wouter J
 
Albert de Wit

Albert de Wit

02/09/2012 20:29:42
Quote Anchor link
Typo!!!!

This are the Versions We got So Far,

moet zijn

These are the versions we've got so far,

This is enkelvoudig,
Versions is geen naam,
We is geen naar,
Far is geen naam,
volgens mij moet het zijn 'have got' ipv 'got'




Toevoeging op 02/09/2012 20:31:58:

toevoeging:

Win !

Still have no code

moet denk ik zijn

Still don't have a code?


Then Fill this in

moet denk ik zijn

Than, fill in this form



Toevoeging op 02/09/2012 20:39:51:

owjeej, dat was niet het enige

Ik ga nog even door

http://www.jailbreak-him.comli.com/Howto_EN.html

De text bevat wat grammaticale fouten

Quote:
---------------------------------------
Today, your iDevice if you wish it yourself
will be jailbroken!
First I would like to ask you if you know what jailbreak
Content? Knowing this, you can safely skip ahead if you do not
know what jailbreak is I'd recommend this thoroughly
to view the page "What Is JB"


Quote:
Today, if you want, your iDevice will be jailbroken.
First I would like to ask if you know what jailbreaking contains.
If you do not know what jailbreaking means, please <a href='What is JB link'>read this</a>
If you know what jailbreaking means, you can follow the instructions below.
 
Wouter J

Wouter J

02/09/2012 21:19:43
Quote Anchor link
Ik vind 'If you want, you iDevice will be jailbroken today!' mooier.
En ik zou van maken 'If you already know what jailbreaking means...'

Maar over het algemeen is het engels echt flut. Als we op de homepagina beginnen:
Quote:
Welcome to our website,
Here you will learn how to jailbreak your iPod, iPad or
iPhone., and much more,. now the
website is still under maintenance to a large extent, but we are
working so much and so often as possible!
The website is
currently still under maintenance to create a better site, but we
are working as much as we can to get this online!

What certainly is, information on the fresh hill-using
jailbreak versions and methods will also be polls
and of course many other things!
(??)

Also a lot of fun and success with the jailbreak! We which
you a lot of fun and success with jailbreaking your device!


Yours Sincerely, site Admin

If you want to contact us,
Yyou can send Uus an email.


Ik raad je aan de pagina gewoon in het nederlands te doen en alleen in het engels te beginnen als je dat ook echt kan. Anders wordt het de flop van de eeuw...
 
Niel Debraune

Niel Debraune

02/09/2012 21:53:07
Quote Anchor link
Allemaal heel hard bedankt en ja het engels ben ik zelf al bezig met te verbeteren ik had dit van google translate maar ik ben al bezig met het te verbeteren ( dit is mijn eerste website dus ik lees morgen al jullie commentaren nog eens na en ik probeer er werk van te maken !

Bedankt
 
Reshad F

Reshad F

02/09/2012 23:44:51
Quote Anchor link
@Albert

Than, fill in this form

moet zijn

Then, fill in this form

:) wel goed verbeteren als je verbetert
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.