Ik ben nieuw ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Haras

Haras

08/03/2008 20:20:00
Quote Anchor link
Ik heb een webserver.
En ik moet kiezen tussen Versie 5.0 of Versie 4.0 .
Welke is "de beste"?

Ik weet niet zoveel dus, ik zou het graag weten.

Topictitel':
Een goede topictitel omschrijft in een paar woorden je probleem. Daarmee maak je meestal al voor een hoop mensen duidelijk waar het topic over zal gaan voordat ze de inhoud gelezen hebben. Vaak motiveert het mensen om het topic te bekijken wanneer ze weten wat het probleem is.

Ook is het niet toegestaan om topictitels als 'help', 'hij doet het niet' e.d. te gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Haras
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 15:12:14
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

08/03/2008 20:22:00
Quote Anchor link
Een vernieuwing is meestal een verbetering. Je hebt uitzonderingen, maar ga er maar van uit dat dat zo is. Ik zou dus voor versie 5.0 gaan. Misschien kun je er over googlen, voor meer informatie.
 
- -

- -

08/03/2008 20:24:00
Quote Anchor link
Versies waarvan?
 
Danny Roelofs

Danny Roelofs

08/03/2008 20:32:00
Quote Anchor link
Als je van een bepaald stukje software een nieuwe versie kunt installeren dan moet je gewoon bij de ontwikkelaars kijken naar de release informatie.

Als het alleen gaat om bugfixes, dan is een upgrade vaak een goede stap.

Gaat het om een vernieuwend concept waardoor bijvoorbeeld een groot deel herschreven is dan zullen er nieuwe bugs aanwezig zijn.

Voorbeeld, Apache 1.3x is een stabiele versie, toen kwam er 2.0x uit en ook al was dit een nieuwe release, maar hadden ze wel alles op de kop gezet en zover ik natuurlijk als buitenstaander kijk op had, aardig of geheel herschreven.

Op zon moment komen er natuurlijk nieuwe kinderziektes.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

08/03/2008 21:29:00
Quote Anchor link
versie 4 wat? PHP, een webserver wat? Wij zijn ook niet helderziend. Als dit gaat over PHP 4 of 5 uiteraard gaan voor 5.
 
Haras

Haras

09/03/2008 10:07:00
Quote Anchor link
Okay, danku iedereen.

Mvg, Haras
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.